Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Cathulhu #32 üzenetére

    Fejlesztés alatt nem csak a kódolást, hanem általában a tartalomfejlesztést kell érteni, azaz pályadesign, modellezés, stb. Ezeken mindig az elérhető legjobb minőségben dolgoznak és a végén "butítják le" a célplatform szintjére.
    Persze ha az oculus lesz a fő cél platform (szvsz már most is az), akkor a fejlesztők nyilván beruháznak oculusra is, de attól még a munka nagyobb részét nem feltétlenül azon végzik.
    Amúgy a Rift S megjelenésének egyik fő oka pont az, hogy hiába mozdult el az Oculus a mobil VR felé, attól még fenn kell tartaniuk a PC-s vonalat is, hogy fejlesztőeszközökben ne szoruljanak rá a konkurens megoldásokra. (Az Apple is első sorban azért tartja fenn a Mac vonalat, hogy a konkurencia ne tudja kihúzni az iOS fejlesztés alól a talajt.)

Új hozzászólás Aktív témák