- Azonnali processzoros kérdések órája
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Philips LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Házimozi haladó szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
liver
tag
Egy kicsit utánamentem Stol ügyének,mert engem is érdekelt,hogy mi lenne ebben a helyzetben a jogszerű és vásárlóbarát magatartás.
A vevőnek vissza kell adni az alaplapot azzal a címszóval,hogy a hiba amit ő fizikailag okozott lehetetlenné teszi az alkatrész szakszerű bevizsgálását.A hibát amit okozott javíttassa ki megfelelő szakképesítéssel rendelkező szervizben(hivatalos márkaszerviz)Ezt természetesen önköltséges alapon,mert a hibát ő okozta azzal,hogy nem megfelelően szerelte össze az alaplapot.
Ezen a ponton nem hivatkozhat arra,hogy márpedig neki működött a számítógépe így is,mert ő nem szakember,nem tudhatja,hogy esetleg ez a hiba kihatással volt e a későbbi működésre.Elképzelhető,hogy pont ezért ment tönkre.
Szóval miután megjavíttatta az elgörbült lábat és esetleg azután se működik az alaplap,na akkor baj van.Mert akkor Stol neked kell bizonyítani,hogy az elgörbült láb okozta a későbbi hibát.Ha ezt nem tudod bizonyítani akkor bizony ki kell cserélned az alaplapot vagy visszaadni az alaplap vásárláskori összegét.
Ezt nem magamtól találtam ki.Nekem is folyamatban van egy fogyasztóvédelmi ügyem(teljesen más eset)és ebből kifolyólag összejöttem pár emberkével akik eléggé jártasak a problémás esetekben és nekik is elmeséltem ezt a történetet.Egyébként ez az eset a számítástechnikában nem általános,de pl az autók garanciális ügyintézésénél sokkal gyakoribb.Pl nem megfelelő olajat használnak aztán elromlik a motor,nem márkaszervizben javíttatják az autót hanem valami kontárnál stb....
"Próbáltad ki-kapcsolni,be-kapcsolni?Akkor világít az oldalán a gomb?Nem!Akkor be kéne kapcsolni":-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mini-ITX
- Politika
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- EAFC 24
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- AirPods Pro 1 MagSafe Charging Case /// Számla + Garancia
- Samsung Galaxy Buds FE Fekete Fülhallgató /// Bontatlan // Számla + Garancia
- Corsair Vengeance RGB DDR5 64 GB 6000 MHZ ( 2x32 ) FEHÉR /// ÚJ // Számla + Garancia
- Asus ROG Ryujin III 360 LCD Vízhűtés /// ÚJ, Sosem használt // Számla + Garancia
- Lenovo Thinkpad E14 (11.th i5, 16 GB 512 M.2, FHD) leárazás!!!AkciÓÓ!