Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz nemlehet #28 üzenetére

    A lényegét nem érted akkor ennek az AI-nak. MINDENKI azt akarja, hogy kapcsolják ügyintézőhöz, mert azt szokták meg és azt gondolják, hogy az a leghatékonyabb és leggyorsabb. Közben 10 órás tanfolyamon részt vett alulfizetett egyetemisták dolgoznak az ügyfélszolgálat ezen szintjén.

    Azért lett Vanda, hogy a sok ismétlődő rutinfeladatot (nem megy a netem --> bemérés --> hibajegy felvétele) automatizálni tudják. Igen, mert így olcsóbb. És teljesen felesleges ezért élő emberrel beszélni.
    Ha olyan problémád van, amit Vanda nem old meg, akkor meg végigverekeded magad a szabvány kérdésein, még akkor is ha idegesít, meg hülyeségnek tartod, válaszolsz rá, aztán úgyis kapcsol ügyintézőhöz. Aki ugyanúgy megkérdezné azokat a szabványkérdéseket, mert nem tudják, hogy te egy hiperszuper it-s vagy aki szabaidejében modemeket hekkel, vagy józsibácsi aki a harmadik pálinkája után kirántotta a modemből a kábelt és telefonál hogy nemmegyanet.

Új hozzászólás Aktív témák