- Vezetékes FÜLhallgatók
- E-book olvasók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
ph Persze ez eddig is logikus volt, de most már az Apple oldalán is érezhető egy funkció kapcsán a limitáció.
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szupermacs
veterán
válasz
Fitzgerald #200 üzenetére
Azt nem ismertem sajnos, de szívesen megnéztem volna.
Nagyon szeretem mai napig az arcade termeket. És a gépeket is (ha működnek).
Bár, kicsit már pénznyelőnek tűnnek, de a controllerük és az élmény felbecsülhetetlen, amikor zombik fejét lőttük szét. -
Fitzgerald
veterán
válasz
szupermacs #201 üzenetére
Nem volt valami igényes hely, a rendőrség is gyakran járt ki oda. Cigivel-piával a kézben nyomta mindenki a játékokat, klasszik. Akkoriban a Nyugati jóval gázosabb hely volt mint manapság. De mindig volt néhány érdekes új gép.
-
szupermacs
veterán
válasz
Fitzgerald #202 üzenetére
A mostani(?) se sokkal jobb hely, csak nem lehet cigizni.
Kíváncsi lettem volna, hogy milyen gépek voltak. Amik pár éve voltak West Endben azok szinte ugyan azok, mint a régiek. De MK2 és MK3 nem volt sajnos, csak SCX. -
#16939776
törölt tag
Még a hagyományos játékokban sem értelmezhető a környezettel való interakció, gondolták a user teljes látóterébe helyezve a képet, nem lesz zavaró
A bevételek 80%-nak a szoftverfejlesztőkhöz kellene kerülniük, akkor talán lenne értelme a hardvert megvenni hozzá.
-
#56573440
törölt tag
na még egyszer, mert úgy tűnik nem érted a lényeget...
1: sehol se írtad az üzleti felhasználást
2: 20+ éves technológiákkal indokoltad miért maradsz le 4 év alatt ami továbbra sem igaz.
3: a mostani kommented meg sehol se kapcsolódik arra amit reagáltamÜzleti szegmensbe a mostani vr eszközök ára egyáltalán nem vészes, a vas és főleg az sw egy tervezőmérnök alá jelentősen többe kerülhet.. hogy mondjuk egy vr szemüveg és megfelelő sw támogatás mellett mennyire javul a termelékenység az megint más kérdés, nem vagyok meggyőzve hogy olyan rettenetesen nagy áttörés lenne, de ezt majd a piac eldönti.
továbbra is tartom, hogy az amivel most demózzák ezeket a megoldásokat a felhasználók felé, tehát főleg a játékok, semmi lemaradást nem jelent ha nem azonnal rohansz, és kivárod hogy kialakuljanak azok a platformok, megoldások és támogatás, amivel valóban élvezhető lesz az egész.
ezért volt jó példa a tabletes, mert amikor a droid front reagálni kezdett az ipadra, akkor teljesen random módon dobálták ki a cuccokat, a vasaknak és a droidnak magának is igen sokat kellett fejlődnie hogy mára már egészen használható cuccokat tudjanak a boltok polcaira letenni. ha nem is négy de két év tuti kelleni fog ahhoz hogy ebből számomra is kiderüljön hogy ki merre megy, hogy a hw követelményeknek megfelelő és megfizethető vasat lehessen összerakni alá, stb.
persze nem kizárt hogy 4 év alatt ellép a technológia, és 2020-ban már csak röhögünk a mostani pc-ken meg vr víziókon, ebben nem is vitatkozok, van rá sansz. főleg ha rákapnak a népek, és emiatt komoly robbanást kell produkáljanak a hw gyártók is.
de ha jobban elolvasod pusztán azzal vitatkoztam hogy az 1997-es pentiummal vagy az 1980-as évek telefonjaival egy kontextusba helyezni 4 évnyi -egyébként roppant kétséges és képlékeny- vr fejlődést az böszme nagy sarkítás. ezen nem változtat se az üzleti szegmens, se más. ezt simán alátámasztja pl hogy 2012-es ivy intelekkel a mai napig röhögve elvagy, ahogy az amd-s dózerekkel is. pedig azok is 4-5 éve jöttek ki. ha azóta nem frissítettél lemaradtál? nem.
értelek csak nincs igazad.
-
#06658560
törölt tag
válasz
#56573440 #205 üzenetére
"Üzleti szegmensbe a mostani vr eszközök ára egyáltalán nem vészes, a vas és főleg az sw egy tervezőmérnök alá jelentősen többe kerülhet.. hogy mondjuk egy vr szemüveg és megfelelő sw támogatás mellett mennyire javul a termelékenység az megint más kérdés, nem vagyok meggyőzve hogy olyan rettenetesen nagy áttörés lenne, de ezt majd a piac eldönti."
A vas ereje már ma meglehet hozzá, a többi hardver ára beleférhet egy normális monitoréba, így 3D CAd munkáknál jól jöhet kvázi extra befektetés nélkül. Ha nem is egy modell fejlesztését, de package vizsgálatokat jelentösen gyorsíthat.
-
#56573440
törölt tag
válasz
#06658560 #206 üzenetére
még ha vasat is kéne fejleszteni azt egy cég be tudja nyelni ami ebből él.
azért mondtam hogy a piac valószínűleg eldönti az üzleti szegmensben hogy mennyire van és főleg milyen területen létjogosultsága, nem gondolom hogy globális képem lenne a biokémiától kezdve az orvosi felhasználáson át a mérnöki feladatokon keresztül mindenbe.
biztos van olyan ahol ez gyorsíthat, vagy értéket képviselhet, csak nem vagyok meggyőzve hogy hatalmas áttörés lenne. de továbbra is tartom, se nekem se másnak itt nincs erre szerintem elég tudása hogy globálisan ezt megítélje
azon túl meg pl egy lakberendező, vagy belsőépítész és társainál pl prezentációs eszköznek is megfelelhet, teljesen más perspektívából tudja megmutatni a kész terveket a megrendelőnek egy ilyennel.
-
szupermacs
veterán
válasz
#56573440 #207 üzenetére
,,teljesen más perspektívából tudja megmutatni a kész terveket a megrendelőnek egy ilyennel."
Ha hajlandó felvenni egy ilyet, vagy bírja viselni. Ezt majd tényleg az idő dönti el, hogy mire lesz jó. Eddig csak gyerekek játszanak vele. Eddig is arra volt kitalálva 20 évvel ezelőtt.
-
mepet
addikt
Köszönjük a hiánypótló elemzést!
Látom végre megtette a hatását, hogy minden VR-es hír és cikk kommenteihez odatrollkodtam, hogy "ez egy technológiai zsákutca, akár csak a 3D TV". -
Szerintem nem jó a párhuzam a 3D TV-vel, mert itt már most rengeteg tartalom van és biztosan lesz is folyamatosan több. Ez a technika olyan érzetet nyújt, hogy konkrétan benne vagy a játékban. Ami mondjuk kérdés lehet, hogy milyen fejlettségi szinten és milyen áron érdemes beszállni. Jelenleg a technológia drága, a minőség meg messze van az ideálistól. Ugyanakkor az élményt már most nyújtja. Szóval szerintem mindenki beárazhatja magát a pénztárcája, meg érdeklődési köre alapján, hogy mikor száll be. Aki mondjuk főleg logikai játékokat játszik, meg nincs is igazán pénze, meg még szédül is, annak ez az egész hülyeség. Akinek nem jelent ez anyagi gondot, főleg autós és 3D-s környezetben barangolós, lövöldözős játékokat játszik és nem okoz tüneteket a VR sisak, az szerintem meg fogja venni 1-2 éven belül. Ez is olyan lesz ugyanakkor, hogy jövőre jön a Oculus 2.0, de akkor már lebegtetik a 3.0-is. Pusztán biológiai okokból a felbontás elmehet akár 20k/szemig is, a frissítés akár 250Hz-ig, a fókuszálásra is vannak már technikák, ami szintén nagyot fog majd dobni. Legalább egy évtizedig folyamatosan fog fejlődni a technika, de aki megteheti, az már idéntől elég jól tudja élvezni majd a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
#06658560 #206 üzenetére
Ez egyelőre álomnak is gyenge. Nincs megfelelő hardver, szoftver, így legfeljebb K+F céllal lehetne vizsgálgatni még.
Németh Péter:
Tévedés. Nincs hozzá tartalom, csak megoldható, hogy régebbi, erre egyáltalán fel nem készített szoftverek, videók úgy tűnjenek, mintha... ez nagy különbség szerintem. Értem, hogy tetszik, de ez még messze van a VR-től, amire mindenki vár. Ez igazából egy ügyes trükk a látótérrel és a 3D-vel. Ne érts félre, szórakoztató, de a felsorolt tartalmak 95%-a nem is ismerhette még ezt a "fajta" VR-t.Biztosan fejlődni fog,ez nem kérdéses, most ez az új buzzword.
[ Szerkesztve ]
-
flashpointer
őstag
Azert egy leginkabb samsung gear kiprobalasbol (ami koztudottan gagyi) ilyen kovetkezteteseket levonni eleg meredek.
Esetleg nem artott volna legalabb a legnepszerubb programok tesztje valami eromuvon (igen, az kell hozza) a consumer rifttel pl, Robinson journey , valkyr, stb, ez igy csak kattintasmagnes de annak bejott. -
Attól, hogy nincs felkészítve rá, még teljesen élvezhető élményt ad. Azt az érzést, hogy konkrétan ott vagy a csatamezőn és jönnek a tankok, helikopterek, meg minden. Lehet hülyén hat benne a 2D menü egy régebbi játékban, de kb. ennyi hátránnyal számolhatsz. És nem úgy tűnik, mintha, hanem tényleg működik. Végül is ha belegondolsz, ez olyan, mintha két monitorra vetítenéd ki a képet, kicsit eltérő fokban. Ezt meg majdnem minden directx 10-11 játékkal meg lehet csinálni, még utólag is. Ez a VR sisak, csak egy nagyon speciális monitor.
-
válasz
Németh Péter #214 üzenetére
"Attól, hogy nincs felkészítve rá, még teljesen élvezhető élményt ad. Azt az érzést, hogy konkrétan ott vagy a csatamezőn és jönnek a tankok, helikopterek, meg minden."
Ezt nem kétlem, de ez amolyan mozis 3D-sítés, mint amit az NVidia is csinált - csak épp ez most sisakban jön. Ha majd lesznek valóban ezzel a koncepcióval készült szoftverek és vezérlők, érdekesebb lesz az egész. Érdekes módon az NV megoldása sem lett akkora durranás - pedig egyelőre az még talán jobb is.
Kiderül, hogy mit hoznak ki belőle, de szerintem sokat kell még fejlődni, hogy valóban haszna is legyen.
Kopi31415:
Egy sima NV 3D szemüveggel is majdnem ugyanazt tudod jelenleg elérni egy AutoCAD-ben szerintem. Hardver alatt a sisakot értem, aminek az első verzióit tesztelik épp a consumer piacon. Erre cégek biztosan nem fognak még építeni. Nem beszélve a szoftverekről. Ki adna jelenleg támogatást VR-re? Ahhoz is idő kellett, hogy az iPad elterjedjen a gyógyászatban. Ráadásul nem olyan egyszerű működésre bírni sem egyelőre.[ Szerkesztve ]
-
Ezt nem kétlem, de ez amolyan mozis 3D-sítés, mint amit az NVidia is csinált - csak épp ez most sisakban jön. Ha majd lesznek valóban ezzel a koncepcióval készült szoftverek és vezérlők, érdekesebb lesz az egész.
Én láttam 3D tévét, de olyankor sosem volt olyan érzésem, hogy benne vagyok valamiben. Egyszerűen nem értem miről beszélsz, nem kell várni semmire sem, max jobb felbontásra, meg szemkövetésre. Egy FPS játéknál nem kell semmilyen koncepciót váltani, pláne egy autós játéknál. Csak fejedre húzod a VR sisakot és benne leszel játékban, mert az agy úgy fogja érzékelni. Ez persze drága mulatság, de jó mulatság.
-
Beerhead
csendes tag
Ezt ajánlom mindenkinek: https://www.youtube.com/watch?v=Q7dVaembmgc az első VR game, ami engem meggyőzött.
-
#06658560
törölt tag
"Egy sima NV 3D szemüveggel is majdnem ugyanazt tudod jelenleg elérni egy AutoCAD-ben szerintem"
Ebböl egy dolog igaz: a szerinted. A többi nem.
A FreeCAD-be már implementálták az Oculus támogatást.A CATIA tud VR Wall támogatást, amihez képest számítási igényben egy VR headset kutyafüle.
[link] Itt gondolom alaposan ki fogják vesézni a témát.[ Szerkesztve ]
-
Alchemist
addikt
válasz
Menthirist #57 üzenetére
Pont ez egy látványos példa arra, hogy nem forgatja a fejét fölfelé és hátra, látószögben erre elég a monitoros megoldás.
És persze a VR-tolerancia is személyenként más és más...
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Az F-35 programban már 15 éve az volt a cél, hogy a sisakra vetített kijelzőn "keresztülláss" a gép sárkányán, vagyis ha lefele nézel, nem a lábaidat látod, hanem hogy mi van a gép hasa alatt.
Látványos, de ergonómiailag valószínűleg hibás megközelítés. A fejmozgás eleve lassú (reakcióidő növekedése), illetve G terhelés mellett problematikusabb, egyensúlyozási jellegű problémákkal (ld. vestibularis rendszer megzavarása, nystagmus kialakulása) is járhat.
Amikor '80-ban Farkas Bercit kilőtték, Kubaszov-nak ezzel akkora problémája volt, hogy odafönt alig bírta megmozdítani a fejét.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
#44630784
törölt tag
Szerintem téves az a logika, hogy a VR alapvetően jó lenne, csak ha sok lesz a gagyi, akkor elfordulnak tőle az emberek.
Annak idején a filmet is megelőzte sok sok használhatatlan vásári látványosság, mire maga a technológia kiforrta magát. A korai filmek mind művészi, mint technikai szempontból kezdetlegesek és bugyuták voltak, ennek ellenére a filmek iránti igény sosem csökkent.
A pc játékok is nagyon alacsony szintről indultak, a játéktermi mechanikus játékoktól a 8 bites gépeken át a konzolokig. Mégsem volt sosem olyan időszak, amikor kevesebben érdeklődtek volna a számítógép játékok iránt, mint az előző években.A 3D mozi ezzel szemben pl. már többször megbukott. Ennek ellenére valahogy mindig felbukkannak azok, akik szerint csak a technológia tökéletlensége miatt, de majd most. Pedig a 3D mozinál nem a technológia a hibás, hanem az, hogy maga a 3d műfaj a film, mint ábrázolási forma totális félreértelmezése. (Ebbe most nem mennék bele részleteiben, elég sok helyen alaposan kitárgyalták már.)
Szvsz a VR is ilyen: ha lenne létjogosultsága, akkor már évtizedekkel ezelőtt beépült volna a kultúrába és ma már azon nosztalgiáznánk, hogy milyen jó is volt a 90-es évek elején, amikor még 640x480-as volt a VR, mert annak még megvolt az eredeti hangulata.[ Szerkesztve ]
-
RyanGiggs
őstag
Elolvastam a hsz-eket, és eléggé meglepődtem.
Sok ember ki se próbálta még, de már nem tetszik neki a VR!
Sőt, nem hogy nem tetszik nekik, de még nem is érdekli.
Ez nekem kínai.Az én véleményem az, hogy ugyan még nem próbáltam, csak videókat néztem róla, de kib@szott jó lehet. Benne lehetsz a játékban, ez egy olyan élmény lehet, hogy besz@rsz!
Nekem mindig is ez volt a vágyam.VR drága? Luxus? Ez egy vicc. Akik ezeket írják fogalmuk sincs róla mi az ami drága!! Vannak olyan női táskák amik 300ezernél kezdődnek, vagy egy Rolex több millióért... na az luxus, az drága! De lehet kapni 100ezerért egy sima napszemüveget is akár. Szóval nem kell mindjárt Ferrari-ba gondolkodni. Egy Rift 230ezerbe kerül, amit szerintem egy mezei munkásember elő tud teremteni, ha érdekli. Az meg hogy kell hozzá gép is? Aki szereti a gépét, ez a hobbija, azoknál már rég ott figyel minimum a 290, vagy a 970-es! Ki az aki a sisakot és a hozzá való gépet egy napon veszi meg?
Én így próba nélkül már leadtam az előrendelésemet a Rift-re!
Alig várom már hogy kipróbálhassam!"A játékoknál bizonyos stílusok adják magukat, egy autószimulátornál például egy VR rendszer hasznos lehet, és egy FPS-t is biztos fel tud dobni egy ilyen eszköz."
Ezek szerint a VR-t pont nekem találták ki. 80%-ban csak FPS játékokkal játszom, 10%-ban autós szimulátorokkal, és 10%-ban TPS játékokkal."Amikor valaki felveszi a szemüveget és a fejhallgatót, akkor teljesen kizárja a külvilágot, ezt pedig vagy ennek hatásait lehet, hogy sokan egész egyszerűen nem fogják tudni elviselni."
Mi az hogy nem tudja elviselni? Én amikor játszom, felveszem a fülest, és órákig csak a monitort bámulom, és teljesen beleélem magam a játékba! Valamikor még a telómat is kikapcsolom, hogy még véletlenül se zaklassanak játék közben. Leülök a gép elé, és 5 órát csak oda koncentrálok. -
pereces
tag
Nem szeretnék senkit megbántani de nagyon érdekes olvasni azoknak a hozzászólásait akik saját bevallásuk szerint soha nem próbálták de markáns véleményük van. Nem kötelező elvárás a világban, hogy mindenről határozott véleményed legyen nyugodtan lehet kételkedni bármiben sőt kell is de nem kell mindenhez csípőből érteni. Uraim én ehhez nem értek... ilyen egyszerű
-
Nézőpont kérdése. Tartalom = mit tudok vele perpill csinálni. Ide pedig már most is jön jó pár játék, élménydemó, 360 fokos videó, stb. Lehet nem olyan minőségű mint ami a jövőben lesz, de már most sem üresen állna ott a sarokban, mert tudok vele mit csinálni.
"Ezt nem kétlem, de ez amolyan mozis 3D-sítés, mint amit az NVidia is csinált - csak épp ez most sisakban jön"
+ fejkövetés + 3d hang + teljes látótér lefedése. Magyarul nem olyan mint a mozis 3d-sítés, ahol a tér ugyan egy szinten megjelent, de semmi egyebet nem kaptál az eredeti koncepcióhoz képest, miszerint egy keretben látod a mozgóképet és pont.#222: az azért remélem feltűnt hogy kanyarnál benéz mielőtt kanyarodna. És itt még nincs verseny, nem kell nézned hogy ki van melletted és mennyire közel.
xRagna: a 970-es jelenleg a legnépszerűbb kártya steam-en. Ergo nem olyan ritka.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#52815360
törölt tag
válasz
Menthirist #228 üzenetére
Ja, nem olyan ritka. De összesitésben kitesznek kb 5% -ot.
-
válasz
#52815360 #229 üzenetére
Nem az számít hogy a teljes játékosvilágban hány százalékot ér el, hanem hogy a célközönségben (olyan érdeklődő és kíváncsi játékosok, akik hajlandóak már első perctől kiadni 600+ dollárt egy első generációs eszközre) mennyi az ilyenek aránya. A potenciális első generációs rift vásárlók jelentős részének van már egy korrekt gépe, vagy megveszi csomagban (1500 dollárért)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#52815360
törölt tag
válasz
Menthirist #230 üzenetére
Én arra válaszoltam, hogy akinek a gép a hobbija, annak van. Na ez a mondat nem állja meg a helyét.
-
-
Nem értem mi ez a halandzsa, mindenki tudja hogy a VR jövője a pornó
All→M8
-
szarvasbogár
aktív tag
válasz
Fitzgerald #200 üzenetére
nyomtuk ott sokat suli helyett
killer instict-nél úgy kígyózott a sor ,hogy a gépet sem lehetett látni
-
Próbáltad már a fejlesztői példányokkal vagy valamelyik kiállításon egy gyártásra kész terméket? Én a DK2-őt próbáltam és egészen jó élményt nyújtott. Kezdem azt gondolni, hogy amíg nem lehet kipróbálni a nagyobb áruházakban tömegesen, addig az emberek a saját fantáziájuk alapján alkotnak véleményt főleg. Szerintem még idén eloszlik a köd, mert tömegek tudják majd kipróbálni.
-
Alchemist
addikt
válasz
callmeakos #235 üzenetére
Na de ki az, aki szex közben a szélrózsa minden irányába kiváncsiskodva forgatja a fejét..?
Vagy csak tovább kell fejleszteni a technológiát?
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
-
#31342592
törölt tag
válasz
Komplikato #100 üzenetére
2016 ban ezzel jonni-
Draga. Sot pofatlanul draga. Ha annyira biztosak lennenek a sikerben nem ennyi lenne. Egyszeruen tul sok erte.
Nincs hozza rendes hardver.
Nincs Hozza rendes program.
Ahany gyarto annyi valtozat(nincs all in kompatibilitas)Amilyen fejlettsegen van ez min 5 ev mulna lenne erdemes ezzel foglalkozni.
Ja de van mar google glass is par ezerert. Egy papirdarab.Masreszt valaki abba belegondolt hogy ennek milyen hatasai vannak a szervrendszerre?
Valaki tesztelte hosszu tavon hogy a latasra hogyan hat peldaul?Azert kivancsi lennek hogy erezne valaki magat egy random 8 oras session utan.
En ebben azt nem ertem miert ezen erolkodnek. Mar reg holografikus technologiaval kellett volna kirukkolni.
Az nem egy elszigetelt valosagot hozna letre hanem egy barhol megjelenitheto kepet amit barki lathat. Termegszoritas nelkul, kompatibilitas nelkul.
Ja hogy abban nem lenne annyi profit egyenlore.., meg ki kell sajtolni a digitalis kijelzokbol a maximumot.Nem melyedek bele a technologia nehezsegebe, de ami penzt erre aldoznak siman rafordithattak volna mar.
Mindenkinek az legalabb hasznos lenne, cipelheto meretre allithato.
Nem egy zombikepzo szerkezetet amivel jatszol nehany szimulatort, horrort esetleg. Ja meg biztos egy par porno lesz hozza, hogy minden beteg gyerek kielhesse magat.
Utazasi irodakban udulesi bemutatonak eltudom kepzelni. Otthoni hasznalatra viszont.. Ebbol nem lesz haszon senkinek, masreszt szivesen eli meg sztem eloben mindenki mint egy illuzioban. De hat kinek mi
[ Szerkesztve ]
-
válasz
#31342592 #242 üzenetére
Kik azok az ők? Ugye a Rift mögött John Carmack áll, az első Doom programozója, aki azon agyalt, hogyan lehetne a lövöldözős játékait még életszerűbbé tenni. Volt is egy saját elképzelése róla, de történetesen volt egy elképzelése Palmer Luckey-nak is. Egy netes fórumon megismerték egymást, kidolgoztak egy prototipust. Szerencsére pont 2010 körül lettek olcsók a kisméretű, de nagy felbontású mobil kijelzők, meg a sok kis apró szenzor is. Fölrakták az ötletüket a Kickstarter-re, óriási siker lett, 2,4 millió dollárt összekalapoztak, később felfigyelt a sikerre a Facebook és megvette a projectet 2,4 milliárd dollárért.
-
-
Dyingsoul
veterán
Szerintem a cikk után kellett volna húzni egy vonalat ami alá csak az írjon véleményt aki kipróbálta. Hogyan tudtok ítéletet mondani egy olyan dologról amiről halvány fingotok sincs? Ez azért keményen mutatja néhány fórumozónál az intelligencia szintjét... Nem lennék felháborodva ha a véleményeteket valóba véleménynek szánnátok és nem tényként akarnátok lenyomni mindenki torkán.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
edward2
addikt
válasz
Dyingsoul #245 üzenetére
Tehát az embernek csak szigorúan arról lehet véleménye amit már próbált? Remélem egész nap csöndben ülsz ha előkerül bármi téma.
Amúgy azt is remélem szigorúan azok után döntötted a szexualitásod miután kipróbáltál már mindent mert hogy is mondhatsz véleményt próba nélkül.
Remélem érzed, hogy vicc a kritériumod.
-
elithun
őstag
A cikk és a hozzászólások után rájöttem, hogy hasonló érzésem van a VR-al kapcsolatban, mint anno az okostelefonokkal: nagyon nem tetszett a technológia, nincsenek fizikai gombok, mi van ha a képernyőzárat feloldom zsebben stb. Nyűgnek tűnt az egész, és nem akartam befogadni az újdonságot. Aztán egyik ismerősömnek lett egy készüléke, kipróbálhattam én is és egyből megértettem minden hypeot, ami körülvette az egészet és nekem is megtetszett, mert nem volt már idegen.
Nem gondolom törvényszerűnek, hogy ugyanez lesz a VR-al is, de az sem törvényszerű, hogy teljes bukta lesz. Ígéretesnek tűnik, én arra szavazok várjuk meg mi sül ki belőle.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
vaakuum
addikt
A beégetett genetikai programot talán nem célszerű az ésszerű át/belegondolkodással egy szinten kezelni
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Véleménye bárkinek lehet bármiről, de a véleményének a relevanciája, értéke már erősen függ a hozzá füződő tapasztalatok mennyiségétől. Értsd, nekem is van véleményem a világgazdaságról, a fekete lyukak fizikai tulajdonságairól és számos más dologról, de mégis sokkal többet ér a véleménye egy olyannak, aki lényegesen többet tud ezeken a területeken. VR-ról is lehet bárkinek véleménye, de azoknak relevánsabb, akik már próbálták, sőt azoké még inkább, akik mindet próbálták.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
ph Jelenleg ez az egyik legforróbb tech téma, de valóban áttörő vívmányról van szó?