Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Steve1207 #51037 üzenetére

    Requiem -nél gyanítom nem a felbontás eszi meg az erőforrásokat, hanem a nagy látótér, rengeteg külön mozgó momentum és effekt, részletek kidolgozottsága. A millió patkányról nem is beszélve, bár elég furán néznek ki...

    Amellett, hogy van egy-két grafikai elem, ami akkor is jobban nézne ki, ha 10 hónapos fiam rajzolta volna. Pl. az állatok között.

    Inkább a bugokon, optimalizálási problémákon kellene dolgozni. Bár nem tudom azóta jött -e javítás. Nekem elsősorban azzal volt gondom, hogy az előző mentési pontra nem minden elem állt vissza. Így volt amikor nem tudtam haladni, csak ha visszaálltam egy korábbi állapotra.

    A 3. ilyennél eltettem a játékot pihenni. Ez volt az oka annak, hogy nem vittem végig a játékot.

    Szerk.:
    Én amúgy 40 FPS -en játszottam. Már ahol tartotta, mert ahogy kiért nyílt terepre, vagy égett körülötted minden, már felzabált az FPS -ből.

    Viszont utóbbinál is baromira élt a kép. A füst, a tűz, az ágak mozgása. A por, a fények, a levegőben repkedő égő elemek....stb. Sok ez így egyszerre. Szerintem....

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák