- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
#34 k-adi
Mint látod vannak akiknek megfelel, pl waccamár kolléga. Szóval nem igaz hogy mindenki azt mondaná.waccamár:
Én is dolgoztam SD-n, sőt egészen tavalyig ott voltam, bár nem ilyen lakossági ügyfeleket kezeltünk. Ismerem az összes anekdotát a hülye ügyfelekről, nem kell magyarázni. Maradjunk annyiban hogy azért az esetek legnagyobb részében nem ennyire triviális a megoldás. Igen minden nap van, mondjuk 50 hívásból 1-2. A többiben olyan dolgokra van szükség amihez az AI-nak nem lesz jogosultsága, se megmondani, se módosítani sőt valószínűleg megérteni sem fogja.Én teljesen értem a lényeget, nálunk is volt chatbot, sőt rengeteg órát öltem bele hogy segítsek a döntésfát kipofozni, hogy legalább néhány esetben ne legyen irreleváns amit kérdez.
Én elhiszem hogy a telekomnak az a jó ha nem jutsz el ügyintézőhöz (mert ez olcsó), de a telekomnak nem is fontos hogy meg legyen oldva a problémád. Hidd el ők totál leszarják, az egyetlen céljuk hogy max annyira legyen szar a szolgáltatás amitől még pont nem mondod fel a szerződést. Továbbá azért bőven van olyan ügyfél aki mondjuk nem először telefonál és nem Marinéni. Ha tudom hogy mondjuk számlázási címet akarok módosítani akkor nekem miért kell a bottal beszélgetni percekig hogy akkor milyen szolgáltatás nem működik?Én nem mondtam hogy nem boldogulok vele, nem szalmabábozz. Egyáltalán nem arról van szó, hogy nem lehet magad rajta átverekedni, hanem arról hogy nem hatékony és csak húzza az időt azért hogy a Telekomnak olcsóbb legyen. Engem ez zavar, ha téged nem akkor tök jó, de szerintem ez jelenlegi formájában egy totál visszalépés az ügyfelek kiszolgálásában.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Python programozás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- DIGI Mobil
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...