- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Melyik tápegységet vegyem?
- Logitech szerviz
- RAM topik
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Strezi
őstag
Szuper, akkor a lenti konfiggal jó pozícióban várhatom az UE5-ös játékokat. Már csak egy új grafkártya kell hozzá, amiben lesz MMU. Gondolom az AMD-től, hiszen a konzol GPU-kat és PCIE4.0-t is ők adnak most is.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
GypsFulvus2
őstag
-
#54625216
törölt tag
Az UE5 első sorban a filmes felhasználóknak ad majd nagy lökést, mert renderelt tartalmaknál eleve nem szempont a magas fps. Cinematic rendernél az output sávszélesség a szűk keresztmetszet (hálózati háttértárra kell nagy felbontású exr szekvenciákat kiírni), tehát ha a realtime alkalmazásokban az input visszafogja is az engine-t, az a cinematic renderidőt elhanyagolható mértékben befolyásolja csak.
-
Yany
addikt
"Ennek az alapját a Nanite végzi, de ez nem jeleníti meg a geometriát teljes valójában, hanem olyan virtuális mikropoligon rendszerként üzemel, amely kellő részletességgel, akár pixelenként egy háromszöget leképezve képes átadni a betöltött tartalom minőségét. Ez igazából elég ahhoz, hogy tényleg teljes pompájában láthassuk a rendkívül sok háromszögből álló modelleket."
Nekem ez így nem sokat árult el a lényegről, ki tudnád fejteni picit jobban, hogy hogy lesz a "pixelenkénti háromszögből" renderelésre alkalmas mennyiségű poligon egy 4K kijelzőn? Mitől maradnak meg a részletek anélkül, hogy tényleg ott legyen minden poly a helyén? Hol nyerjük meg ezt a sok teljesítményt?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
nagyúr
No, végre egy olyan demo, ami után lehet nyálat csorgatni
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Shing
őstag
Ez így rendben van, csak nem kell megint a PC-s vészharangot kongatni. API-s, GPU memória menedzsmentes limitációkról sztem egy az egyben szó volt ennek a generációnak a kezdetén. Aztán kiderült, hogy mégsem volt annyira limitáló tényező. Illetve csak a generáció végére.
1 év mire kész az engine (és a konkurencia is így lehet vele), még több év mire kijön az első játék ami keményen használja (2025?). Addigra PC-n már van PCI-E 6.0 (akár intelnél is ), DDR5 memória, GPU-n meg ki tudja mi... és persze nem csak a sebesség hanem a méretek is növekedni fognak. Az meg elég ha az átlagember gépében van PCIE4.
Az API-k pedig ugyan úgy felzárkózhatnak, az majd kiderül mennyire kell alapjaiban más. Max megoldják brute force-ból, ahogy eddig is tették. -
Strezi
őstag
Cryengine-nek is volt egy ilyen mellék szála.
De ez eléggé meggyőző, még ha csak erősen döcögve is megy egy jó minőségű render evvel, akkor is nagyságrendekkel gyorsabb a jelenlegi offline CGI rendereknél
Ha jól tudom, sok mozifilm nem is igazi 4K jelenleg, mert nem fér bele az időbe/költségvetésbe a CGI 4K-ban...Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
exedoc
senior tag
Értem. Tehát PS5 előnyben, pontosabban a konzolok kialakításához, hardver-szoftver kezeléséhez igazodott az új engine. Persze PC-n is megvalósítható lesz ugyanez, csak jó borsos áron, illetve később. Kicsit olyan érzésem van, mint mikor a Crytek első Crysis bemutatóját láttam. Tudtam, hogy megvalósul, valószínűleg futni is fog szépen. Majd pár év múlva. (Bár az már akkor is futott high-end gépeken, itt viszont szoftveresen is előre kell lépni addig a PC-s világnak)
Ja egy érdekes kérdés:
Vajon az Unreal Engine 5 is free to use lesz mindenki számára?[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Strezi, a 3080 Ti kapcsán már az NVCache-ről pletykálnak, szóval gyanítom, hogy a könnyebb portolhatóságból a zöldek sem akarnak kimaradni az újgen. címek debütjekor. Bár nem tudom, mennyire fognak a kiadók/fejlesztők törődni a PC-s content-streaming lehetőségekkel.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
tibaimp
nagyúr
Abu85: köszi a cikket!
Ezt még értettem is, és meglepő, és megvan az út a Directx13 felé, ami immár igen komplex lesz, mert ssd (minimum folyamatos írási tempóval és tárolókapacitással) és pciex 4.0 követelménynek is teljesülni kell. Meg merem kockáztatni, hogy ehhez még a win10 féle ősi szar NTFS-t is el kellene felejteni, végre, a töredezettségre való hajlamossága miatt.
Nem semmi jövőkép a PC világában, de tetszik! Hajrá[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Gicz
addikt
Hát azért volt már párszor az elmúlt sok évben h most jön új technológia, új api, meg vulkan meg metal meg mostaztán igazán hardverközeliek leszünk, aztán a végeredmény valahogy sosem olyan (enyhén szólva) mint a tech demo.
Nem várok ettől túl sokat. Majd talán a PS 10 környékén lesz valami...
[ Szerkesztve ]
-
flashpointer
őstag
es hany teras NVME SSD lesz a PS5ben, vagy megjeleneskor ramegy 3 jatek aztan kampo?
mert oke hogy 5 ev mulva becsusszantok egy 10 teras nvmet de az meg nincs is.
Ha az uj Nvidia kariknak nem lenne ilyen kepessege az eleg csalodas lenne. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GypsFulvus2 #2 üzenetére
[link] - ilyesmi kellene szabványosan.
(#4) Yany: Gondolj a megatextúrázásra. Ott is nagy a tartalom, de csak az van a memóriában, ami kell, és a részletesség megegyezik azzal, mintha minden be lenne másolva a RAM-ba. Lényegében ugyanez a Nanite is, csak geometriára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
paprobert
senior tag
Tehát akkor a "Gamer SSD" egy fogalom lesz a következő pár évben.
Az viszont érdekes, hogy a PS5 SSD sebesség + PS5 VRAM mennyiség + PS5 render erő + Nanite mostani verziója összesen 1440p@30fps pixelpontosságú geometriára elég. Itt lesz tehát a határa ennek a konzolnak.
Illetve a demóban az is látható, hogy a beszűkülő kis terekre mint időhúzásra továbbra is szükség lesz a közel teljes VRAM tartalom csere idejére, de már csak kevésbé irritáló módon.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Yany
addikt
Nekem nem is a cache-elés a kérdéses, ez nagyjából összeállt a fejemben, de ezt a szinte pixel méretű háromszöges geometria-felbontást árnyékostul, mindenestül le is kell renderelni. Ez a rész nem tiszta nekem 60 fpsnél. FSAA-val speciel itt már nem lehet szórakozni, kelleni fog, vagy vibráló pixelhegyekkel szemezhetünk majd, amire az ilyen post-process fake-AA algoritmusok nem is lesznek megoldások.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
#54625216
törölt tag
A 4K-val az a baj, hogy nem csak a renderidő nő (azt még bőven lehet kompenzálni a hardver bővítésével, ami meg pénzkérdés), hanem a nagyobb részletesség több emberi munkát is igényel.
2K-hoz pl. még jók az átlag 4K textúrák, míg 4K-hoz már 8K vagy nagyobb kell. Na most a textúra részletesség nem csak annyi, hogy Photoshopban feltolod a felbontást, hanem azt valakinek teljes részletességében meg is kell festenie, különben semmi értelme, ha nincs benne több részlet. Ugyanez a helyzet a modellek részletességével és kb. minden kreatív munkával.
A több emberi munka meg lassítja a produkciót, mert nem mindig lehet több emberrel kompenzálni a feladat nehézségét. (Van ugye a mondás, hogy "a manager az, aki azt hiszi, hogyha teherbe ejt kilenc nőt, akkor egy hónapon belül meglesz a gyerek".)Sok nagy költségvetésű produkció tehát azért kamu 4K, mert egyszerűen nincs rá elég idő. Ilyenkor általában a munka döntő része 2K-ban zajlik és csak azokat a rétegeket renderelik ki 4K-ban, amiket javarészt procedurálisan állítanak elő és jól látszik a felbontás növelés, pl. CGI szőrzet és haj, részecske effektek, stb.
Ami a Cryengine-t illeti, az azért nem lett sikeres ez a próbálkozás, mert nem voltak az editorban filmes munkát támogató eszközök. Ilyen szempontból az UE is messze van még a jótól, de legalább a minimális tool-okkal rendelkezik.
-
GeryFlash
veterán
,,PC-k tekintetében nem reménytelen a helyzet, de nyilván ehhez a minőséghez el kellene kezdeni tömeges szinten vásárolni a PCI Express 4.0-s SSD-ket (sokaknak előbb magát az összeköttetést támogató platformot)”
Boom headshotHi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
#54625216
törölt tag
Szerintem a játékipar meglepően gyorsan át fog térni a streamelésre. Onnantól a kiadónak kell beruháznia a hardverre (videókártya, sdd, vagy akár teljesen egyedi hardver), a home PC pedig megmarad vékony kliensnek.
A PC hardver ettől még fejlődni fog, de egyre inkább a highend szegmensben és nem az átlagusereket meg a gamereket fogja célozni, hanem a tartalomfejlesztőket. -
opr
veterán
Hat, azt sajnos varhatod.
Maga az UE5 2021-ben jelenik meg, tehat akkor fognak tudni elkezdeni dolgozni vele a studiok. Egy jatek fejlesztese 3-5 ev kozott mozog. Tehat leghamarabb 2024-ben lathatsz ilyen jatekot, mert amit meg meg a regi engine-el kezdtek el fejleszteni, azt hiaba ultetik at, nem lesz ugyanolyan szint, mint ha eleve ezzel kezdik/erre tervezik az egeszet.Persze, nyilvan vannak studiok, akik megkapjak az UE5-ot meg a hivatalos megjelenes elott, ugymond segitenek a fejleszteseben, ok nyerhetnek egy-ket evet, de akkor is max exkluziv cimeknel lesz ennek jelentosege, mert 2023-ban meg valoszinuleg nem lesz eppen elterjedt PC-n az ilyen sebessegu SSD, plusz ki tudja, mikor lesz megfelelo API es olyan hardware, ami ezt tamogatja is.
Szoval sajnos az van, hogy mire PC-re kijonnek azok a jatekok, amik igy (vagy legalabb hasonloan) neznek ki, addigra boven elavult lesz meg a lenti, most uberalles konfigod is.Szerintem PC-re olyan AAA jatek, ami konkretan elvarja ezeknek a megletet, 2025 elott kizart, hogy legyen, es meglepodnek, ha 2028 elott ez altalanos lenne. A nelkul meg egyszeruen nem fog tudni igy kinezni.
Tegyuk hozza konzolon is hasonlo idovanalak lesznek, nem veletlen, hogy a boxos demok kozel se neztek ki ilyen jol. Nem azert, mert a box bena, hanem mert egyszeruen meg az alap eszkoztar sincs kesz ahhoz, hogy igy nezzenek ki, tehat ha megjelenesre akarnak jatekot, akkor az van, hogy picit szebb, picit gyorsabb, picit reszletesebb, mint a jelen generacio, esetleg magasabb az fps, de ennyi. Aztan par ev mulva johet a kanaan.
Ha meg teljesen oszinte akarok lenni, akkor szerintem ez a latvanyvilag, akar VR-ban konkretan a kovetkezo-kovetkezo generacio sajatja lesz (talan par exkluziv kivetelevel), tehat PS6, Xbox X Series XXX EX BoXXX 720.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tibaimp
nagyúr
válasz #54625216 #23 üzenetére
Én ezt nem így látom. Jelenleg is, a PC piac viszi előre a számítástechnikát, nekik/nekünk/nekem kell a sok ram, a sok magos CPU, a jóóó erős VGA, nem a felhőnek. Én így látom.
Ráadásul itt ahol lakom, még mindig ADSL-el szopat a matáv ....[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
#04824576
törölt tag
-
GeryFlash
veterán
VGA-t kell cserelned maximum, egyebirant rendben van. VGA-d az kb egy 3070 szintjet fogja tudni de RTX-et felejtsd el, mert a DXR 1.1et nem fogja tamogatni erdemi sebessegben. Ha nem kell RT akkor 1440p 60FPS-re így is jó lesz.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
XORANDOR
kezdő
Engem meggyőzött! Várom a szponzorokat
-
-
Tin
veterán
Ilyet, 4K-ban, 60fps-el, szaggatasmentesen, akkor is, amikor a csajszi kier a fenyre. Na akkor mar valoban a latvanyrol (is) szol a jatek. Utana par evvel pedig ugyanezt az elmenyt VR-re.
Gyonyoruek ezek a modern jatekok, de aztan a valosagban valahogy mindig csak a csillios gamer PC-ken futnak valoban ugy.
-
kikikirly
senior tag
Ha jól értelmezem Nanite aktuális grafikai/geometriai szinten is nagyságrendileg leegyszerűsíti a modellek és terek elkészítését. Rengeteg folyamatot automatikusan megcsinál,amik eddig nem kevés emberi munkaórát emésztett fel.Kicsit olyan mint az automatizált tömeggyártás bevezetése(ami nélkül fogyasztói/jóléti társadalom és kapitalizmus nem létezhetne)
Megspórolt munka órákat fel lehet használni komplexebb fizikai szimulációkra, különböző anyagoknak sokkal több fizikai értékét kell betáplálni,animációk stb, lesz mire elkölteni a ,,megspórolt" lóvét.Ráadásul megoldja a memória problémét is, 2 terrás PCIE 4.0 SSD ezerszer megvalósíthatóbb mint ugyanez rendszer memóriából.Végre meg maradnak a törmelék,tár.vér és egyéb részletek.Hiába a komplex fizika ha a 30 secen belül el kell mindennek tünnie mert nem fér bele a memóriába...
Fallout 4-be tök jól nézi ki a PhysX törmelék,viszont fix mennyiség nem púposodik tovább a halom,ráadásul nem csak mennyiségi,idő limit is van.Önmagába a fizika félkarú óriás, semmi több.Jelenlegi grafikai minőséggel is bőven meg vagyok elégedve,ebbe nem lesz/minimális fejlődés,pont lecarom.Üzleti modell és technikai szinten egyaránt generációs ugrást jelent ez a cucc.
Magam részéről oda vissza vagyok Unreal Engine V-től.Végre lesz értelme hardver upgradre költeni.[ Szerkesztve ]
-
Psychopeti
senior tag
Nem pont ehhez a témához kapcsolódik, de talán még is. Ezzel mi a helyzet???
[link][ Szerkesztve ]
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
saelin
veterán
Rossz lovon ülsz. Konzolon már régóta alacsony szintű elérés van a hardverhez, viszont pc-n a millió felé config miatt ezt sokkal nehezebb elérni. Most a nextgen gépek adtak egy irányt, amit majd követni fognak a PC-s hardverek és API-k is.
Nagyon jó volt ez a techdemo, mert végre józan paraszt ésszel is fel lehetett érni, hogy miért jó ez az "ssd memória" menedzsment. A cikk pedig a szokásos minőség!
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
MaraTóni
tag
Kicsit túl van PH-n hypeolva ez az UE5. Sokan, köztük a cikkíró is valami világmegváltót vár tőle, noha UE4-el alig készült valami... szeretném remélni hogy UE5-el más lesz a helyzet, de nem vagyok túl optimista
-
GeryFlash
veterán
Helyes, mi ok is lenne az optimizmusra, búsongás meg úgyis magabiztosan megy már.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
opr
veterán
Meg jo, hogy alig keszult valami UE4-el. Mi lett volna, ha sok jatek keszul vele?
Amikor ekkora baromsagokat beszelunk, jusson eszunkbe, hogy egy olyan ceg termekerol beszelunk, ami nem eppen non-profit, a termek maga bizonyos bevetel alatt konkretan ingyenes, es ennek ellenere viragzik a ceg is meg a termek is.
Magyarul: De, sok jatek keszul vele, hozza a penzt rendesen, kulonben nem szivna vele az Epic."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
félisten
ahogy írják nem igen fog kelleni hozzá új graf kártya neked
[For PC at least a GeForce RTX 2070 Super to run the Unreal Engine 5 demo smoothly]"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 7 GB/s-os SSD-t pedig csak úgy odaképzeli magára a hardver.
A cikk is írja, hogy a háromszögek kezelésével nem lenne gond. Erre tényleg képes egy mai 400 dolláros VGA. Az adatmennyiség kezelése, na az hiányzik ezekből.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
".If we want to use those textures on PC, we will need if or if a high speed NVME SSD."
ha elolvasod a cikket az írják egy 2070 super és egy NVME SSD kell ha ki akarjuk használni PC-n ezt a minőségű grafot.
jelenleg egy 500 GB gyorsabb verzió 25-30 K.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És melyik hierarchikus lapozás kezelő memóriavezérlővel olvassa be a VRAM-ban az SSD-ről a szükséges lapokat?
A probléma ugye az, hogy hiába van szupergyors SSD-d, ha nincs olyan vezélőd a GPU-ban, ami meg tudja címezni. Még egy külön API is kellene hozzá PC-n.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
beszéld meg az Epic fejlesztőjével akire hivatkoznak a cikkben. Gondolom jobban tudja, mint mi...
még benne van az is a pakliban hogy az NV cache segít majd ebben, kérdés hogy az Turing kompatibilis technológia lesz e,de érzésem szerint anélkül is működni fog...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
MaraTóni
tag
Baromság... jajjj, jujjjj, óóóó, mennyi noname xar, ami lincenszelte az enginet, de maga a produktum kritikán aluli volt vele, a motor képességeinek még csak felét sem láthatjuk velük...
érdekes lista, pl. a legutóbbi Batman-ek is fel vannak sorolva, amik lehet konzolra UE4-et használtak, de PC-n még véletlenül sem, hanem a végteleségig fokozott UE3-at
én AAA-s címekre gondoltam, amik érnek is valamit. Abból pedig egy van : Star Wars Jedi Fallen Order...
az Epic az Epic Store miatt "virágzik" jelenleg...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UE5-re gondolnak itt. Maga a motor kompatibilis lesz a PS4-gyel és az XO-val is, tehát nem lesz kötelezően szükséges a Nanite, ami megfeküdné a régi rendszerek gyomrát. Így már nagyon gyenge hardverek is elegek, hiszen Xbox One-on is futni fog. A Nanitéhez viszont új típus megközelítés kell. Nem véletlenül mutatták be PS5-ön, és az sem vételen, hogy nincs PC-s demó még. De persze a motor futni fog 2070 Superen, hiszen Xbox One-nal is kompatibilis, aminél a GeForce gyorsabb, csak lesznek nem működő modulok. Meg tudják azt is oldani, hogy ez a demó lefusson Xbox One-on, csak néhány modult kell régebbire kicserélni, illetve az összes felhasznált tartalmat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
exedoc
senior tag
Nem váltja meg a világot? Viccelsz? Én magam is erre vártam évek óta. Nem kell szarakodni, a magas poligonszámú modell mehet a motorba a modellező programból. (Blender, 3ds max, ZBrush stb.) Nem kell alacsony / medium poligonszámú modellekkel szórakozni, normal map-et renderelni. Fele idő alatt megvan minden. Fejlesztők kimehetnek valós helyszínekre, fotogrammetriai eljarással dolgozni, és ezek a magas poligonszámú objektumok mehetnek is egyből a motorba, mert az engine elvégzi maga az optimalizációt / poligon redukciót. Ha már csak ez a része igaz annak amit tud az engine, azzal már megváltotta a világot.
-
-
exedoc
senior tag
Ott a pont. Sajnos. A PC-nek még várnia kell erre. Tudom sokan mondják most, hogy mert a konzol, PC sokkal erősebb. Ez igaz volt eddig. A PS5 máshogy működik. PC-n nincs jelenleg olyan szoftverkörnyezet ami alkalmas lenne a hardvereket olyan szinten kezelni, hogy ezt a részletességet ki tudja számolni, időben geometry vagy texture pop-up nélkül be tudja tölteni. Sajnos a PC hátrányba van most. Nem is kicsiben.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Tudományos Pandémia Klub
- Windows Insider Program
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- EAFC 24
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- PH! Darts
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W