Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    IT-s oldalon vagyunk és komolyan a hozzászólók többségének fogalma sincs, hogyan kell egy telefonos AI-al hatékonyan beszélgetni? Tőmondatok, kulcsszavak, artikulálva. Nekem kb. 3x volt vele dolgom, de mind a 3x flottul ment minden: vagy felvette a hibajegyet, vagy kapcsolt ügyintézőt.

  • waccamár

    senior tag

    válasz nemlehet #28 üzenetére

    A lényegét nem érted akkor ennek az AI-nak. MINDENKI azt akarja, hogy kapcsolják ügyintézőhöz, mert azt szokták meg és azt gondolják, hogy az a leghatékonyabb és leggyorsabb. Közben 10 órás tanfolyamon részt vett alulfizetett egyetemisták dolgoznak az ügyfélszolgálat ezen szintjén.

    Azért lett Vanda, hogy a sok ismétlődő rutinfeladatot (nem megy a netem --> bemérés --> hibajegy felvétele) automatizálni tudják. Igen, mert így olcsóbb. És teljesen felesleges ezért élő emberrel beszélni.
    Ha olyan problémád van, amit Vanda nem old meg, akkor meg végigverekeded magad a szabvány kérdésein, még akkor is ha idegesít, meg hülyeségnek tartod, válaszolsz rá, aztán úgyis kapcsol ügyintézőhöz. Aki ugyanúgy megkérdezné azokat a szabványkérdéseket, mert nem tudják, hogy te egy hiperszuper it-s vagy aki szabaidejében modemeket hekkel, vagy józsibácsi aki a harmadik pálinkája után kirántotta a modemből a kábelt és telefonál hogy nemmegyanet.

  • waccamár

    senior tag

    válasz Corleone33 #29 üzenetére

    Kb. 3 éve megy már vanda, túl van több millió híváson. Hidd el, ha a telekomnál azt látták volna a statisztikákból, hogy nincs értelme, már kaszálták volna a projektet.

  • waccamár

    senior tag

    válasz nemlehet #33 üzenetére

    Semmi közöm a telekomhoz, nem vagyok elfogult, szimplán csak ügyfél vagyok, aki szerint ez egy olyan feature, ami miatt nem ér hátrány - ez a saját tapasztalatom. 10+ éve egyetemistaként dolgoztam egy ideig T ügyfélszolgálaton - hamar ott is hagytam, mert a betelefonálók 99%-a fogalmatlan gyökér volt aki velem ordítozott mert nincs net és nem ugrok azonnal személyesen javítani, csak hibajegyet veszek fel.
    És ha hiszed ha nem, az esetek nagy részében egy szimpla router újraindítás megoldotta a dolgot. Sokszor láttam, hogy nem történt meg az újraindítás, mégis azt mondták. Aztán amikor tényleg megcsinálta, akkor jééé, működött. Sokszor a "be van-e dugva a kábel" kérdés is használt, mert jééé hát a kutya biztos kihúzta. Sokszor pedig egyértelmű volt, hogy a hálózattal minden oké, és a user oldalán van a hiba, amit nem tud a telekom megoldani.

    Azért írtam, hogy nem érted a lényeget, mert pont azt írtad, hogy ha azt mondod, hogy kapcsoljon ügyintézőhöz, akkor te azt várod el, hogy kapcsoljon ügyintézőhöz.
    Közben meg pont az a lényeg, hogy NE kapcsoljon ügyintézőhöz, hanem előbb próbáljon az automata segíteni.

    Vanda előtt meg egy átláthatatan menürendszeren kellett magadat átvergődni ahhoz, hogy kapcsoljanak, ott sem az ügyintézőnél csörgött ki.

    Persze, nem 100%-os és igen, ezzel valójában a telekom jár jól, ez számukra költségcsökkentés.

    Viszont tényleg értetlenül állok az előtt, hogy nem boldogultok vele. Nekem miért sikerült?

Új hozzászólás Aktív témák