Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz horush #9717 üzenetére

    Nem tudok róla, hogy az éves rendelkezésre állás bárhol is le lenne írva, én legalábbis nem találtam az ÁSZF-ben, de anno amikor nálunk szar volt a szolgáltatás tavaly, én rákérdeztem erre az ügyfélszolgálaton írásban, és ezt a választ kaptam!

    Tisztelt XY!

    Megkeresését a CC-XXXXXXX/Y-2012 iktatószámon kezelve továbbítottuk az illetékes kollégánk felé. Továbbá szeretnénk tájékoztatni, hogy az internet szolgáltatás rendelkezésre állása éves szinten 98%.

    Megértését köszönjük.

    Amúgy meg olyan vállalásuk van még ha jól tudom, hogy a hiba kijavítását 72 órán belül megkezdik, és ha minden igaz akkor a hibáról és az elhárítás menetéről is tájékoztatást kell kapnod!

    Én már feljelenteném őket a helyetekben, akkor gyorsabban szoktak mozgolódni, ha rákérdeznek az NMHH vagy NFH felől is az ügyre!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák