Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fricz19

    őstag

    válasz fricz19 #941 üzenetére

    jah és, szerintük még én vagyok a k@cs@g:
    "Kérjük, erre a hozzászólásra csak akkor reagáljon, ha érdemi új mondanivalója van.
    Ellenkező esetben kénytelenek leszünk hozzászólását témarombolás miatt eltávolítani.
    Köszönjük figyelmét, megértését."

    "Tájékoztatjuk, hogy hozzászólásai a jövőben csak moderátori jóváhagyás után jelenhetnek meg."

    hát nem kedvesek?
    remek üzletpolitika egy fizető ügyféllel...

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • Hehe, 2 hete reggeltem és ma megkaptam az első figyelmeztetésem, mert nem pontos adatokat adtam meg a szállítási feltételeknél.
    3500 Ft-os árat írtam csomag utánvét után, a 3405 ft helyett és 2000 ft-ot az előreutalás esetén, pedig 2105 ft a helyes. Börtönbe velem!!:D

    Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

  • fricz19

    őstag

    válasz KonzolKartel #953 üzenetére

    akkor nem csak engem b@sztatnak
    [link]

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • válasz fricz19 #954 üzenetére

    Vicc. Gondolom látod, hogy nem lehúzni akartam az embereket, hanem 100 ft-ot tévedtem egyszer lefelé, egyszer felfelé. És ebbe belekötnek. Amúgy a postázási ár után is kapnak jutalékot?
    Lehet, hogy kiveszem a pcsába a postát és csak a vaterafutárt állítom be. 1900 ft előreutalás esetén, 2900 utánvéttel.

    Plusz az mi, hogy a csomagolási költséget nem lehet bekalkulálni? A csomagolópapírt nem számolom bele, viszont hogyha eladok egy 2000 ft-os terméket, amin 500 ft hasznom van, akkor odaírom, hogy 380 az ajánlott szelvény és 90 ft a bubis boríték..

    60-90e-es termékeket árulok jórészt, aminél 3-5e ft is lehet a jutalék és belekötnek 100 ft-os postai kerekítés miatt?

    Szerk.:
    a másik meg, hogy postai szállításnál csak standard és nem standard opció van. Én mindig Start plusz-al adom fel, az a legbiztonságosabb. Na már most ilyen opció nincs, akkor most mi van? Előreutalásnál adjam fel féláron, de lehet, hogy elkeveredik a csomag? Vicc

    [ Szerkesztve ]

    Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

  • Geller72

    veterán

    válasz vaterapapa #948 üzenetére

    Láttam All Star cipőket hirdető ficeket is 3500-ért, ami igencsak kamu szagú. Vagy 1200 eladása van úgy, hogy 6 hetes szállítási határidőt adott meg...ez nem gyanús, mi?:DDD..

  • fricz19

    őstag

    válasz KonzolKartel #955 üzenetére

    engem ezért kétszer figyelmezettek, 50ft volt a difi,
    és egy 90.000 ft-os telefont árultam.
    így van vicc amit csinálnak, és mi ezért még fizetünk is, nem is keveset...

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • válasz Geller72 #956 üzenetére

    Ebay-ről rendeli gondolom, van rajta még haszna is, tuti kamu. Néztem 3500 ft-os női converse cipőket 6 hetes átfutással EREDETI felirattal:D

    fricz19: nyugi, nekem is volt rajta kiemelés, vaterán, teszveszen is. Amúgy nem kötekedni akarok, de nekik miért érdekes, hogy mennyi a posta díja? Elmegyek a postára az benzin, becsomagolom az pénz és feladom az is pénz, mivel van 10 féle csomag kb..
    Ezt a postázási árat meg a vevővel kellene megbeszélni, mert valakinek jó az 1100 ft-os, de valaki kifizet inkább 3000-et is, hogy ilyen olyan csomagba adjam fel.

    A magyar e-bay is ilyen lesz valószínűleg mint a vatera? Amúgy az emberek igazi hülyék, hogy a vaterán vásárolnak, mert sajnos mindent túl kell árazni, mert egy 90.000 ft-os terméknél 4-5000 ft a jutalék, ami nem kis pénz. Egy átlagos magyar 1 napi munkabére..

    De hát míg az emberek ott vásárolnak, ott is kell eladni. Nincs más választás.

    Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

  • zoli03

    őstag

    válasz KonzolKartel #958 üzenetére

    "Amúgy nem kötekedni akarok, de nekik miért érdekes, hogy mennyi a posta díja?"

    A postaköltség után nincs jutalék. Felrakhatok egy 100 Ft-os terméket, aminek 400 Ft a postaköltsége. De felrakhatom ezt úgy is, hogy 800 és 600 Ft. A pénzem ugyanúgy megvan, de kevesebb jutalékot kell fizetnem.
    De most hogy 100 Ft-tal többet írok postaköltségnek (egy légpárnás boríték is lehet ennyi), azt én sem tudom, miért zavarja a Vaterát.

    [ Szerkesztve ]

  • Geller72

    veterán

    Én vettem egy könyvet, aminek a postai díja 800 volt. De nem véletlen, mert nem egy szaros bubisba pattintotta bele a tag, hanem olyan csomagolásba, ami ennyibe kerül a feladással együtt és kész. ez evidens, nem is pattogtam érte. Akkor a vatera miért teszi mégis ezt? Ehh..mind1.. :(

  • fricz19

    őstag

    válasz Geller72 #960 üzenetére

    írd meg nekik a véleményed
    hátha a sok negatív kritikával elérünk valamit :)

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • Darth_Revan

    veterán

    Kicsit off:

    Negatív eltávolítását lehet kérni? Nem vettem át egy terméket, mert a meghírdetett állapothoz képest 1 állatorvosi ló volt, így adtam az eladónak 1 negatívot, ami következtében valószínűleg bosszúból ő is adott nekem egyet, mivel nem tetszett neki, hogy nem vettem át a hibás terméket.

    [ Szerkesztve ]

  • PHM

    addikt

    válasz Darth_Revan #963 üzenetére

    Lehet, de az eredmény kérdéses.
    (Azért volt már példa pozitív fejleményre.)

    Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Darth_Revan #963 üzenetére

    ..én is olvastam már negatív törlésről, de nyilván valahogy be kell bizonyítanod az igazad.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • zoli03

    őstag

    válasz Darth_Revan #963 üzenetére

    Nekem régebben levették az egyik negatívom, bár az már kb 2 éve volt. Vettem egy szkennert, nem működött, írogattam az eladónak, nem reagált, adtam egy negatívot. Erre bosszúból ő is adott egyet, de a véleményhez nem írt semmit. Leírtam mindent a Vaterának, aztán levették a negatívot.

    Itt azt írják nem veszik le ("Önmagában az a vélemény, hogy egy visszajelzés nem igaz, nem szolgált rá vagy bosszúból kapta - nem meríti ki az eltávolítás feltételeit."), csak néhány ritka esetben.

    Írj nekik a Kapcsolatfelvétel menüpontban, bár sok jóra nem számítanék a helyedben.

  • fricz19

    őstag

    válasz Darth_Revan #963 üzenetére

    nekem egy hónapja vették le...
    eladtam egy hibás noti hdd-t, de a vásárlónál kicsit furcsán szerepelt a házszám 33 3
    írtam neki, nem válaszolt; hívtam, nem vette fel, majd feladtam 1 hét múlva( majd lesz valahogy elven max postára mennek ha nem találja meg a postás a címet)
    erre kaptam egy negatívot, ahol 2 hetes várakozásra panaszkodott az idióta barom, mikor az értékelés és a vásárlás között épp hogy csak eltelt egy hét.
    írtam a vateranak, ők bekérték az ajánlott szelvény fénymásolatát, meg a levelezést, és levették.

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • verespiros

    újonc

    Kedves Fórumozók!
    Sajnos nekem is ki kellet ábrándulnom a Vaterából, nem tisztességes cég, csak mossa kezeit, de semmiben nem segít, csak a jutalék beszedése érdekli. Semmiről semmit nem tehet, minden felelősséget rád hárít, és a rendőrségre mutogat, de hogy egy csomó negatív és semleges után se zárnak ki valakit aki már több alkalommal bebizonyította az alkalmatlanságát a közösségben való kereskedéshez az mégis felháborító!!! Én úgy döntöttem hogy törlöm maga. Elegem van a semleges, semmit mondó, sablon válaszokból és levelekből a fenyegetésekből, ha nem fizetek stb. Utolsó e-mailemet hozzájuk bemásolom ide, természetesen nem válaszoltak. Azért egy Fogyasztóvédelmi ellenőrzés elférne náluk nagyon!!!

    "Tisztelt Cím!

    Rendkívül örülök, hogy megállapítást nyert, hogy nem kötelezhetőek a probléma kivizsgálására , nem szólhatnak bele a felek vitájába és hogy nincs módjuk negatívat törölni, DE szöveges ÉRTÉKELÉSI jogot megvonni az van, bár ilyenről nem olvastam a Vatera szabályai között. Én a negatív értékeléssel kapcsolatban sem találtam szabályzatban teljes körű tájékoztatást, egy nagy általánosság, amiben különösebben semmire nem hívják fel a figyelmet. Nekem egyre jobban tetszik ez a rendszer :(

    Összefoglalnám:

    Jogom van: hallgatni, elfogadni , beletörődni, vevő hónapokkal későbbi mondvacsinált problémáját megoldani, ha ezt nem teszem akkor jogom van saját magam hibáztatni ezért, jogom van fizetni a számlákat, be nem fizetett szála esetén megijedni a korlátozástól és a kizárástól, tisztességesen üzletelni, nem simliskedni, Vaterán kívül nem megegyezni, betartani a szabályokat, amit más nagy ívben semmibe vehet.

    Nincs jogom: kivizsgálást kérni, negatívat töröltetni, és most már szövegesen értékelni sem.
    Az értékelés szöveges részének megvonás nem tudom mire jó, de ha már azt a sok szöveget ki tudták törölték akkor azt a két piros szót se lenne nagy dolog, gondolom én. Engem nem zavar, ha ezt megtennék a vevő oldalán is. Bár neki annyira mindegy lenne eggyel több vagy kevesebb meg s látszik, de nekem nagyon rosszul néz ki az az egy is. Nézzék el hogy ilyen ironikus vagyok , de ezt ez a rendkívül kiábrásító történet tette velem. "

  • verespiros

    újonc

    válasz buffon007 #901 üzenetére

    Kedves Fórumozók!
    Sajnos nekem is ki kellet ábrándulnom a Vaterából, nem tisztességes cég, csak mossa kezeit, de semmiben nem segít, csak a jutalék beszedése érdekli. Semmiről semmit nem tehet, minden felelősséget rád hárít, és a rendőrségre mutogat, de hogy egy csomó negatív és semleges után se zárnak ki valakit aki már több alkalommal bebizonyította az alkalmatlanságát a közösségben való kereskedéshez az mégis felháborító!!! Én úgy döntöttem hogy törlöm maga. Elegem van a semleges, semmit mondó, sablon válaszokból és levelekből a fenyegetésekből, ha nem fizetek stb. Utolsó e-mailemet hozzájuk bemásolom ide, természetesen nem válaszoltak. Azért egy Fogyasztóvédelmi ellenőrzés elférne náluk nagyon!!!

    "Tisztelt Cím!

    Rendkívül örülök, hogy megállapítást nyert, hogy nem kötelezhetőek a probléma kivizsgálására , nem szólhatnak bele a felek vitájába és hogy nincs módjuk negatívat törölni, DE szöveges ÉRTÉKELÉSI jogot megvonni az van, bár ilyenről nem olvastam a Vatera szabályai között. Én a negatív értékeléssel kapcsolatban sem találtam szabályzatban teljes körű tájékoztatást, egy nagy általánosság, amiben különösebben semmire nem hívják fel a figyelmet. Nekem egyre jobban tetszik ez a rendszer :(

    Összefoglalnám:

    Jogom van: hallgatni, elfogadni , beletörődni, vevő hónapokkal későbbi mondvacsinált problémáját megoldani, ha ezt nem teszem akkor jogom van saját magam hibáztatni ezért, jogom van fizetni a számlákat, be nem fizetett szála esetén megijedni a korlátozástól és a kizárástól, tisztességesen üzletelni, nem simliskedni, Vaterán kívül nem megegyezni, betartani a szabályokat, amit más nagy ívben semmibe vehet.

    Nincs jogom: kivizsgálást kérni, negatívat töröltetni, és most már szövegesen értékelni sem.
    Az értékelés szöveges részének megvonás nem tudom mire jó, de ha már azt a sok szöveget ki tudták törölték akkor azt a két piros szót se lenne nagy dolog, gondolom én. Engem nem zavar, ha ezt megtennék a vevő oldalán is. Bár neki annyira mindegy lenne eggyel több vagy kevesebb meg s látszik, de nekem nagyon rosszul néz ki az az egy is. Nézzék el hogy ilyen ironikus vagyok , de ezt ez a rendkívül kiábrásító történet tette velem. "

  • Geller72

    veterán

    válasz Darth_Revan #963 üzenetére

    Nekem is vettek már le. alapvetően sok problémám nincs velük, sokat segítettek is már, de van néhány idegesítően hatalmas baromságuk, amiért az ember hátán feláll a szőr.. :(((

  • coppola

    tag

    Nagyon el vannak szállva. 6 éve vettem a vaterán egy baraka gyűrűt, amit fehéraranynak árultak. Örültem neki meg minden,de most derült ki,hogy nem arany. Írtam a vaterának, hogy legyen kedves adja ki az eladó adatait, mert én már nem tudom megnézni. Azt mondták,hogy menjek a rendőrségre!!! Kérdem én, ennyit miért nem tud segíteni?
    De azért letiltottak 3 napra, mert megírtam a vevőmnek,hogy ne a 90rongyos autós dvd-t üsse le, amit meg akar venni, hanem a 6rongyos órát. Egyszerűen fingom sincs, hogy ezt milyen robot szűri ki!!!???

  • _ATi_1

    senior tag

    válasz coppola #971 üzenetére

    "De azért letiltottak 3 napra, mert megírtam a vevőmnek,hogy ne a 90rongyos autós dvd-t üsse le, amit meg akar venni, hanem a 6rongyos órát. Egyszerűen fingom sincs, hogy ezt milyen robot szűri ki!!!???"

    Ezt azért nem olyan nehéz kiszűrni. :))

  • ribizlimano

    újonc

    Valóban a Vatera weboldal különleges állatfajta...
    Én is töröltem magam onnan.
    Többszáz ezer forint vásárlás után egyik kedves eladójuk egy vacak árut sózott rám... Mikor ezt jeleztem felé az volt a válasza, hogy "1 Ft-os akcióban szereplő árura licitáltál, mégis milyen minőségre számítottál?" De ezt nem tette hozzá, hogy 1000 Ft-os volt a licitléptetés, és hogy többezer forinttért vettem meg azt az árut, ami az első használat során darabjaira esett szét. Mivel egyszer már hiába kértem az ügyfélszolgálat segítségét, így ebből okulva levontam a következtetést, hogy átvertek... Nem kezdtem el "cigánykodni" az eladóval, aki előbbi etikus hozzáállást képviselte, hanem élve a lehetőséggel negatív kritikát adtam a vásárlásról.
    Egyből kaptam egy emailt, miszerint jelentették az ügyfélszolgálatnak hogy etikátlan kritikával illettem valakit és hogy azonnal módosítsam azt. Visszajeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy nem módosítom a kritikát, mert a véleményem nem változott. Erre befenyegettek, hogy szabályzatuknak megfelelően törölni fognak. Eszükbe sem jutott eladó partnerük vizsgálata... Én, mint fizető ügyfél, aki az árut a szabályzatnak megfelelően kifizette én vagyok az akit törölni kell, hiszen mertem hangot adni a véleményemnek. Gratula nekik és az üzleti szabályzatuknak. Ez aztán az etikus cég!!!!!

  • zoli03

    őstag

    válasz ribizlimano #973 üzenetére

    Szerintem a Vatera számára inkább az eladó az ügyfél, ő fizeti a jutalékot, te semennyire se számítasz.

  • runner 125

    nagyúr

    válasz zoli03 #974 üzenetére

    ..de, ahhoz, h az eladó jutalékot fizessen vevő kell. :))

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • fricz19

    őstag

    válasz zoli03 #974 üzenetére

    az eladókkal is bunkó parasztok

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • bachilus

    csendes tag

    Kedves lázadozók!

    Néhány kósza gondolat a Vateráról...

    A regisztrációkor minden felhasználó elolvassa(?) a szabályzatot. Ezt be kell tartani!!!
    Ebben az irományban megtalálható, hogy mi az amit nagyon nem szeretnek. A teljesség igénye nélkül az alábbiakkal van a legtöbb gond.

    Fizetési határidő.
    Magyarázat nélkül be kell tartani. A telefont is kikapcsolják ha nincs fizetve.

    Jutalék elkerülés
    Ne buzdítsuk a vevőt olcsóbb termék vásárlására, se virágnyelven, se körülírva.

    Feltöltési díj és jutalék.
    Nézőpont kérdése, hogy ez sok vagy nem, de!!!
    Nem kötelező ide feltölteni semmit, ha meg feltöltjük, akkor az ennyibe fog kerülni és ezt záros határidőn belül ki kell fizetni. Szerintem teljesen egyértelmű. Egyébként a hírdetésért mindenhol fizetni kell. Tény, hogy vannak ingyenes rovatok, de ott az eladási esélyek is jelentősen csökkennek.

    Értékelések.
    Ez X véleménye Y-ról. Ha ők ketten összezördülnek valamin, akkor jön az anyázás és a negatív értékelés. Itt a Vatera teljesen jogosan nem akar (érdemben nem is tud) közbeszólni. Előszöris nem hatóság, másodszor pedig kívülálló harmadik fél. Balhés esetekben mindenki a saját igazát mondja és a másik családját szidja. Érdemben nem tud kiderülni, hogy kinek van igaza. H.lye mindig volt, van és lesz, belefutni egybe csak idő kérdése. A százalékszámítást ismerő felhasználó, könnyen ki tudja szűrni a nagy eséllyel igazságtalanul kapott negatív értékelést.

    A termékek ára,minősége, értéke.
    Ez a leginkább megfoghatatlan dolog, minden leendő vevő halgasson a józan eszére. Tudomásul kell venni, hogy csodák nincsenek. Ha egy adott dolog a felébe-harmadába kerül, akkor az vagy nem új vagy nem az aminek írva van.

    A postköltség.
    Több mint hatezer eladásom van a vaterán, de még egyszer sem kötöttek bele egyetlen szállítási díjamba sem, pedig egyik sem egyezik postai díjakkal. Persze ésszerű keretek között mozog.

  • Kassadin

    addikt

    válasz bachilus #977 üzenetére

    Nagyon ügyes vagy, hogy sikerült kimásolni a vatera szabályzatából, de nekik csak az a lényeg, hogy fizessél, a többi le van ejtve.

    Sajnos ezt tapasztaltam akkor, amikor egy kis majomgyerek úgy gondolta, hogy ő inkább mégis boltban veszi meg a játékot, de az enyém is teljes mértékben hibátlan volt. Kapot negatívot, kár hogy nem küldtem el akkor az anyjába, pedig biztosan jól esett volna. Idézek tőle: "Bocsika de leszarom a fejed!!!bocsi de megvettem 1999ft ért nem használtan!!nem mertem megvenni
    tőled mert ha nem működik na ennyi"
    :DDD

    Neki köszönhetően nem 100%-os az értékelésem. amúgy 41 pozitív üzletem van eddig. Kértem akkor, hogy távolítsák el a negatívot, amit ő adott, de b@sztak rá. Na ennyit róluk. :U

  • bachilus

    csendes tag

    válasz Kassadin #978 üzenetére

    Jól látod a dolgot, fizetni kell, a többi le van sz.rva. A szabályzatból meg nem másoltam semmit.

    Azt kell megérteni, hogy a Vatera egy közvetítő, a közvetítésért pedig számláz. Sem az eladóért, sem a vevőért, sem az áruért nem felel. Az értékelések valóságtartalmát pedig nem tudja és nem is akarja elbírálni.

    Ha már ő nem veszi át a terméket, akkor köcsög dolog negatívot osztogatnia, de ilyen kretének mindig is lesznek, ezt kivédeni nem lehet. Én is jártam már így, nekem se tetszett, de megértem a vatera álláspontját is.

    Nincs igazság a Földön, köpni kell egyet és az élet megy tovább.

  • PHM

    addikt

    válasz bachilus #979 üzenetére

    Azért néha el lehet érni a negatív törlését.
    Anno az első akciómkor sikerült belefutnom egy kissé megtévesztő hirdetésbe.
    Rákérdeztem az eladóra, 2 napig a füle botját sem mozdította.
    Botor módon megajánlottam a kikiáltási árat.
    Másnap kiderült, hogy a fényképeken lévő cucc fele már nincs meg.
    Kértem az eladót a licittörlésre, erre ő nem volt hajlandó,
    helyette elhordott mindennek.
    Summa-summárum, bevarrt nekem egy negatívot, ami hosszú időre
    el is vette a kedvemet az aukciós oldalak látogatásától.
    Kb fél év múlva egy tapasztalt vaterás barátom közbenjárására ezt törölték.
    (Elpanaszoltam neki az esetet, s ő utánajárt, úgy, hogy nem is tudtam róla.)
    Azóta persze megtanultam a problémás egyedeket kiszűrni mind vevői,
    mind eladói oldalon.

    Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

  • Wicked.

    csendes tag

    válasz bachilus #977 üzenetére

    Bocs, hogy újként beleszólok, de tulajdonképpen ahogy észrevettem (oké, nem olvastam el mind a közel 1000 hozzászólást), itt nem azért lázadoznak tulajdonképpen, hogy fizetni kell. Legalábbis nem mindenki.

    Amennyire én levettem, inkább az a tömeghisztéria oka, hogy a Vatera-TeszVesz koalíció eléggé kihasználja a tulajdonképpeni monopolhelyzetét, mert akárhogy nézzük is, jelenleg semmilyen komoly konkurenciája nincs.
    Ráadásul a panaszokat sem kezelik megfelelően, általában küldenek egy sablonszövegű válaszlevelet és slussz, anélkül, hogy legalább a fáradságot vennék a panaszok jogosságának. Tisztelet néhány kivételes esetnek...

    A legnagyobb baja a legtöbbünknek az, hogy már rég nem az a Vatera és a TeszVesz, ami volt: aukciós portál. Főleg magánemberek pakolták fel a megunt cuccaikat, helyenként volt csak egy-egy kereskedő. Feltöltési díj 0, így megérte a nekem már fölösleges cuccokat feltenni.
    Most inkább valami globális plázához hasonlít Vaterabolt-tal, a Grando-val. Tele van kereskedőkkel, akik kihasználják a számla nélküli árusítás lehetőségét (bevallom, én is már hivatalosan kereskedek, de én az a marha vagyok, aki itt is ad számlát és garanciát is).
    Emiatt a plázamiliő, meg a feltöltési díjak miatt totál kiszorulnak előbb-utóbb a magánemberek, de a kereskedőknek sem éri meg lassan ott árulni, mivel ugyanabból a cuccból van még 30 másik eladónál.

    Nekem nem az a bajom, hogy fizetni kell valamiért amit igénybe veszek, hanem az, hogy egyre több mindenért kell fizetni és egyre többet. Lassan majd a termékleírásban lévő karaktereket is felszámolják majd... Ami meg pláne zavar, hogy eddig legalább magyar fickó(k)nak a profitját növeltük, most meg valami dél-afrikai guru vagyonát gyarapítjuk. Ráadásul felvásároltak már mindent: TeszVesz, Vatera, Árukereső, Apród.hu, Lealkudtuk.hu, Grando.hu stb.

    Egy másik Vaterás témában megemlítettem, hogy én is olyasmit keresgélek, amivel szépen elfelejtem a Vaterát TeszVeszestől, Grandóstól, azért is nézegetek ilyen topikokat, hátha...
    Lehet, hogy találtam. Még nem tudok mondani semmit, mert ma lettem még csak aktiválva az adott oldalon. Igaz, az is fizetős, de pl. csak a regisztrációs díjat kellett befizetnem, a termékfeltöltés még ingyenes. Jutalék is van, bár mivel most kezdek el feltölteni, nem tudom, hogy azt már kell-e fizetni? Ami biztos, a regisztrációs díjat nem lenyelik, hanem felhasználhatom. A tulaj magyar egyébként.
    Állítólag pár hónapja még a csapból is az indulása folyt, úgyhogy lövésem nincs én miért nem találkoztam eddig a nevével sem??? Pedig nem tegnap óta keresgélek és próbálgatok más aukciós oldalakat.

    Láttam, hogy itt is nyitott valaki egy topikot az ominózus oldalnak, de pikk-pakk le lett zárva. Mielőtt regisztráltam, utánuk olvastam és találtam bőven negatív hozzászólásokat még az oldal indulása ELŐTT-ről. Az azóta eltelt néhány hónapban viszont már aktív felhasználók írtak pozitív tapasztalatokat. Úgyhogy regisztráltam és átutaltam a regisztrációs díjat is (csak eladóknak kell fizetni, a vevők ingyenesek).

    Ha a negatív írásokat kiváltó stratégiájukból egy szó sem lenne igaz, de beváltja a hozzá fűzött egyéb reményeimet, tuti, hogy teli torokból fogom őket reklámozni, hátha tényleg sikerülne a háttérbe szorítani a Vaterás tömeghisztériát és legalább magyar adófizetőnek perkáljuk a jutalékot.
    Bár, ha egy emberként oda regelnének az "antivaterások", szerintem már komoly erőt képviselne.

    Ha valakit érdekel, úgy, hogy még nem teszteltem, PM-ben megosztom amit eddig tudok róla, de direkt reklámozni nem akarok.

    A tehén egy bonyolult állat.... DE ÉN MEGFEJTEM!

  • Kassadin

    addikt

    válasz bachilus #979 üzenetére

    Végül is akkor ennyi erővel kihagyhatnám őket is a buliból, mit számít nem? Jah, az úgy nekik nem jó. Ha a markát kell tartania valakinek, az rögtön megy, de ha valamit esetleg tenni kéne, egyből kéz kezet mos alapon mennek a dolgok, kapsz egy automatikusan generált válaszlevelet, aztán azt csinálsz vele, amit akarsz. Igazából a sztorim is évekkel ezelőtti, nem is érdekel (akkor se sokáig foglalkoztatott), de megtudom érteni az embereket, hogy nem elégedettek azzal, amiért fizetnek. Mellesleg én eladásra már nem használom egyiket sem, maximum vételre. Itt, hardveraprón ingyenes a hirdetés ki tudja meddig, ha meg fizetős lesz, akkor sem hiszem, hogy vagyonokba kerülne. És esetleg kaphatsz "jogorvoslatot" is, ha megkárosítanak, nem söprik a szőnyeg alá a problémákat.

  • bachilus

    csendes tag

    válasz Kassadin #982 üzenetére

    Egy szolgáltatás, amiért fizetni kell. Ha meg kimaradnak a buliból, akkor érthetően szankcionálnak. Sokszor valóban durván, de hát ezzel nem lehet mit tenni. Az automata válaszlevél is valahol jogos felvetés, de gondolom napi szinten százával kapnak levelet mindenféle marhasággal. Ha kirobban a vita, hogy a parfüm vagy a ruha eredeti vagy nem, akkor azt a Vatera sem tudja eldönteni. Ezzel a felfogással bármelyik fizetős hírdetési fórumon lehetne anyázni a jogorvoslatért. Esetleg ha az én kapum előtt jön létre két fél között az üzlet, akkor én leszek a bíró is? Az adás-vétel az eladó és a vevő között jön létre, vita esetén nekik kell megoldani a problémát. Teljesen igaz, hogy az esetek döntő többségében soha nem lesz megoldás, mert a vevő ráb.szik. Viszont joggal feltételezhető, hogy a vásárló nem a Marson él és józan ítélőképességgel is rendelkezik.
    Az a baj, hogy ez csak feltételezés, mert a valóságban úgy viselkedik, mint aki nem a Földön él és hisz a csodákban! Pedig csodák nincsenek, sehol nem lehet harmad áron Nike cipőt venni! Vett egy cipőt ennyiért és valami rá van írva, de az eredetiséget ne várja el.
    Az emberek elégedetlensége jogos ha szart vesznek, vagy fizetnek, de nem kapnak semmit, de legnagyobb hibát saját maga követi el, mert ő az, aki megveszi azt a szemetet, amiről még a monitoron keresztül is látszik, hogy szemét vagy legalábbis nem teljesen gömbölyű a dolog. Néhány példa a nagyüzemi eladók közül.

    Eredeti, új Nike, Adidas stb cipő vagy bármi más 3-6000ft. Ilyen a világon nincs, de megveszik.
    Műszaki cikk, teljesen új (bolti ár alatt 10-15%-al), garancia nincs, csomagolás nincs és viszik mint a cukrot.
    Akármilyen termék új, valamennyivel ár alatt, szállítási határidő kifizetés után 20-30-40 nap Timbuktuból, természetesen garancia, reklamálási lehetőség nincs, de sorban állás van érte. Ha szerencséje van kap néhány nap garanciát is, de a szállítási idő újra indul stb.

    Aki ilyen feltételekkel vásárol és rosszul jön össze a biznisz az megérdemli a sorsát, ez a szarrágás magasiskolája. Hihetetlen, hogy sorban állnak egy garancia és csomagolás nélküli, állítólag új pendrive-ért, amit +2-300ft-ért a sarki boltban hozzávágnak 3 év garanciával, vagy a lapos tv 100e helyett csak 85.
    Nem tudtam eladni originál hdd-t 3 év gyári garival, ugyanezt 1000ft-al olcsóbban garancia nélkül 2 nap alatt elvitték. Jelenleg nálam a postai ajánlott leveles kiszállítás és a futáros, törékeny, értékbiztosított kiszállítás között 40ft az eltérés. Ezt a komoly negyven forintot minden századik vásárló fizeti ki. A maradék már sajnálja, de ha a postás megtapossa vagy szarrá ázik a postaládában a vásárolt portékája, akkor fel van háborodva. Megértem én a gazdasági válságot és a pénztelenséget is, de az esetek jelentős részében a minimális árkülönbség miatt meggondolandó a vásárlás helye és ezzel megelőzhető sok-sok probléma.

  • raver

    aktív tag

    válasz bachilus #977 üzenetére

    Postaköltség:
    Nekem már töröltek figyelmeztetés nélkül aukciómat, mer standard postacsomag 50ft-al drágábban volt feltüntetve mint az érvényes postai díjszabásban. Ez egy pár száz forintos terméknél nem zavart volna. de egy notinál amire elég jól tolták a liciteket, kicsit idegesített.

  • bachilus

    csendes tag

    válasz Wicked. #981 üzenetére

    Én elég sok hozzászólást elolvastam itt, a legtöbb panasz a jogorvoslatra, a fizetésre és a vásárolt termékek szar voltára utal.
    Természetesen monopolhelyzetben vannak, ezt ki is használják (ki ne tenné?). A panaszokat nem kezelik ez tény, de mint közvetítő félnek nem is feladata. Ha Jóska összeveszik Pistával a használt ruha használtsági fokozatán, akkor ki és milyen módon tud igazságot tenni? Ha Jóska panaszkodik, hogy nem kapta meg, Pista állítja, hogy feladta, ki tud dönteni? Még száz példát lehetne írni.
    Valóban sok a kereskedő, de ők okozzák a legkevesebb problémát. A hivatalos kereskedőre gondolok, nem XY-ra, aki sokat ad el! A kereskedő a vaterán, grandón is ad számlát, garanciát, mindent! Telephelye van, megtalálható, utolérhető. Apeh, vám, fogyasztóvédelem megtalálja, nem jellemző, hogy kockáztat. A neten eladni csak látogatott oldalon lehet, látogatót szerezni (nem napi 50-et) csak pénzel lehet. Ha látogató nincs, eladás sincs. Az árösszehasonlító oldalak (árgép stb), átkattintás alapon számláznak 20-100ft-ot, ezt minden egyes rákattintás után fizetik. Webáruházad van? Azért is fizetni kell, nem is keveset és ettől még nézettséged nem lesz! Van közöttük ingyenes is, de a google robot nem díjazza az aldomain alatti dolgokat, hátrébb sorol a listán. Ezekhez képest a vatera egy komplett webáruház, napi milliós látogatottsággal és csak létrejött vásárlás esetén kell fizetni! Néhány forint feltöltési díj? Szerintem nem érdemes róla beszélni.
    Alternatívák természetesen vannak, a másik fizetőst is ismerem, "....rex", ha egyre gondolunk. Jónak tűnik, de szerintem még nem elég népszerű a dolog.
    A neten eladni csak nagy látogatottságú oldalon lehet, a látogatottságot csak reklámmal lehet növelni, a reklámhoz pedig egyetlen dolog kell, a pénz. Sok pénz.
    Vagy marad a vatera, ahol meg el kell fogadni a szabályokat.

  • Kassadin

    addikt

    válasz bachilus #983 üzenetére

    Itt eddig sem erről volt szó, de mindegy. Olvasd vissza mit írtak a többiek, nem azt, hogy hamis parfümöt vettek, mondjonleabuzivateraateszvesszelegyütt. :W
    Ha szolgáltatást veszel igénybe (aka fizetsz érte), akkor alsó hangon lehet elvárásod és kritizálhatsz. Ez ilyen egyszerű.

    [ Szerkesztve ]

  • bachilus

    csendes tag

    válasz raver #984 üzenetére

    Átlagosan 1000db hírdetésem fut rendszeresen a vaterán, egyszer sem szóltak postaköltség miatt. Az összes megadott ár a postai tarifák felett van, kb 100ft-al.
    Van olyan, hogy egyéb szállítási mód. Azt találja ki az árát és a szállító céget.

  • bachilus

    csendes tag

    válasz Kassadin #986 üzenetére

    visszaolvastam és a legtöbb esetben következőkről volt szó:

    jogorvoslat: nincs, mert semmi köze hozzá
    fizetni kell érte: szolgáltatás, előre meghatározott díjakkal
    ha szar amit veszenek vagy meg sem kapják, átverték stb: kettőn áll a vásár, harmadik félnek beleszólása nincs.

    Kritizálni természetesen mindent lehet

  • Wicked.

    csendes tag

    válasz bachilus #985 üzenetére

    Igazad van, az átverés, hamis cuccok tekintetében a hivatásos kereskedők okozzák a legkevesebb gondot, elvégre a hitelességükből élnek. Bár akik nem Grando-boltosak, nem adnak számlát és garanciát sem, de ez az ő dolguk, én adok minden firlefrancot, még akkor is, ha nem keresek egy fityinget sem a bolton, mivel elviszi a jutalék, plusz a járulékok az államnak ugyebár...

    Viszont arra jó, hogy ingyen reklámom legyen, mert minden kiküldött cucc mellé mellékelek névjegykártyát (azt nem törlik, mint az e-mailt és nem foglal sok helyet egy pénztárcában sem). Rajta van a webáruház elérhetősége, e-mail, telefon, stb. Dettó ugyanígy még külön a termékekre is ragasztok könnyen levehető, nyomtatott matricát az elérhetőségekkel. Így, ha ajándékba veszik a cuccost, nem hagy nyomot a matrica a leszedés után, ha pedig saját célra vásárolt cucc, akkor meg akárhányszor használja, az orra előtt van a webáruház címe, telefon, stb.
    Egyszóval a legköltséghatékonyabb reklámozási forma nekem, mivel a bizalmat már megszolgáltam (100%), így aki vásárolt és tudja hol és hogy érhet el, visszajön.
    A Google Adwords lehet, hogy több látogatót hoz, de potenciális vásárlót kb. 1-2%-ot.
    Tehát erre jó a Vatera.

    Két figyelmeztetést már én is beszereztem. Az egyiket egy katalógus feltöltése miatt. Azért bátorkodtam ilyen vérlázító dologra, mert máshol és másnál is láttam, hogy feltöltötték a katalógusaikat. Pikk-pakk törölték is, kiemeléssel, kiskutyafülével együtt, azzal indokolva, hogy kapcsolatfelvételi adatokat is tartalmazhat.
    Ebben az az érdekesség, hogy a katalógus csak mellékelve, ajándékként szerepelt egy-egy termék mellett, nem pedig kapcsolatfelvételi csaliként. Úgyhogy nem igazán volt - szerintem - igazságos. Ha megrendeli a cuccot, így is - úgy is felvesszük a kapcsolatot...

    A második figyelmeztetést, ami egyben 24 órás üzenetküldési megvonással is járt, érdekes dologért kaptam. Lehet, hogy paranoiám van, de felbukkant az egyik terméknél egy fickó, aki azt írta a fixáras cuccra, hogy ennyiért és annyiért elvinné, inkább magasabb postaköltséggel, utánvétellel, stb.
    Eléggé fura üzenet volt, de ki lehetett olvasni belőle, hogy spórolhatnék én is a jutalékon.

    Visszaírtam neki, hogy nem baba az ajánlata, az egész oldalon én vagyok az egyetlen, aki 3-4e Ft-tal olcsóbban kínálja ezt a terméket, mégpedig garanciával és számlaadással, úgyhogy így marad az aukció, ha kell vigye, ha nem, akkor nem. Jobb a békesség a Vaterával, a Fogyasztóvédőkkel és a NAV-val is. Ha ennyire sumákolni akar, akkor próbálkozzon azoknál, akik teljes áron, számla és garancia nélkül, kétszer akkora postaköltséggel hirdetik a cuccot.
    Na, ez után kb. 3 percen belül tiltva volt az üzenetküldésem szabályszegés miatt.
    Az ok: az utolsó mondatban szereplő dolog volt, amiben szabálytalanságra bujtottam fel a mukit!!! :O Én! Érdekes, hogy a korábbi mondatokat nem olvasták?!

    Ezen kicsit berágtam és írtam nekik, hogy - szerintem - egyik figyelmeztetés sem volt jogos. A katalógus nem önmagában volt feltöltve, hanem húzósabb áru termék mellé járt ajándékba, mivel nekem sem két fillérbe kerül és a maga közel fél kilójával a postaköltségre is negatív hatással van, így ingyen, bónuszként mellékeltem olyan cuccokhoz, amik maguktól sem olcsók. Tehát semmiképp sem lehet a kapcsolatfelvétel megszerzéséhez feltöltött csalicucc.

    Sérelmeztem a 2. figyelmeztetést is, mivel én kerek-perec, konkrétan leírtam, hogy nem áll szándékomban sikimikizni. Tejelek böcsülettel a Vaterának és az adóhivatalnak is. Slussz. De az a mondat ugyebár nem számít, csak az utolsó.

    Végül felhívtam a figyelmüket arra, hogy pont néhány nappal a figyelmeztetésem előtt jeleztem - én barom állat - feléjük egy korábban sikertelen tranzakciót, amire a vevő másfél hónappal később meggondolta magát, hogy mégis kellene (akkor már fent sem volt az oldalon). Írt egy e-mailt, elküldtem amit kért, átutalta a pénzt. Én meg írtam a Vaterának, hogy a közel két hónappal ezelőtti blabla sorszámú tranzakció állapota változott, sikeresen zárult.
    Megköszönték, törölték a sikertelen tranzakciót, a semleges értékelést és kiszámlázták a jutalékot. Ki is fizettem. Mert marha vagyok:P

    Ahelyett, hogy átértékelték volna a leírtakat, csak kaptam egy sablon e-mailt, hogy olvassam el a szabályzatot, a figyelmeztetéseket nem áll módjukban visszavonni. Slussz.

    Én itt haragudtam meg rájuk. Ha egy fikarcnyit is emberközelibbek, akkor logikusan átgondolják, hogy az a marha, aki egy két hónappal azelőtt sikertelen tranzakciót később a Vaterán kívül sikeresen bonyolít le, mégis bejelenti, táncsak nem krónikus csaló és szabálysértő?

    Jól írtad az oldalt amire utaltam, de én sem írtam ki direkt, mert amíg saját bőrömön nem tapasztalok dolgokat, nem szívesen ajánlgatom. Eddig tetszik a dolog, bár van egy-két dolog amit úgy gondolom nem 100%-osan infóztak le, legalábbis a hosszabb távú együttműködéssel kapcsolatban, így nyitottam egy blogot és írogatom az észrevételeimet.
    Amúgy az első ami megfogott, hogy ők a Vaterával szemben elérhetőek egy rakás helyen. Facebook, Twitter, e-mail, stb. Nem kell fél napot keringenem az oldalon, ha fel akarom venni az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, hogy megtaláljam az e-mail címüket, vagy, ha kíváncsi vagyok az üzemeltető nevére, székhelyére, stb.

    Az üzleti tervükről meg annyit, ha bejön, akkor hurrá, örülni fogok neki, de már azzal is nagyon elégedett leszek, ha kicsit oldalba rúgja a Vatera monopolhelyzetét.

    A tehén egy bonyolult állat.... DE ÉN MEGFEJTEM!

  • bachilus

    csendes tag

    válasz Wicked. #989 üzenetére

    Egyformán gondolkozunk a felhasználásról.

    Figyelmeztetéseket meglehetősen könnyű náluk beszerezni. Vitázni, magyarázkodni pedig nem sok értelme van. A nagy, zöld, kockárol sikeresen elmagyarázzák, hogy végülis ez egy kicsi golyó és ha jobban megnézzük, akkor piros. :W

    A kezdetekben én is összeakaszkodtam velük néhányszor, de semmi értelme nem volt.
    Amióta betartom a fekete-fehér-igen-nem "szabályt" az irományaimban, semmi problémánk nincs egymással.

    A másik oldalon van rendszeres eladás?

  • Wicked.

    csendes tag

    válasz bachilus #990 üzenetére

    Még csak most vettem a fáradságot, hogy elkezdjek feltölteni a "másik oldalra", így még mindig nincs első kézből tapasztalatom.
    Viszont pár napig jól elnézelődgettem rajta és ahogy látom, még csak most kezd igazából elindulni. A látottak alapján az elején teleregisztrálták eléggé eszetlen módon, hogy majd hanyatt-homlok eladnak. Megpakolták egy rakás kacattal (pl. 50 db egyenként feltöltött vasalható matricával), aztán néztek ki a fejükből, mert dugig volt eladóval, venni meg senki nem akart, csak eladni.

    Jó néhány felhasználót végignézegettem és úgy tűnik az első 3-4 hónapban szinte semmi mozgás nem volt adás-vétel terén, úgy saccra kb. 2-3 hete kezdett el csak mocorogni a biznisz. Az átnyálazásom eredménye tuti, hogy elég hiányos, de egyetlen emberkét találtam aki a 40. eladásán van túl az elmúlt 180 nap eseményei szerint.
    Rengeteg a 0-s eladó és nagyon sok az utóbbi 7 napban 1-2 terméket eladók száma, ebből gondolom, hogy most találtak a vevők is oda, nem csak az eladók.

    A tehén egy bonyolult állat.... DE ÉN MEGFEJTEM!

  • cellpeti

    veterán

    Használ valaki PayU fizetést a vaterán?

    Tigris, tigris, csóvafény...

  • _seth_

    veterán

    Mai eset:

    Öcsém vett vaterán egy Oakley szemüveget, persze nem az volt, oké az ár sejteti a dolgot nem is ezen lepődtünk meg... nem tetszett neki teljesen a szemüveg gondoltam feldobom én vaterára és oda is írtam, hogy replika... 1 óra alatt törölték az aukciót és figyelmeztetésül 72 órára kizártak. Harmadik figyelmeztetés... igen mert volt, hogy xy mobil fóliát nem töltöttem fel hanem írtam, hogy üsse le egy másikhoz valót elvégre ugyanolyan áron megy a termék... ezért is kaptam, meg valamikor még évekkel ezelőtt amikor elsőnek vateráztam le mertem írni egy konkrét utcát ahol át lehet venni a terméket egy városon belül. Óriási kihágások :) Na mind1, írtam nekik, hogy nem érdekes hozzáállás szerintük, hogy én leírom, hogy replika és 1 óra alatt büntetnek, aki meg árulja ahhoz meg nem nyúlnak. Kérdeztem, hogy mi alapján találtak meg pont engem, 1 db ilyen szemüveggel korrekt leírással és saját fotóval? Válasz: pont engem ellenőriztek a több millió hírdetésből.
    Írtam nekik 10 kérdést amikre rendszerint jött 1 válasz. Pl: mitől függ a büntetés mértéke? Válasz: a regisztrációkor elfogadott "szerződéstől" na igen, ami jelenleg épp 2012 februári dátumozású és nem szerepel benne a szabályszegés szó sem, a kortlátozás is két eltérő témában csupán. Mi a válasz minden kérdésre? Mi szabályozza a büntetések számát, mértékét? Ez a varázsmondat a megoldás:

    "6/3. A Vatera fenntartja továbbá jogát bármely felhasználó kizárására, vagy bármely tranzakció vagy más tartalom, információ törlésére, amely a Vatera értelmezése szerint ellenkezik az online piactér megfelelő használatával."

    Magyarul: ha ők úgy akarják akkor valami szabályos vagy épp szabályellenes.

    Jelenleg több mint 100e forint befizetett vatera számlám van tehát fizettem már nekik nem is keveset de úgy tűnik ez nem szempont. Legszívesebben otthagynám az egészet úgy ahogy van de van alternatívája jelenleg a vaterának magyarországon? Nem tudok róla sajnos :(

    Az csak hab a tortán, hogy pár napja leveleztem velük az értesítéseik miatt, volt olyan adásvétel amiről naponta küldték, hogy értékeljem, vagy épp értékeljek olyat amit már értékeltem és hasonló esetek, javították, majd kiderül mennyire...

    [ Szerkesztve ]

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

  • csabám

    addikt

    válasz _seth_ #994 üzenetére

    Dettó ugyanígy jártam én is. . .
    Aki 100 darabjával árulja a kamu szarjait az él mint hal a vízben, átvágva több száz embert, aki pedig a korrektség végett oda írja, hogy replika azt minden szó nélkül szankcionálnak. Ne mondják már, hogy nem tűnnek fel nekik az olyan emberek a láda számra árulják a kamukat (a hülye is megmondja róluk, nem kell hozzá szakértőnek lenni) :((

    „They fuckin' poke each other on Facebook.”

  • _ATi_1

    senior tag

    válasz _seth_ #994 üzenetére

    Alternatívként a zsibvásárt ajánlanám.
    Ingyenes a listázás, jutalék sincs. Csak opcionálisan kell fizetni a kiemelésekért.
    Tény, hogy nehezebb eladni dolgokat, mint a vaterán, mert még kevesebben használják, de elég volt a vaterából.

  • nepszter1

    addikt

    Rendeltem egy converse cipőt vateráról , az a baj hogy már értékeltem az adásvételt . Van esély arra hogy visszakapjam a pénzemet? Vagy fenyegetőzzek feljelentéssel ?

  • nepszter1

    addikt

    válasz _ATi_1 #998 üzenetére

    Egyértelműen hamisítvány , de annyit megbeszéltem a sráccal hogy visszaküld 3000ft nekem 7ezer forintba került a cipő és itt maradhat nálam

    [ Szerkesztve ]

  • _ATi_1

    senior tag

    válasz nepszter1 #999 üzenetére

    Többen írták, hogy figyelmeztetést kaptak a vaterától, mert odaírták a hirdetésbe, hogy nem eredeti termék. A te eseted kiváló példa rá, hogy ezzel nem azt érik el, hogy kiszorítják a hamisítványokat a piacról. :F
    Szerencséd volt, korrekt volt az eladó.

Új hozzászólás Aktív témák