Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    válasz NomadND1 #82 üzenetére

    A VFX (1-2) azért bukott meg mert gyakorlatilag nem létezett HW ami kiszolgálja. Nem volt érdemi HW 3D gyorsítás sem. Ja meg leszakadt a fejed a súlyától. Ettől még nagy élmény volt benne Dark Forces-ban aprítani a rohamosztagosokat.

    A cikk meg elég negatív. Nyilván a dotcom lufi óta tudjuk, hogy ha valamibe sok pénzt tolnak és reklámozzák ezerrel még lehet oltári nagy bukta belőle. Viszont amiket (még ritkán) látni a készülő AA kategóriás fejlesztésekből (sőt néha kis független csapatoktól) a szerint igen is van kialakulóban jól használható VR irányítás és teljes kihasználásra való törekvés játékok alatt. Anno amikor a VFX képbe kerűl már sokan pedzegették, hogy oktatásban is nagy haszna lenne, de akkor az ára és kényelmetlensége miatt ez bukott. Most már életszerű lenne.

    "Folynak már kísérletek arra, hogy pusztán a kéz mozgásával lehessen vezérelni majd az eszközöket, viszont ehhez vagy speciális kesztyű kell vagy pedig egy kamera, ami pedig a felhasználó helyhez kötöttségét feltételezi."

    Samsung RINK? Hmmm?

    [ Szerkesztve ]

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák