Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • liver

    tag

    válasz stol #10694 üzenetére

    Egy kicsit utánamentem Stol ügyének,mert engem is érdekelt,hogy mi lenne ebben a helyzetben a jogszerű és vásárlóbarát magatartás.
    A vevőnek vissza kell adni az alaplapot azzal a címszóval,hogy a hiba amit ő fizikailag okozott lehetetlenné teszi az alkatrész szakszerű bevizsgálását.A hibát amit okozott javíttassa ki megfelelő szakképesítéssel rendelkező szervizben(hivatalos márkaszerviz)Ezt természetesen önköltséges alapon,mert a hibát ő okozta azzal,hogy nem megfelelően szerelte össze az alaplapot.
    Ezen a ponton nem hivatkozhat arra,hogy márpedig neki működött a számítógépe így is,mert ő nem szakember,nem tudhatja,hogy esetleg ez a hiba kihatással volt e a későbbi működésre.Elképzelhető,hogy pont ezért ment tönkre.
    Szóval miután megjavíttatta az elgörbült lábat és esetleg azután se működik az alaplap,na akkor baj van.Mert akkor Stol neked kell bizonyítani,hogy az elgörbült láb okozta a későbbi hibát.Ha ezt nem tudod bizonyítani akkor bizony ki kell cserélned az alaplapot vagy visszaadni az alaplap vásárláskori összegét.
    Ezt nem magamtól találtam ki.Nekem is folyamatban van egy fogyasztóvédelmi ügyem(teljesen más eset)és ebből kifolyólag összejöttem pár emberkével akik eléggé jártasak a problémás esetekben és nekik is elmeséltem ezt a történetet.

    Egyébként ez az eset a számítástechnikában nem általános,de pl az autók garanciális ügyintézésénél sokkal gyakoribb.Pl nem megfelelő olajat használnak aztán elromlik a motor,nem márkaszervizben javíttatják az autót hanem valami kontárnál stb....

    "Próbáltad ki-kapcsolni,be-kapcsolni?Akkor világít az oldalán a gomb?Nem!Akkor be kéne kapcsolni":-)

Új hozzászólás Aktív témák