- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Továbbra is Dél-Korea uralja a tévékbe szánt OLED kijelzők piacát
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
ph Az ASUS kreatív notebookcsaládja sem maradt ki az AI áldásaiból, de még egy tablettel is bővült.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
pushalias
addikt
Barátom kéri, hogy hozzak neki a francúzoktól valami söröt. Ajánljatok már valamit...
Honor 9 / HP 8470P
-
polonic
félisten
Ez a forma1 nagyon rossz, undorito ez a motorhang. Nezhetetlen.
-
-
btudos
veterán
válasz polonic #32711 üzenetére
A Renault motoroké egészségtelen, nem szabályos a járásuk fordulaton, hallatszik hogy nem oké a dolog, kicsit olyan érzése van az embernek, mint anno a WTCC-ben a dízel Leonoknál, azoknak volt ilyesmi hangja.
A Ferrari motorok hangja szerintem rendben van, a Mercedeseké meg középen valahol. Féktávon viszont elég jó a szívóhang, nekem az nagyon tetszik. Ezzel együtt azért a 17-18 k RPM hiányozni fog nekem is.
Crytec210: 2.4 szívó V8 helyett 1.6 turbó V6, a fordulatszámtartomány felső harmada eltűnt, de sokkal nyomatékosabbak a motorok, ami kigyorsításoknál egyelőre még tud problémákat okozni, főleg vizes pályán.
[ Szerkesztve ]
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
btudos
veterán
válasz polonic #32715 üzenetére
Így jobban lehet aludni rajta
Én számítottam rá, hogy ez lesz, nem lepett meg a dolog (bár azért nem gondoltam volna, hogy valaha dízelmotorhoz fogom hasolítani bármelyik F1-es motort). Mondjuk ebben nagy szerepe van annak, hogy ezeknek a motoroknak a felépítése, lélektana szakmailag is érdekel, közel áll hozzám ezért rengeteget olvastam róla.
[ Szerkesztve ]
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
Lall
veterán
válasz btudos #32713 üzenetére
1.6 Turbo 600LE !!! + 140LE a termelt energiából + 1/3-val csökkent az üzemanyag fogyasztás. Nagyon komoly szerintem, ideje volt már az f1-ben felkavarni az állóvízet, mert dögunalom volt.
Hogy pl. a RB, Lotus nem tudott még! használható autót csinálni az ő bajuk, 2,5 éve volt mindenkinek rá.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
btudos
veterán
2,5 év? Hol? Maximum motorfejlesztésre volt annyi idő (de mint látható, az se annyira ment a franciáknak), az aerodinamikai szabályokat tavaly rakták össze.
Lotusnak nem volt pénze fejleszteni, a RB meg azért csak összerakta azt az autót valahogy, bár amíg célba nem ér a mezőny holnap, én nem mondok semmit.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
Lall
veterán
válasz Alexios #32720 üzenetére
Meglátjuk a futamon. Értékelhetőt nem mutattak hosszútávon. Az látszik Vettel mai időmérőjén is, hogy valami nem egyenes.
btudos: Igen a motorra. A RBR túlságosan racuppant az épp aktuális évre és Vettelre, most úgy néz ki isszák a levét, amit nagyon nem bánok. Legyenek kiszámíthatatlan futamok, mert az utóbbi két év a halálunalmas kategoria volt.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Blyan
félisten
-
btudos
veterán
Ha megszokják, rááll a lábuk, reflexből fognak figyelni erre, kevésbé lesz problémás. Mikor láttál olyat, mint az időmérőn, hogy Raikkönen azért pördült meg, mert a gázpdálkezelést reflexből intézte miközben matatott a kormányon? Ez egyszerűen abból ered, hogy még nem ismerik 110 %-ig a pedálok és a motor kapcsolatát.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
gzbotii
veterán
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
negyedes
addikt
Futamertekelo kommenthaboru nem lesz?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Blyan
félisten
válasz btudos #32725 üzenetére
Vagy abból, hogy sosem vezettek még ilyen brutál nyomatékot ekkora súlyelosztáson?
Nem, mindig be fog szitálni a kocsi. Sosem fogják tudni ezt sínautóként vezetni. De nem is baj ez.[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
btudos
veterán
Nem azt mondtam, hogy sínautóként fogják vezetni őket, csak hogy idővel rááll a lábuk, és nem lesz ez annyira jellemző szerintem.
De egyébként a brutális nyomatékot jól mutatja, hogy még 3-asba vagy 4-esbe váltás után is olyan nyomaték szabadult a rajtnál Magnussen hátsó kerekeire, hogy majdnem a falban kötött ki.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
Lall
veterán
Én személy szerint hiányoltam az előzgetéseket, nagyobb csatákat, de úgy látom mindenki betanulási fázisban van, lesz ez még jobb, izgalmasabb. Még mindig azt mondom, ráfért egy kis vérfrissítés a f1-re, mégha a polonic által hiányolt motorhang nekem is hiányzik picit.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Alexios
veterán
-
btudos
veterán
válasz Alexios #32734 üzenetére
Bottas végigelőzte kétszer a középmezőnyt, egyszer kicsit többet vállalva, akkor jött a SC. Ennyi volt a verseny, szuper. De amikor egy Alonso 1 másodpercen belül autózik Hülkenberg mögött a versenytáv 2/3-án egyetlen nyomorult előzési próbálkozás nélkül, akkor nem tudom azt mondani, hogy ez így rendben van.
A kedvencem egyébként a fuel-flow szabály, hogy ha még lenne is elég üzemanyag a végén, akkor se lehessen versenyezni, Ricciardo meg is itta a levét ennek úgy tűnik. A motorhangok meg a p*cspofájú autók oké, de mikor egy versenypályán korlátozzák a pillanatnyi üzemanyagfogyasztást, az tényleg a versenyzés kiherélése. A teljes versenytávra korlátozott fogyasztással nincs bajom, sőt, a verseny végét izgalmassá tudja tenni (lásd pár éve Massa barcelonai esete, mikor úgy kellett beimádkozni a versenyszemélygépjárművet a célba), de ennek így számomra nem sok élvezeti értéke van.
[ Szerkesztve ]
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
-
MODERÁTOR
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
negyedes
addikt
na el is vettek Ricciardo helyet.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kupon kunyeráló
- Steam Deck
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Macbook Air 2020 1,1Ghz i3, 8Gb ram, 256Gb SSD
- Eladó Fritz Powerline 1260 1200Mbit!
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs