- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OLED TV topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Volfram42
senior tag
válasz
PoeDameron #24295 üzenetére
A valóság az nagyon más. Ezt direkt nem is kevertem bele.
Ugyanakkor a jelenlegi egy űrállomást is folyamatosan meg kell emelni, mert a túl alacsony orbitális pálya következtében a felső légkör eleget fékez rajta ahhoz, hogy lepottyanjon. Általában az éppen aktuális transzport szokta kicsit megemelni e pályáját. A közeljövőben fognak tesztelni egy VASIMR hajtóművet. Sajnos ezt eléggé halogatják. Kíváncsi vagyok az eredményeire.
Remélem az oroszok is hosszabbítanak 2024-ig. Utána sajnos mindenképpen sajátot akarnak a jelenlegi orosz modulok felhasználásával, bár a Zvazda és a Zarja is igen öregecske már. Hmm. Na, de elkalandoztam.Menthirist: Én is így vélem.
Ha meg nem így van akkor centire kérem azt a mérethatárt amitől már nem hajó. Illetve azt a formát ami állomássá minősít egy hajót. Megindokolva.
Ne feledjük még az ezer kilométer is jelentéktelen méret a kinti mércét tekintve.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA