Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz lugosi #12168 üzenetére

    Én eddig se indulatból és haragból írtam, ha látod a mondatok nagy része mögött ott egy smiley, és talán joggal gondolom, hogy egy ilyenen nem is szabad megsértődni, viszont ezt én is elmondom neked élőben is ha kéred. :D
    Azt is elfogadom, hogy véleményed van a dologról, csak akkor elsőre írd oda, hogy az a véleményed, és akkor tudom, hogy nem a megmásíthatatlan tényekkel vitatkozol, a szubjektivitással semmi baj sincsen, a nem megfelelő információáramlással inkább. :D . Nekem semmi bajom a kiskocsikkal, ez a Punto is négycsillagos töréstesztet tud, benne a két légzsák, meg egy halom hasznos extra, amit ennyi pénzért ki lehetett hozni, az ebben aktív és passzív biztonsági elemként benne van. Raktam rá 15"-os alufelnit 195/50-es gumikkal, ez nekem azért kellett, mert ezzel úgy lejövök az autópálya lehajtóról 100-zal, vagy a metrohoz úgy bekanyarodok 50-nel, hogy nem nyikkan, a gyári gumiméret csak a gyártóknak jó, olcsó a sokszázezer gumi, kevesebbet fogyaszt a gép, de ha a vezetőnek fékezni, vagy korrigálni kell, akkor már csúszik is a kocsi. Én ebben ennyit tudtam tenni, remélem egyszer majd élvezhetem is a tapadós gumi előnyét.. Persze lehet T72-es tankkal is járni, és akkor nincsen gond, nekem is van 3x ekkora autóm amit pont azért nem használok, mert az a Punto 7 liter gázfogyasztása helyett 15-öt eszik, ez meg nekem 100 ezer Ft különbség havonta. Mondhatjuk, hogy ennyi pénzért eladom minden hónapban, minden percben a biztonságomat, még az elején én is így gondoltam, de hidd el, én nem érzem hogy bármiben rosszabb lenne ez a kiskocsi, mint egy nagyobb, csak egy jó példa: én egy Punto-val, más meg egy X5-össel. Megyünk az úton, én 90-nel, az X5-össel meg nyomja az ember 120-szal, merthogy erős az, bírja. Kiugrik egy szarvas, nekem 10 méterrel rövidebb az utam az észleléstől a megállásig, mert eleve ő a nagyobb sebességgel már a reakcióidő alatt is több métert tett meg, elcsapja, és jól összetöri a kocsit mindenképp. De itt volt a törökszentmiklósi eset, mikor a három ember nyomta az X5-ösben, aztán a kanyarban eltaláltak egy autómentőt, meg is haltak mind a hárman. A töréstesztek 64km/h-nál mutatják mit tud egy autó, 140 fölött már majdnem mindegy, mivel mész le az útról, ha a 100 légzsák megvéd, akkor is fát fogsz és leszakad a májad, szóval ez nem a kocsin múlik...
    Anno egyébként felmerült nálunk is a smart is mint következő autó, ezért is béreltem, annál jobb megoldás nincsen, minthogy magad kipróbálhatod milyen, hogy megy, mennyit eszik, stb, de egyszer Miskolcról jöttem haza vele és Heves előtt mondhatni nem olyan jó minőségű az út, na akkor éreztem, hogy ez nekem nem jó, a másik meg Tápióbicskére menet volt, na ott 40-nél majdnem felborultunk egy közepes kátyúban... Aztán lett a Punto kb ugyanannyiért, gázzal meg picivel kevesebbet fogyasztva jobb is.
    Na igen, onnantól van mitől félni, ha nem vezetsz jól, szerintem 6-8 év után válik teljessé az ember a vezetési képessége, addig azért szokni kell a szituációkat, nyilván 20-30 óra alatt nem találkozhatsz mindennel, mégis adnak papírt, hogy tudsz vezetni.

    Itt egy jó video egy régebbi, komoly biztonságtechnikával épített autó és egy újabb kiskocsi ütközéséről: Renalt modus vs Volvo 940

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák