Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anulu

    félisten

    válasz waccamár #25 üzenetére

    nem nem tudok. nem akarok. az elején még próbálkoztam vele, aztán feladtam. igen, kulcsszavak. de képtelen volt megérteni, amit akarok, pedig nem is ó-szingalézül mondtam.

    "Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

  • nemlehet

    őstag

    válasz waccamár #25 üzenetére

    Ha már AI meg intelligens asszisztens akkor ne nekem kelljen már alkalmazkodni. És itt nem arra gondolok, hogy vaskos akcentust meg szlenget értsen meg, de pl azt "Kapcsolj ügyintézőhöz" illene megérteni...

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • nemlehet

    őstag

    válasz waccamár #31 üzenetére

    Én értem a lényegét. Én erős elfogultságot érzek a részedről, szerinted ez tök jó dolog ezért mindenki aki nem találja praktikusnak felhasználói szempontból az csak rosszul informált lehet.

    Ez a kulcs, ahogy te is írod, hogy olcsóbb. A Telekomnak. A felhasználónak ez nem olcsóbb, mert nem csökken az előfizetői díja ettől, ellenben sokkal macerásabb lesz az ügyintézés. Én akárhányszor próbáltam hívni csak egy felesleges lépés volt számomra.

    Én értem, hogy a managerek maguk alá vizelnek a sok megspórolt service desk költségtől, de szerintem az ügyfelek 99% nem akar AI asszisztenst telefonon (írásban még szó-szó).

    Amíg nem tud megfelelően interpretálni addig ez mindig szálka lesz az ügyfelek szemében, hiába olcsó a cégnek. Engem nem érdekel, hogy a Telekom jól jár-e vagy sem, nem vagyok részvényes. Engem az érdekel, hogy a nyűgömet gyorsan, hatékonyan tudjam elintézni és ebben egyelőre az alulfizetett félhülye beszívott másnapos egyetemista a service desken magasan ver bármilyen AI-t. (ami amúgy marhára nem AI, egy egyszerű mintaelemzésen/hiszterézisen keresztül generált döntésfát követ)

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • nemlehet

    őstag

    válasz waccamár #35 üzenetére

    #34 k-adi
    Mint látod vannak akiknek megfelel, pl waccamár kolléga. Szóval nem igaz hogy mindenki azt mondaná.

    waccamár:
    Én is dolgoztam SD-n, sőt egészen tavalyig ott voltam, bár nem ilyen lakossági ügyfeleket kezeltünk. Ismerem az összes anekdotát a hülye ügyfelekről, nem kell magyarázni. Maradjunk annyiban hogy azért az esetek legnagyobb részében nem ennyire triviális a megoldás. Igen minden nap van, mondjuk 50 hívásból 1-2. A többiben olyan dolgokra van szükség amihez az AI-nak nem lesz jogosultsága, se megmondani, se módosítani sőt valószínűleg megérteni sem fogja.

    Én teljesen értem a lényeget, nálunk is volt chatbot, sőt rengeteg órát öltem bele hogy segítsek a döntésfát kipofozni, hogy legalább néhány esetben ne legyen irreleváns amit kérdez.
    Én elhiszem hogy a telekomnak az a jó ha nem jutsz el ügyintézőhöz (mert ez olcsó), de a telekomnak nem is fontos hogy meg legyen oldva a problémád. Hidd el ők totál leszarják, az egyetlen céljuk hogy max annyira legyen szar a szolgáltatás amitől még pont nem mondod fel a szerződést. Továbbá azért bőven van olyan ügyfél aki mondjuk nem először telefonál és nem Marinéni. Ha tudom hogy mondjuk számlázási címet akarok módosítani akkor nekem miért kell a bottal beszélgetni percekig hogy akkor milyen szolgáltatás nem működik?

    Én nem mondtam hogy nem boldogulok vele, nem szalmabábozz. Egyáltalán nem arról van szó, hogy nem lehet magad rajta átverekedni, hanem arról hogy nem hatékony és csak húzza az időt azért hogy a Telekomnak olcsóbb legyen. Engem ez zavar, ha téged nem akkor tök jó, de szerintem ez jelenlegi formájában egy totál visszalépés az ügyfelek kiszolgálásában.

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • anulu

    félisten

    válasz waccamár #31 üzenetére

    tévedés. az emberek azt akarják, hogy a bajuk meg legyen oldva. ha ezt egy kenyérpirító teszi meg, akkor az oldja meg.
    jelen helyzetben ez az "AI" csak nyűg. egy alap hibaelhárítós oldal ugyanilyen hatékony, rendes mobil/tablet view optimalizációval. ennek az elérhetőségét be kell rakni IVR-ba és ezt kommunikálni.

    hosszú percek, míg ezt a csoda Vandát skipelni lehet. engem csak felnyom agyilag, főleg, mert tudom, hogy nem tud segíteni. mondjuk supportos se. amikor bajom van, az vagy központi, vagy valami a TX/RX-en elmászott, vagy modemcsere...

    [ Szerkesztve ]

    "Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

  • Corleone33

    aktív tag

    válasz waccamár #32 üzenetére

    akkor úgy mondom hogy nekem mint ügyfélként nincs igényem arra hogy egy automatával beszélgessek.

    Noha szakértőnek nem nevezném magam, de picit több fogalmam van az informatikáról mint mondjuk özv. Mari Néninek akinek az internet maga a fekete mágia és a számítógép egy misztikus csodadoboz, azt meg kötve hiszem hogy Vanda nagy segítség tud lenni olyan problémáknál, ami túlmutat a "miért nem világít a wifi ikon a routeren" témakörökön

    [ Szerkesztve ]

    Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!

Új hozzászólás Aktív témák