Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• Danecay

őstag

Sziasztok!
    Gondolom sokan tudjátok, hogy 10.11 (17:00 UTC)-ig ingyen adják a játékhoz a Deep State DLC-t. Egy gondom van csak ezzel, méghozzá az, hogy nem tudom hozzáadni, pedig le van írva világosan:

To claim your content:
    • Launch Ghost Recon Breakpoint on your platform.
    • Visit the in-game store and change to the Expansions tab.
    • Locate the Ghost Recon Breakpoint - Deep State DLC.
    You will be able to see the content for 0 Ghost Coins.
    • Select the content to claim it.

Ahogy próbáltam rákeresni a dologra olvastam, hogy másoknak is van ezzel gondjuk, ugyanis az in-game Store nem jelenik meg a fűképernyőn, elvileg ott kellene neki lennie. Játékon belül találtam olyat a Ubisoft Connect alatt, hogy Store, ahol lehet is DLC-ket vásárolni, meg Ghost Coin-t, de ez a Deep State DLC nincs itt, és Expansions tab sincs, szóval valószínűleg nem jó helyen keresem, de nem tudom hol kellene keresnem. Írta valaki, hogy az első küldetést végig kell játszani ahhoz, hogy megjelenjen a menüben az in-game store.

"Turns out, that you need to play through the first mission that ends with you getting to the hideout, and in there, there's an actual ingame shop where you can buy all sorts of things using ingame currency."

de volt akinek ez sem segített:

"I just bought the game and played a few missions I checked the main menu for the store tab I restarted the game a few times and still nothing"

Én egy éve vette meg kb. a játékot és nem igen mentem vele még egy métert sem :) Majd próbálok játszani vele, hátha, de mint fentebb olvasható, volt akinek nem segített.
    Nálam így néz ki jelenleg a játék főmenüje:

Új hozzászólás Aktív témák