Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wicked.

    csendes tag

    válasz bachilus #985 üzenetére

    Igazad van, az átverés, hamis cuccok tekintetében a hivatásos kereskedők okozzák a legkevesebb gondot, elvégre a hitelességükből élnek. Bár akik nem Grando-boltosak, nem adnak számlát és garanciát sem, de ez az ő dolguk, én adok minden firlefrancot, még akkor is, ha nem keresek egy fityinget sem a bolton, mivel elviszi a jutalék, plusz a járulékok az államnak ugyebár...

    Viszont arra jó, hogy ingyen reklámom legyen, mert minden kiküldött cucc mellé mellékelek névjegykártyát (azt nem törlik, mint az e-mailt és nem foglal sok helyet egy pénztárcában sem). Rajta van a webáruház elérhetősége, e-mail, telefon, stb. Dettó ugyanígy még külön a termékekre is ragasztok könnyen levehető, nyomtatott matricát az elérhetőségekkel. Így, ha ajándékba veszik a cuccost, nem hagy nyomot a matrica a leszedés után, ha pedig saját célra vásárolt cucc, akkor meg akárhányszor használja, az orra előtt van a webáruház címe, telefon, stb.
    Egyszóval a legköltséghatékonyabb reklámozási forma nekem, mivel a bizalmat már megszolgáltam (100%), így aki vásárolt és tudja hol és hogy érhet el, visszajön.
    A Google Adwords lehet, hogy több látogatót hoz, de potenciális vásárlót kb. 1-2%-ot.
    Tehát erre jó a Vatera.

    Két figyelmeztetést már én is beszereztem. Az egyiket egy katalógus feltöltése miatt. Azért bátorkodtam ilyen vérlázító dologra, mert máshol és másnál is láttam, hogy feltöltötték a katalógusaikat. Pikk-pakk törölték is, kiemeléssel, kiskutyafülével együtt, azzal indokolva, hogy kapcsolatfelvételi adatokat is tartalmazhat.
    Ebben az az érdekesség, hogy a katalógus csak mellékelve, ajándékként szerepelt egy-egy termék mellett, nem pedig kapcsolatfelvételi csaliként. Úgyhogy nem igazán volt - szerintem - igazságos. Ha megrendeli a cuccot, így is - úgy is felvesszük a kapcsolatot...

    A második figyelmeztetést, ami egyben 24 órás üzenetküldési megvonással is járt, érdekes dologért kaptam. Lehet, hogy paranoiám van, de felbukkant az egyik terméknél egy fickó, aki azt írta a fixáras cuccra, hogy ennyiért és annyiért elvinné, inkább magasabb postaköltséggel, utánvétellel, stb.
    Eléggé fura üzenet volt, de ki lehetett olvasni belőle, hogy spórolhatnék én is a jutalékon.

    Visszaírtam neki, hogy nem baba az ajánlata, az egész oldalon én vagyok az egyetlen, aki 3-4e Ft-tal olcsóbban kínálja ezt a terméket, mégpedig garanciával és számlaadással, úgyhogy így marad az aukció, ha kell vigye, ha nem, akkor nem. Jobb a békesség a Vaterával, a Fogyasztóvédőkkel és a NAV-val is. Ha ennyire sumákolni akar, akkor próbálkozzon azoknál, akik teljes áron, számla és garancia nélkül, kétszer akkora postaköltséggel hirdetik a cuccot.
    Na, ez után kb. 3 percen belül tiltva volt az üzenetküldésem szabályszegés miatt.
    Az ok: az utolsó mondatban szereplő dolog volt, amiben szabálytalanságra bujtottam fel a mukit!!! :O Én! Érdekes, hogy a korábbi mondatokat nem olvasták?!

    Ezen kicsit berágtam és írtam nekik, hogy - szerintem - egyik figyelmeztetés sem volt jogos. A katalógus nem önmagában volt feltöltve, hanem húzósabb áru termék mellé járt ajándékba, mivel nekem sem két fillérbe kerül és a maga közel fél kilójával a postaköltségre is negatív hatással van, így ingyen, bónuszként mellékeltem olyan cuccokhoz, amik maguktól sem olcsók. Tehát semmiképp sem lehet a kapcsolatfelvétel megszerzéséhez feltöltött csalicucc.

    Sérelmeztem a 2. figyelmeztetést is, mivel én kerek-perec, konkrétan leírtam, hogy nem áll szándékomban sikimikizni. Tejelek böcsülettel a Vaterának és az adóhivatalnak is. Slussz. De az a mondat ugyebár nem számít, csak az utolsó.

    Végül felhívtam a figyelmüket arra, hogy pont néhány nappal a figyelmeztetésem előtt jeleztem - én barom állat - feléjük egy korábban sikertelen tranzakciót, amire a vevő másfél hónappal később meggondolta magát, hogy mégis kellene (akkor már fent sem volt az oldalon). Írt egy e-mailt, elküldtem amit kért, átutalta a pénzt. Én meg írtam a Vaterának, hogy a közel két hónappal ezelőtti blabla sorszámú tranzakció állapota változott, sikeresen zárult.
    Megköszönték, törölték a sikertelen tranzakciót, a semleges értékelést és kiszámlázták a jutalékot. Ki is fizettem. Mert marha vagyok:P

    Ahelyett, hogy átértékelték volna a leírtakat, csak kaptam egy sablon e-mailt, hogy olvassam el a szabályzatot, a figyelmeztetéseket nem áll módjukban visszavonni. Slussz.

    Én itt haragudtam meg rájuk. Ha egy fikarcnyit is emberközelibbek, akkor logikusan átgondolják, hogy az a marha, aki egy két hónappal azelőtt sikertelen tranzakciót később a Vaterán kívül sikeresen bonyolít le, mégis bejelenti, táncsak nem krónikus csaló és szabálysértő?

    Jól írtad az oldalt amire utaltam, de én sem írtam ki direkt, mert amíg saját bőrömön nem tapasztalok dolgokat, nem szívesen ajánlgatom. Eddig tetszik a dolog, bár van egy-két dolog amit úgy gondolom nem 100%-osan infóztak le, legalábbis a hosszabb távú együttműködéssel kapcsolatban, így nyitottam egy blogot és írogatom az észrevételeimet.
    Amúgy az első ami megfogott, hogy ők a Vaterával szemben elérhetőek egy rakás helyen. Facebook, Twitter, e-mail, stb. Nem kell fél napot keringenem az oldalon, ha fel akarom venni az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, hogy megtaláljam az e-mail címüket, vagy, ha kíváncsi vagyok az üzemeltető nevére, székhelyére, stb.

    Az üzleti tervükről meg annyit, ha bejön, akkor hurrá, örülni fogok neki, de már azzal is nagyon elégedett leszek, ha kicsit oldalba rúgja a Vatera monopolhelyzetét.

    A tehén egy bonyolult állat.... DE ÉN MEGFEJTEM!

Új hozzászólás Aktív témák