Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz outsiders #2828 üzenetére

    Nekem nagy gyengém a Volvo, 7 év és ~180e km együttélés nagy idő (szintén D5) A feleségem is nagyot sóhajtott, amikor meglátta, pont olyan színű, mint a miénk volt anno.
    Node, ez ugye Subaru topic. :) Végre megvolt a személyes találkozó.
    A benyomásaim nagyon pozitívak. Azt továbbra is tartom, hogy nem a szépségével vesz le a lábamról, De kívül - belül nagyon szép az állapota, nagyon látszik rajta, hogy van gazdája. Minimálisnak is alig nevezhető sérülések épp akadnak rajta, de biztosan nem én vagyok az az ember, aki ezeken szőrözne. A motor rendkívül csendes - alapjáraton. Meglepő, szerintem az Auris 1.4 motorja hangosabban jár, a Mondeo dízel kattogásáról nem is beszélve. Ez persze menetben megváltozik, elég meghatározó élmény volt először élőben hallani, milyen is az a topicban már emlegetett boxer "ordítás" :K Igaz, ehhez azért kell a padló, normál menetben nem hangos. Az utastér nem egy süketszoba, de nem zavaró a menetzaj - ez leginkább gördülési hang (téli gumival)
    A gyorsulása - az nem semmi. Anno az S60 -al szerettem gyorsulgatni - ez jobban gyorsul annál, bár némiképp másképp adja elő (ugye nincs turbo, nem annyira hirtelen érkezik a nyomaték)
    Egyébként az autó meglepően nagy, kívül - belül. Bőven van hátsó lábtér, elöl pedig nem kérdés, nagyon jól el lehet férni. Nem annyira magas az üléspozíció, mint gondoltam, de így is picit magasabbnak tűnt, mint egy átlag autó - semmiképp sem olyan behuppanós, mint akár a Mondeo (bár azt is lehet feljebb emelni, csak akkor a fejem nem fér ki a felső keret alatt...)
    Egyszóval nagyon... na jó, nem szép, de szép állapotú, és fölöttébb jónak tűnő autó.
    A Volvo más kategória. Én nagyon szeretem a turbót, de egyrészt valóban hibalehetőség, másrészt ez a Subi olyan erős, hogy nem feltétlenül kell több (nem akarok én versenyezni). Sajnos a T6 -nak épp a turbo egy gyenge pontja (legalábbis a régebbieknek biztosan). A Volvo mellett szól, hogy két évvel fiatalabb, tele van vezetést támogató extrákkal, minden kétséget kizáróan erősebb (ugye, a fránya turbo), és európai formavilággal bír. Az ülései pedig a számomra valaha próbált legjobbak, majdnem sírtam, mikor beleültem, és újra élvezhettem az a puha, de határozott ölelést. Ugyanakkor ellene szól, hogy az előélete csak a hozzá adott Holland szervizkönyv alapján követhető, nem tudhatom, hogy a km valós -e, de feltételezve, hogy igen, akkor is 200 k, több mint 70 ezerrel több, mint az Outbackben (ez barátok közt sem kevés, minimum 4 karbantartási időszak.) No és az ár sem elhanyagolható (bár ez mindig csak az üzlet megkötésekor véglegesítődik)
    Tényleg aludni kell rá egyet (kettőt)

Új hozzászólás Aktív témák