Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee3000

    tag

    válasz Dare2Live #5859 üzenetére

    Azért ne harapd le a fejem, csak mert nem szeretnék kis turbós DI motort, bár örülök, hogy Neked ennyire bejött. ;)
    Értékelem a segítő szándékot, de kicsit write-only stílusban fórumozol (legalábbis itt), az én hsz.-eim tartalmát elég felületesen kezeled/értelmezed.

    Először is, ha valami 6M felett indul, felszerelve meg 7M+, azt szvsz nem fogod lealkudni 5,5M-ra, még a Fordnál sem. De ezen ne vesszünk össze, maradjunk annyiban, hogy én nem vagyok olyan lehengerlő tárgyaló, mint Te. :N

    Ha nem jön be az egyterű kialakítás mért nézed a C-Maxot?
    Pont, hogy nem néztem. Te ajánlottad, erre reagáltam. De ezt elég világosan le is írtam, csak figyelmesen kellene elolvasni. Idézem magamat: "Az egyterűs forma-kialakítás, bár vitathatatlanul praktikus, nekem nem jön be, a C-Max-ot ezért nem is néztem." ;)

    Minden tisztán DI motor főleg városi pár kmes használatban kokszosodik az egyik elöbb a másik késöbb de mind. A Toyotak is.
    Nem állítottam, hogy az 1,2-es turbós DI Toyota motor ne kokszosodna, különb lenne a többi márka modern kis turbósától, ahogyan azt sem, hogy azzal a motorral vennék Toyotát. Éppen ellenkezőleg, azért maradtam a márkánál, mert az még kínál választási lehetőséget, alternatívát a DI motorokra az 1,6-os indirekt befecskendezéses ill. a hibrid "személyében". Én csak ezekkel vennék autót.

    Tényleg szivás a kokszosodás DInél, de ha 80-100-130.000kmnél meg kell csináltatni na bumm. Ez a 50.000Fts költség ír felűl mindent?
    Szerintem Te nagyvonalúan elbagatellizálsz egy valós problémát. Te meg nyilván azt gondolod rólam, hogy túlreagálom. Szerintem egyezzünk ki döntetlenben. :DDD Ne kezdjünk itt vitát - DI vs. MPI - teoretikus alapon, hiszen nagyon használat és konstrukció függő, hogy kinek mennyi idő/km alatt kormosodik be a szelep, és hogy mennyibe kerül a tisztítás. Ha Neked ilyen jó tapasztalatod van (130k km-enként 50k-s pucolás, azzal meg van oldva), örülök Neki, de nem biztos, hogy ez nálam is így lenne. Számomra, ha ennyi pénzt kiadok az autóért, igenis fontos szempont, hogy ezzel a problémával szembe kell-e néznem, és ha választhatok olyan konstrukciót, amit ez biztosan nem érint, akkor annál maradok. :K

    A szereted/jó vezetnit is?
    Szerintem a vezetési élmény nem ebben az ársávban kezdődik. De mindegy is, mert nekem az autó csak használati tárgy, közlekedési eszköz, semmi több. De ezt is írtam már korábban.

    A toyota lehuzó gyürű mizéria ami tök x, hogy javítva van e vagy sem és simán dobhat 400.000Fts költséget az nem probléma?
    Ennek így, ebben a formában kicsit rosszindulatú fröcsögés felhangja volt számomra, mintha személyes sértésnek vennéd, hogy én Toyotát tervezek venni :U Bevallom, erről a problémáról nem hallottam, de ha felvilágosítanál róla, nagyon hálás lennék. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák