Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz Intruder2k5 #5954 üzenetére

    Én értem, de a "megszűnő" szolgáltató érdekesen szokott reagálni ill. a upc-t csak a telefonszám érdekli, hogy a nettel mi történik azzal nem foglalkozik.
    Azt viszont mindenképp érdemes megkérdezni nehogy gond legyen.

    Mivel 5 percre tőlem 2 T-pont is van, így biztonságosabbnak éreztem a személyes lemondást, nem akartak semmiről sem meggyőzni, mert nem tudtak volna. Semmi bajom nem volt velük csak a "bővítés" rengeteg kábelezéssel járt volna, így viszont 1 hét alatt mindent lecseréltem. 15-én járt le a T-s hűség, aznap upc-vel megbeszéltem telefonon a váltást, 21-én de. már be is üzemeltük, ennyi volt.

    (#5956) dReFiX
    Nincs automatikus csere, de a "feljebb lépést" hűségidőn belül is megteheted.

    [ Szerkesztve ]

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák