Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee3000

    tag

    válasz zolee3000 #5860 üzenetére

    Jah, hirtelen nem esett le, hogy az olajáteresztő gyűrűfuratok-problémájára (ill. az eltömődésük miatt drasztikusan megnövekvő olajfogyasztásra) gondoltál. Arról olvastam annó, de tudtommal csak az 1,33 Dual VVT-i (1NR-FE kódú) motort érintette, meg talán az 1 literest (1KR-FE). Az 1,6-osnál (1ZR-FAE) nem találkoztam vele.
    Visszakeresve a fórumban látom, hogy korábban is voltak olajzabálós gondok Toyotáéknál régebbi konstrukciójú 1,6/1,8-as motoroknál (ZR, ZZ?), de azok a szériák már rég kifutottak.
    Amúgy ez is egy olyan dolog, hogy előfordulhat szerintem. Most akkor például Fordot se vegyünk, mert a többszörös Év Motorja díjas EcoBoost meg ugye túlmelegszik és kigyullad miatta az autó, TSI-t meg szintén ne, mert szar a vezérlés etc. Még sorolhatnánk a látens hibalehetőségeket minden gyártónál. :U

    Szerk.: Legalább lett egy részben on-topic hsz. is, a Toyota motorproblémák miatt. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák