- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
Én értem a lényegét. Én erős elfogultságot érzek a részedről, szerinted ez tök jó dolog ezért mindenki aki nem találja praktikusnak felhasználói szempontból az csak rosszul informált lehet.
Ez a kulcs, ahogy te is írod, hogy olcsóbb. A Telekomnak. A felhasználónak ez nem olcsóbb, mert nem csökken az előfizetői díja ettől, ellenben sokkal macerásabb lesz az ügyintézés. Én akárhányszor próbáltam hívni csak egy felesleges lépés volt számomra.
Én értem, hogy a managerek maguk alá vizelnek a sok megspórolt service desk költségtől, de szerintem az ügyfelek 99% nem akar AI asszisztenst telefonon (írásban még szó-szó).
Amíg nem tud megfelelően interpretálni addig ez mindig szálka lesz az ügyfelek szemében, hiába olcsó a cégnek. Engem nem érdekel, hogy a Telekom jól jár-e vagy sem, nem vagyok részvényes. Engem az érdekel, hogy a nyűgömet gyorsan, hatékonyan tudjam elintézni és ebben egyelőre az alulfizetett félhülye beszívott másnapos egyetemista a service desken magasan ver bármilyen AI-t. (ami amúgy marhára nem AI, egy egyszerű mintaelemzésen/hiszterézisen keresztül generált döntésfát követ)
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
anulu
félisten
tévedés. az emberek azt akarják, hogy a bajuk meg legyen oldva. ha ezt egy kenyérpirító teszi meg, akkor az oldja meg.
jelen helyzetben ez az "AI" csak nyűg. egy alap hibaelhárítós oldal ugyanilyen hatékony, rendes mobil/tablet view optimalizációval. ennek az elérhetőségét be kell rakni IVR-ba és ezt kommunikálni.hosszú percek, míg ezt a csoda Vandát skipelni lehet. engem csak felnyom agyilag, főleg, mert tudom, hogy nem tud segíteni. mondjuk supportos se. amikor bajom van, az vagy központi, vagy valami a TX/RX-en elmászott, vagy modemcsere...
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Parkside szerszám kibeszélő
- iPad topik
- Filmgyűjtés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ford topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...