- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Amazon Fire TV stick/box
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Milyen monitort vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati kábelek és szerelésük
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AAAgold
senior tag
80hz???
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Cythyel
senior tag
szal akkor ha jól értem, akkor ehhez nem kellenek olyan külső infra érzékelő dobozok mint a vive esetén?
-
Sinesol
veterán
Hát ez nagyon gyenge így 2019-ben. Gyenge felbontás, csökkentett képfrissitesi frekvencia, fejhallgato helyett hangszorok...
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Igen, en is erre figyeltem fel, az mar nagyon keves, 20-30 perc utankb garantalt a szedules/hanyinger/fejfajas 90hz alatt, kiveve talan a legellenallobb embereket. Igazabol 120hz az, ahol a legtobb embernek meg nincs baja, 90hz-nel mar gyakori a rosszullet. Nem is ertem ezt hogy gondoltak.
SonicX #2: a kulso erzekelok szerepe az esetek nagyreszeben nem annak a meghatarozasa, hogy hova nezel, hanem hogy a terben hol helyezkedsz el. Amig csak forgatni akarod a fejed es nezelodni, akkor a tobbinel se szamit, hogy lat-e a kulso erzekelo/kamera (PS VR-al ezt nagyon egyszeruen ki lehet probalni, letakarod a kamerat, attol meg a nezelodes mukodik, csak terben leszel rossz helyen). Kerdes, hogy itt ezt hogy oldottak meg, illetve megoldottak-e egyaltalan valahogy.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
abydos
aktív tag
A Hz számnak nem sok köze van a rosszúlléthez. Maximum annyi, hogy vibrálást láthatnak emberek, de az is inkább 60Hz környékén kezdődik nagy fényerő mellett. Az alacsony késleltetés jóvalta fontosabb faktor.
60/72Hz-es Oculus Go-nál nem hallottam még senkitől se, hogy dobálná a taccsot ide-oda, ha felveszi, márpedig az egyik legtöbbet eladott headset és én sem egy ember fejére adtam rá már ezt, vagy a 90Hz-es Riftemet. Ez a rosszullét dolog egy eléggé VR féle migráns riogatás. Szökőévente látsz egyet, aztán már megy a sivítás.
[ Szerkesztve ]
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
Mumukuki
aktív tag
Virtuallink?
[ Szerkesztve ]
-
abydos
aktív tag
3 dolog miatt lehet leginkább.
1. Szar programot raktak be neked, amitől egy pilóta is beszédülne először.
2. Szar eszközökkel próbálkoztál. Vagy nem volt normális vr eszköz a fejeden, vagy a pc mögötte volt szar.
3. Placebo, már mielőtt felveszed, elhiteted magaddal, hogy rosszul leszel.Nem egy neurológia problémás, nem egy valamilyen mozgássérültre pakoltam már fel Oculus terméket, senki nem lett rosszul. Az az ember lett rosszul, akit győzködtem, hogy ne akarjon rallizni menni azonnal az ég áldja meg, de ő rallizni akart menni. Úgy is járt.
Ha leírod, hogy mivel próbáltál és mit, akkor persze könnyebb belőni, hogy hol lehetett a hiba.
De egyik sem a Hz miatt volt, amire amúgy válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
pibor
csendes tag
Én a rosszulléttel kapcsolatban azt tapasztaltam, hogy csak akkor van gáz, ha a jelenetben a karakter mozgása nem egyezik a látómezővel. Pl. autó előre megy, de te kinézel jobbra. Az agyad látja a képet, de a tested nem jelez vissza G-erőt, gyorsulást. Nincs szinkronban a kép a test többi érzéke által visszajelzett dolgokkal. Erre meg ha még ráadásul kanyarodsz is közben, tuti hogy gáz lesz. Nálam legalábbis erre kell csak figyelni, különben akár órákig is rajtam lehet a készülék, nem lesz bajom tőle. PS VR-om van egyébként.
-
abydos
aktív tag
Amúgy a g erő hiánya se kell hozzá. Sokkal több ember lesz a buszon vagy autóban rosszul, mint Vr-ban, pedig ott van g erő. Az autózás is már természet ellenes mozgás, amit elvileg az agyunk nem képes megérteni, hogyan lehetséges ez, mégis adoptálódtunk, mint élőlények. A VR is megszokható a legdurvább esetekben is (kivétel epilepsziások, de ők sajnos nem csak itt lennének veszélyben.)
Az autós játékok kicsit megeröltetőbbek, de ezt is meg lehet szokni, kicsit lehet trenírozni kell magad, de annyi.
Nem egy videó van a neten, hogy az emberek hánynak a hullámvasúton és a repülőn. Miért gondolja bárki is azt, hogy ha valaki repülőre vagy hullámvasútba ül VR-ban, az kevésbé lesz rosszullét okozó? Pont a valóságot akarja visszaadni valami plusszal esetleg. Az sem a szemüveg hibája, azt látod, amit látnod kell.
[ Szerkesztve ]
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
Segal
veterán
Szokni is kell picit ez teny mert a dk2 korszakba en is kevesebb idot tudtam benne eltolteni mint a cv1 korszakba de szerintem picit egyenfuggo is.
En pl amikor kiprobaltam a camponaba a dk2-t akkor rogton a hintas demot kertem es semmi bajom nem volt, itthon is egybol project cars-al kezdtem csak sokaig nem birta eleinte a szemem.
Viszont amikor jott par haver kiprobalni a szemuveget nalam volt koztuk olyan aki izzadt mint a lo es el is feheredett benne. Latszott rajta amikor levette hogy nincs a legtutibb allapotba. Persze idovel lehet hogy o is hozzaszokott volna de nem is akarta megegyszer kiprobalni."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
wolruf
őstag
Szóval akkor felültek ők is az inside-out tracking vonatra, amit mindenki prüszkölt. Nekem a sokak által szidott Acer van, szeretem, bár tény, hogy a FOV kicsi (lehetne nagyobb?). Azonban a szédülés csak és kizárólag akkor jelentkezik, ha tényleg ,,avatatlanul'' esek rá valami autós/földközeli dologra. Ha Google Earth VR-t rakok be, azon mindenki ámuldozik és imádja. Ha egy Eagle Flight, ahol le lehet menni nagyon földközelbe, ott kezdődnek a bajok. Részemről Elite Dangerous-szel játszom sokat, de ha ott leszállok egy bolygóra, kimegyek a roverrel, akkor ... gulp Amíg az űrben csinálok bármit, órákon át jól elvagyok A gépem hozzá több, mint elég, vígan, stabilan megvan a 90Hz, de a jelenség akkoris valós
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Duddi
aktív tag
Szerintem a rosszullét dolog kisebb mértékben hardverfüggő mint ember.
Nekem Vive-om van az állós játékokkal mint a beatsaber sosem volt gond de az elején ahol csúszós mozgást használta a játék ott néha még az egyensúlyom is megingott (elindulásnál és megállásnál) de teljesen "kinőttem" ezt.
Én is sok ismerősömnek demóztam a kütyüt egyedül akkor lettek rosszul mikor intelmem ellenére nekiálltak EVE valkyrie vel játszani (űrvadász szimulátor)
De ismerek olyat is aki fel sem meri venni mert Hardcore Henry c. filmet is meg kellett állítani neki mert rosszul volt tőle.
Mindenkinek ki kell tesztelni a határait.
-
abydos
aktív tag
Itt 5 kamera lesz, nem kettő, mint a WMR-ben, de az is igaz, hogy ez sem tökéletes, de már jobb lesz, mint a két külső kamera Oculusnál.
Plusz, elképzelhető, hogy megpróbálják összehozni a régi külső kamerákkal is a kontrollereket.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
flashpointer
őstag
sokkal olcsobb mint az elso megjeleneskor, az valami 7-800 euro volt, sot kicsit jobb is, kenyelmesebb is hogy nem kell erzekelo hozza, ugyhogy az irany megvan. Mondjuk gyurhattak volna felbontasra de biztos pont kiszamoltak hogy a vetelarba ennyi fer bele, ha meg dragabb lenne jobb kijelzovel akkor meg nem vennnek.
-
Cathulhu
addikt
Nem rossz ez. Persze a Vive pro mindenen jobb, főleg az új a foveated renderinggel, de a HTC ezeket heroin árban adja, még black fridaykor is. Lehet ez csak 80Hz, de 400-ért tökéletes belépő készülék, erősen él is gondolkodom rajta.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
s:zozo
aktív tag
A rosszullét kérdését feszegetve, még mindig. Sokan elfelejtenek benézni az adott game option menüjébe és ott megkeresni a játék VR beállításait. Szerencsés esetben nagyon jó testreszabási opciókat kapunk, amivel mérsékelhetjük az utazó betegség? tengeri betegség? tüneteit.
Fokozatosság elve nagyon ajánlott és pl. egy bármilyen ventilátorral, ha keringetjük a levegőt, az sokaknak segíthet. -
hemaka
nagyúr
Agyba dugós beépített füles nuku? Azért az nem keveset ad hozzá a virtuális térérzethez.
-
#54625216
törölt tag
válasz flashpointer #20 üzenetére
A Rift CV1 utolsó ára $350 volt, azaz a Rift S elméletileg $50-el drágább.
Ha viszont hozzávesszük, hogy a CV1-nél a 360 fokos roomscale-hez kellett még legalább +1 szenzor (69EUR), a legtöbb gépbe egy inateck pci-usb3 kártya (25EUR) meg a szenzorokhoz min. 5 méter usb3 hosszabbító kábel, akkor a CV1 teljes rendszer ára $450-$500 körülre jött ki, azaz a Rift S valójában olcsóbb, mint a CV1 akciósan volt. -
Cathulhu
addikt
válasz #54625216 #25 üzenetére
Na persze, mint ahogy a HTC telefonok arazasa is ugye? Ez csak utolagos belemagyarazas, hogy miert is nem akarjak olcsobban adni. Csak szimplan tularazott HTC, latjuk mobil fronton is hogy bevallt a strategia.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
D.Va
senior tag
Az autón/buszon/akármin utazós rosszullét ellen már van "ellenszer" és nem hányásgátló tablettára gondolok, hanem van egy ilyen speciális szemüveg amiben azt hiszem folyadék van v nem emlékszem már... Ezt pár percig kell utazáskor viselni, és ez hozzá szoktatja az agyat a mozgáshoz, és utána nem lesz rosszul az ember az utazás közben.
-
opr
veterán
"A Hz számnak nem sok köze van a rosszúlléthez."
De. Hidd el, konkretan dolgoztam VR-al, eleg sokat probalgattuk, ugyan azt a jelenetet feltetelezve alacsonyabb frissitesi rata -> tobb ember/hamarabb lett rosszul.
Plane, hogy akarmilyen alacsony is lehet elmeletileg a kesleltetes, ha a kijelzo kesleltetese nagyobb a frissitesi rata miatt. Tehat hiaba van alatta eros gep, elmeleti 600 renderelt hz-el, ha a kijelzo csak 80-at tud.Namost ha valaki nem jatszik, hanem ilyen nezelodesre hasznalja a VR-t (360 videok, latvanyok/elmenyek, porno, stb), akkor valoban, valszeg 30hz is eleg. Sot, regen voltak azok a fejhez nyomhato diavetitok 0hz-el, egy kepet neztel, ott se szedultel el.
De persze ha relevansabb adatod van, mint az, hogy konkretan a devkiten allitgatjuk a frissitesi ratat, johet, meggyozheto vagyok, lehet pont a mi mintank volt borzalmas. Jah, hozzateszem, az alanyok laza 80%-an volt mar VR headset, es ugy 30-40%-uk meg napi szinten hasznalja (csak altalaban 120hz-en).
Az en sajat tapasztalatom, mint relative aktiv VR felhasznalo, az, hogy 120hz-nel meg a legbrutalabb rallyjatekokat kiveve mindent birok, 90hz-nel mar neha van problemam, az alatt meg hiphopp jon Vuk. Illetve csak jonne, mert amint erzem, hogy szedulok, leveszem a picsaba. Ja, hogy ez ne placebo legyen, termeszetesen egy hosszutavu vakteszt volt (ertsd: minden nap a partnerem vagy atallitotta masra, mint elozo nap, vagy nem, en meg nem neztem meg), igaz, csak esetemben, tehat a minta nem epp statisztikai jellegu, de a rovid tavu tesztek is ezt tamasztjak ala.
Ha semmi durvulas nem lesz, akkor eleg a 80hz, ha azt a gep is tudja stabilan. Ha viszont tobbrol lesz szo, mint pillangonezegetesrol, ott mar lehetnek problemak."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#54625216
törölt tag
Annyiért adják, amennyiért megveszik.
Kezdetben a jobb roomscale miatt az iparban és a fejlesztőknél a Vive jobban elterjedt, mint a Rift, így kialakult egy profi felhasználói bázis a Vive körül. A Vive Pro azoknak upgrade, akik első sorban nem szórakozásra használják a VR-t a céges felhasználókat pedig nem veri földhöz az 1K körüli ár. -
Cathulhu
addikt
válasz #54625216 #31 üzenetére
Sokkal inkabb annyiert adjak amennyiert mar nem veszik meg.
Ha a vegfelhasznalok meg oculust fognak valasztani, akkor a fejleszto is oculusra fog optimalizalni, es a vivenak marad az a nagyon szuk ipari reteg, ahol pro eye elengedhetetlen.Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
GodGamer5
addikt
Nekem eddig csak ps Vr-om volt és, bár nagyon tetszett a szabad mozgású fps- játékoknál ku**a sz@rul lettem. Az újabb pc-s headseteknél nagyobb felbontáson és hz-en már jobb a helyzet?
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
opr
veterán
válasz GodGamer5 #33 üzenetére
PSVR-on a kijelzo 120hz, es minden kiadott jatek minimum 90hz-en kell fusson (pro-n altalaban megvan a 120hz), kulonben nem kerulhet ki a store-ba, szoval ha attol szarul lettel, akkor valszeg mindentol szarul leszel. De amugy amit fentebb irtak az igaz, hogy hozza lehet szokni, ha a konnyedebb mufajokkal kezded, par het alatt megszokja az agyad, es onnantol nem lesz gaz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
s:zozo
aktív tag
Máshogy tudom a PS VR esetében. min 60 hz és a képfeldolgozó kis doboz csinál belőle 120-t
Ne haragudj de nekem sántit a hz véleényed, hisz a Oculus go esteében 60 ill. 72 hz van megadva, még sem lesznek rosszul a z emberek tömegesen. A motion sickness viszont jobban ki üti az arra érzékenyeket.
Nem lehet, hogy az áll a háttérben, hogy ha 120 hz-nél hirtelen vissza állsz kisebbre akkor van csak kellemetlen érzés. Oculus rift cv1 esetében a 45 hz módtól (ASW) sem lesznek rosszul tömegesen az userek. Ugye itt szoftveresen történik a duplázás. Bárhol olvastam a témával kapcsolatban a fő ok az mindig a motion sickness volt megjelölve. -
opr
veterán
Nalunk a tapasztalat az volt, hogy a motion sickness hamarabb/konnyebben jon, ha kisebb a frissitesi rata.
"Nem lehet, hogy az áll a háttérben, hogy ha 120 hz-nél hirtelen vissza állsz kisebbre akkor van csak kellemetlen érzés."
De, amugy ez konnyen lehet, hogy ha mar megszoktad a 120hz-et, ahhoz alkalmazkodtal, akkor utana kellemetlen a kisebb frissitesi rata es zavaro/ujra alkalmazkodnia kell hozza az agynak.Az is igaz, hogy az ember kb barmihez kepes alkalmazkodni, szoval ha lenne egy 30hz-es headset, akkor ha eleget hasznalnad, azt is meg tudnad szokni, es utana nem lenne semmi bajod. Kerdes, mennyi idobe telik.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
GoldhandRent
őstag
Kicsit jövök sarat dobálni:
Iponon már 21.-én lehozták a hírt...
-
-
opr
veterán
Nyilvan tulzo pelda volt, amivel arra celoztam, hogy barmit meg lehet szokni, az ember egy hihetetlenul rugalmas leny, gyakorlatilag amit tul tudsz elni, azt meg tudod szokni. Innentol kezdve meg az, hogy sokan alacsonyabb frissitesi frekvencias VR headset-et hasznalnak es megse lesznek betegek, nem erv a mellett, hogy a frissitesi frekvencianak nincs hatasa a motion sicknessre. Ha eleve alacsonyabb frissitesi rataju szemuveget probaltal, akkor ahhoz fogsz hozzaszokni es semmi bajod nem lesz tole, max ez a hozzaszokas kicsit lassabb lesz. Amit fentebb irtam az annyi volt, hogy olyan programokban, amik tobbet kovetelnek ilyen teren (pl rally, repuloszimulator, stb) kimutathato, hogy a nagyobb frissitesi rataval jobban birjak az emberek, nem azt jelenti, hogy a kisebb frissitesi ratat senki nem fogja birni.
Akinek meg nincs semmi osszehasonlitasi alapja, az nyilvan nem is fogja tudni, hogy lehetne jobb/mas is, szepen meg fogja szokni azt, ami van, csak az esely nagyobb ra, hogy ha erzekeny erre, akkor meg roszabb lesz neki."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hemaka
nagyúr
válasz GoldhandRent #38 üzenetére
Ez mar regota igy van sajnos.
-
aerosmith
őstag
wtf is this shit hardware...
-
s:zozo
aktív tag
Szerintem a motion sickness rosszullét és az alacsony hz kényelmetlen érzés (rosszullét) az két különböző dolog. Még hogyha a alacsony hz a látáshoz is kapcsolható. Hol írtak, beszéltek erről? Nem lehtetlen, hogy ebben a témában tájékozatlan vagyok. Annyi de annyi oka lehet, hogy valaki VR alatt rosszul lesz. Pl. alkati és mentális eltérések, alcsony ugráló fps, rosszul be állított fejszett, elégtelen hardver, stb. Ez mind okozhat kényelmetlenséget. A motion sickness viszont elég jól behatárolható. Wiki
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
En ugy fogalmaznek, hogy olyan ez, mint a durr defekt meg a karambolozas. Nem mindig okoz a durr defekt karambolt, es nem minden karambolt durr defekt okoz (sot...), viszont amikor durr defekt van, joval nagyobb az esely a karambolra is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
wolruf
őstag
Szerintem beállítás függvénye, valószínűleg nekem lejjebb vannak véve a dolgok. HMD 1.5-ön vagyok (asszem), mert a 1060-asnál még HMD 1-en volt, és teljesen boldog voltam. Aztán barátom emelt egy picit a minőségen és lett is vagy 10 fps (na jó nem, de majdnem ), úgyhogy lett csere. Most sehol sem ,,érzek'' fps dropot, még bolygón sem, pedig éppen felfedezek ezerrel Valamikor megnézem, mit mutat számszakilag.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-Solt-
veterán
Persze, beállítás függvénye is, csak futásteljesítményben nagy a különbség az űr és a bolygófelszín között... ami az űrben fix 90, az a bolygóra leszállva gyakran még 45 sincs! Nézz rá, mert sokszor csak gyomorból venni észre, hogy valami nem kerek... főleg az nyírja ki az embert, ha gyakran váltogat a 45 és a 90 FPS között.
www.smart-bus.hu
-
válasz #54625216 #26 üzenetére
jo, de a 350 az kb most black fridaykor az utolso raktarsopro akcioban volt, elotte 400 euro is mar erosen akciosnak minosult. es lehagytad mindenrol a postat (jellemzoen UK / DE), az inateck az meg inkabb volt 45-50 euro.
en meg emlekszem a summer of VRre, hogy ott hirtelen mennyien sokan vettek mert akkora arvagas volt. tobbek kozott en is. ott volt eloszor 400 euro az alapcsomag.
ez igy 400ert ami valszeg akcioban 300-350re is be fog nezni eleg jonak nez ki.
egyebkent a hangszoro is erdekes kerdes, a riftnel a fules volt az egyik gyenge pont. ja meg gondolom igy kevesbe izzad az ember.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
Fejlesztés alatt nem csak a kódolást, hanem általában a tartalomfejlesztést kell érteni, azaz pályadesign, modellezés, stb. Ezeken mindig az elérhető legjobb minőségben dolgoznak és a végén "butítják le" a célplatform szintjére.
Persze ha az oculus lesz a fő cél platform (szvsz már most is az), akkor a fejlesztők nyilván beruháznak oculusra is, de attól még a munka nagyobb részét nem feltétlenül azon végzik.
Amúgy a Rift S megjelenésének egyik fő oka pont az, hogy hiába mozdult el az Oculus a mobil VR felé, attól még fenn kell tartaniuk a PC-s vonalat is, hogy fejlesztőeszközökben ne szoruljanak rá a konkurens megoldásokra. (Az Apple is első sorban azért tartja fenn a Mac vonalat, hogy a konkurencia ne tudja kihúzni az iOS fejlesztés alól a talajt.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Windows 11
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest