Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
Hirdetés
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz Petari #55250 üzenetére
"a azt írom be hogy: ping IPcím -l 16384 , akkor már average 175ms ."
Ugye amikor fogalmunk nincs, hogy mit csinálunk, és még az eredményt sem tudjuk értelmezni. A legnagyobb IP csomag méret amit tördelés nélkül el tudsz küldeni 1500 bájt, ADSL-nél ebből lejön a PPPoE fejléc, tehát 1492 a maximális IP csomagméret. Teljesen fölösleges és értelmetlen 16000-es csomagmérettel tesztelni, mert az valójában több csomagra lesz tördelve és így lesz továbbítva. Jellemzően a maximális csomagméret (1492 bájt) letöltésnél van kihasználva, játéknál sokkal valószínűbbek az 50-300 bájtos csomagok, azzal érdemes tesztelni.
Az pedig teljesen normális hogy a csomagméret függvényében változik a késleltetés: ugye nem nehéz belátni, hogy nagyobb méretű csomag (több adat) továbbításához több idő kell.
Egyébként majd akkor fogja neked bárki is elhinni, hogy hálózati hiba van (ami természetesen nem kizárt), ha mutatsz olyan normális bemenő adatokkal indított ping tesztet (nem 16000 bájtos csomagmérettel), amin látható bári számottevő hiba (csomagvesztés, jelentősen megnövekedő késleltetés stb.). Addig ez csak szájkarate.
Egyébként ahogy ugawa is írta, elárulhatnád ennek a szervernek az IP-jét, és akkor mi is kipróbálhatjuk, hogy van-e probléma vele, összehasonlíthatjuk akár egymás méréseit is.
"Az a kérdés, hogy létezik e valami SW, amivel egy reális tesztet, ami szimulálja a játék közbeni adatátvitelt lehet végrehajtani."
A pingelés teljesen reális teszt olyan szempontból, hogy pontosan azt méri amire kíváncsiak vagyunk: a kapcsolat minőségét hálózati szempontból, és nem pedig mást (szerver CPU terheltsége például). Ha a ping teszt nem mutat számottevő romlást, nincs miről beszélni.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
elso
csendes tag
válasz Petari #55250 üzenetére
Ezt a problémát már én is tapasztaltam bfbe. A játék darabos packet loss nincs ping 25-30ms között és egyszerűen érezhető mikor kimarad egy egy jelenet kinézek a fal mögül és egyből halál miközbe nekem még megse jelent az ellenség, 3 utcával alrébb pedig folyamatos nincs kimaradás ugyanaz a net 30/5ös Thome ugyanúgy kábelen jön (koax). A különbség annyi, hogy míg nekem 188as ip címem van neki 80as kezdetű.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen