- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- TCL LCD és LED TV-k
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Hány kalóriát éget el a bújócska?
ma Többek között erre is választ ad a Google/Fitbit új, gyerekeknek szánt modellje.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön a PC Gaming Show 2024
gp Alig több mint egy hét múlva jön az esemény, amelyen több tucat játék bemutatójára számíthatunk.
-
Bemutatta első vízhűtését a Montech
ph A HyperFlow ARGB kétféle méretben és kétféle színben érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frigo
őstag
Kép a Dead Space 1-ből van.
-
félisten
Mindegy miről szól a cikk, lényeg, hogy az AMD mit tud
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
DemonDani
addikt
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
kb XDD
Feltételezem ha elkészül akkor megkaphatja a támogatást megint minden a G80-ig, ami pozitív lenne az MLAAval szemben, (a többi pozitív dolog mellett).
Nem lennék meglepve ha a Crysis 2-vel demózgatnák Illik a motorjához
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
félisten
-
KevinMulder
tag
válasz Plazmacucci #4 üzenetére
Egyszer megnéznék egy olyan cikket, amiben a tesztjáték a Duke Nukem Forever lenne .. ott nem lenne nagy nyomás a gyors implementáláson játékkiadás előtt
-
BiP
nagyúr
válasz KevinMulder #6 üzenetére
Most mit izélsz, május 3/6-án jön.
-
kpal
veterán
Érdekes dolog lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elvileg a játékon belül lesz erre opció. A Crytek még az egy évvel ezelőtti GDC-n mondta, hogy az MLAA-nak vannak hibái, de az MSAA már nem működik a motoron, vagyis összességében lényegtelen az MLAA hátrányain vesződni, amikor nincs olyan megvalósítás, ami kiválthatja. Egy éve gondolom még nem gondoltak az SRAA-ra, mert nem volt publikálva ezzel kapcsolatban semmi. Az MLAA adta magát, mert a PS3-on már sokszor alkalmazták.
(#1) Frigo: Köszi javítottam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
moli.hu
őstag
mivel a subpixelek geometriai elhelyezkedését és sorrendjét a driver képtelen ellenőrizni, vagyis az adott algoritmus, csak egy bizonyos előre kiválasztott paneltípuson lesz tökéletes.
??!?! vagy a user kezzel beallitja, mint jelenleg is a cleartype (windows) vagy font rendering/subpixel smoothing (ubuntu) beallitasoknal....
fogod a 20000ft-os makros fenykepezogeped, lefotozol egy feher reszt, meg a fenykepezon kinagyitod a kepet, latszanak a szubpixelek. 25 masodperc alatt megvan.[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
Hát akkor ez érdekes lesz, gondolom akkor Radeonokon jobban fog futni a Crysis 2 élsimitás bekapcsolásával, igaz?
De amúgy nem értem hogy a Geforceoknak mér ilyen gagyi a nyers számítási teljesitménye, azért erre is ügyelhettek volna, mikor Radeon oldalon csak ugy röpködnek a teraflopsok.....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A sebesség esetében nagyon sok függ az implementálástól. Amit az AMD használ az egy olyan algoritmus, ami csak a végső képkockán dolgozik. Ha ilyen lesz a Crytek megvalósítása, akkor a nyers számítási teljesítmény lesz a döntő tényező.
A Fermi elsősorban a HPC-piacra készült, ott más szempontok számítanak. Láthatod, hogy az AMD FireStream kártyák nem nagyon kapnak helyet a szuperszámítógépekben a Fermi mellett. TFLOPS-ok ide vagy oda, a tudományos számításokra az a jó, amit a Fermi alkalmaz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
atti_2010
nagyúr
Hát a Crysist rendesen megvette az Nvidia, nem lenne nagy csalódás ha most a Radeonoknak kedvezne, habár nem hiszem hogy sok pénzt szántak rá, nekem meg nem is tetszenek ezek a bevásárlások mert nem lehet tudni hogy úgy optimizálták a játékot hogy az Nvidia kártyákon jobban menjen, vagy úgy hogy a radeonon rosszabbul, mert nem mindegy.
Akkor reméljük ilyen téren semleges lesz a CrytekEzt amúgy anno nem így mondta sok Nvidia tulaj hanem hogy sz@rok az Ati tulajokra lényeg hogy Geforcon jobban megy.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
veterán
az a morfológikus az nem morfologikus veletlenul?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Neil Watts #21 üzenetére
Szerintem nem. A morfológia is hosszú ó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
atti_2010
nagyúr
válasz Neil Watts #21 üzenetére
Ezeket a helyesírási dolgokat nem lehetne privátban?
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
lkandris
tag
Azért kiváncsi vagyok, hogy direkt source kódba égetve mennyire lehet az MLAA-t optimalizálni, mivel már most is sokkal gyorsabban és hatékonyabban működik Catalystból engedélyezve, mint az MSAA vagy SSAA, ráadásul színek alapján dolgozik az algoritmus, vagyis meg se kell neki mondani, hogy egy modell milyen objektumokból épül fel és mik a pontos koordináták.
Mindegy, ha mégse ezt használják, akkor is ott van a driveres megoldás...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Neil Watts #26 üzenetére
Lehet. Átírtam.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gabor85
őstag
Mekkora csöcsök
-
zoltanz
nagyúr
MLAA és SRAA -hoz is ha jól értem nem szükségeltetik akkora VRAM sávszél mint a MSAA és SSAA eljárásoknál? (persze gondolom amit nyerünk a réven, elveszítjük a vámon)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Raymond
félisten
"Az AMD a fenti problémák miatt dolgozta ki az MLAA-t, vagyis a morfologikus élsimítást."
LOL, ezert nem semmi igy beallitani a dolgot.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ezt is csak úgy belerakta a driverbe az isten. Az AMD nem dolgozott semmit rajta, ők is meglepődtek, hogy hirtelen megjelent egy ilyen beállítás a meghajtóban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én értem. Szerinted az MLAA nem az AMD építette be a saját driverébe. Elfogadom az álláspontod, bár nem értek egyet vele.
Csak halkan jegyzem meg, hogy előrébb jutnánk, ha leírnád mi a problémád azzal a bekezdéssel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
addikt
dolgozta ki vs. építette be
Kifejleszteni valami technológiát vagy beépíteni egy kifejlesztett technológiát valamibe. Teljesen más dolgok. Ennek ellenére mind kettő melós, senki se állította, hogy nem rohadt le az agyuk a mérnök uraknak mire eljutottak a célig. Tuti melóztak vele. De ne menjünk bele, sok közöm úgysincs hozzá!Mellesleg ez az új eljárás az NV-nél úgy is kivitelezhető, hogy csinálnak egy panel listát(adatbázist ami tartalmaz rengeteg megjelenít és annak típusát(mármint, hogy hogyan rendezkednek el a színek)). Így automatikusan beállíthatná a dolgot, ha nem ismeri fel akkor meg manuálisa beállításra adhatna lehetőséget, mint írták, vagy elő a nagyítót és megmondom neki milyen, vagy megmondom melyik simítás a klasszabb.
[ Szerkesztve ]
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz benedekco #35 üzenetére
"A közhiedelemmel ellentétben az algoritmus alapjait nem az AMD fektette le, ők csak továbbgondolták azokat, és előálltak egy DirectCompute felületre alapozó megvalósítással." - ez a következő mondat a cikkben. Világosan le van írva, hogy az alapokat nem az AMD fektette le, csak továbbgondolták. Az MLAA, mint technológia nem az AMD érdeme. Az MLAA-t, mint DirectCompute alapú megvalósítást az AMD dolgozta ki és építette be. Ezért nem értem a problémát.
Ez teljesen kivitelezhető. Melós, de nincs akadálya. Be is írtam a hír végébe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Enton
addikt
Kiváncsi vagyok a SHARP féle SRGB-vel milyen viszonyban lesz ez az eljárás.
Habár ha lehetőség lesz variálni a profilok közt akkor biztos ki lehet próbálgatni melyik a legjobb rajta.
Ehhez csak az opció szükséges."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Bj Brooklyn
aktív tag
"...hogy a szomszédŐs képpontok..." Ooooo Yeah végre a diszlexiás javíthatja az "írót" . Helyesírás javítás talán OFF?
[ Szerkesztve ]
Ha a Google a barátod, akkor a Wiki a barátnőd :)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bj Brooklyn #40 üzenetére
Javítva.
(#39) Enton: Necces. Szerintem oda komolyabb átdolgozás kell. De kivitelezhető.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Boxi88
őstag
Ez az írás egész jól elmagyarázta az MLAA működését, most már legalább értem mit kapcsolok be
-
julius666
addikt
A subpixel alapú élsimítás alapjai szintén nem mondhatók újnak, mivel az Apple is ezt alkalmazza a termékein. Természetesen az NVIDIA csak az alapokat használta fel, így az eredmény eltérő is lehet, sőt annak kell lennie, hiszen a cél a 3D-s játékokon való alkalmazás. A monitoron megjelenő pixelre úgy gondolunk, hogy az a legkisebb megjeleníthető elem. Alapvetően ez igaz is, meg nem is. A szemünk valóban a pixelt látja a legkisebbnek, de valójában egy képpont három úgynevezett subpixelből áll (RGB). Ezek a vörös (Red), a zöld (Green) és a kék (Blue) árnyalatok, és lényegében a végső pixel színe is innen származik. Amennyiben az árnyalatok közül csak egyet is megváltoztatunk, úgy a képpont végső színe is módosul. Az SRAA gyakorlatilag itt próbál eredményt elérni.
Nem látom hogy ez hogy gyorsítana bármit is. A subpixel AA (pl. a Cleartype is ilyen, nem csak az Apple használja ezt hanem lényegében mindenki) azért jó, mert élesebb képet ad a sima AA-nál, de továbbra sem recéset. Az ehhez szükséges plusz információkat ugyanúgy többszöri mintavételezéssel vagy valami interpolációval (lényegében post-processingről beszélünk) lehet kinyerni.
Szóval képminőségben javítana a dolog, nem sebességben.
-
JustCouse
csendes tag
Az LCD monitorokál az antialising nem lényeges, tapasztalatból mondom! Nem lesz se több se kevesebb fps, és nem lesz szebb vagy gyengébb minűségű...
http://hu.pokerstrategy.com/uCLWDD
-
Srodney
senior tag
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
azért az is számít hogy mit tud az nvidia...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz julius666 #46 üzenetére
Nem írtam, hogy gyorsít. Vagy arra gondolsz, hogy ezt az MLAA mellett alkalmazná az NVIDIA? Szerintem ezt inkább az MLAA helyett tervezik. A sebességre csak egy adat van, de sokat nem ér a képminőség elemzése nélkül.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- Politika
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Villanyszerelés
- Milyen légkondit a lakásba?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Androidos tablet topic
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen