Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    "Ennek az alapját a Nanite végzi, de ez nem jeleníti meg a geometriát teljes valójában, hanem olyan virtuális mikropoligon rendszerként üzemel, amely kellő részletességgel, akár pixelenként egy háromszöget leképezve képes átadni a betöltött tartalom minőségét. Ez igazából elég ahhoz, hogy tényleg teljes pompájában láthassuk a rendkívül sok háromszögből álló modelleket."

    Nekem ez így nem sokat árult el a lényegről, ki tudnád fejteni picit jobban, hogy hogy lesz a "pixelenkénti háromszögből" renderelésre alkalmas mennyiségű poligon egy 4K kijelzőn? Mitől maradnak meg a részletek anélkül, hogy tényleg ott legyen minden poly a helyén? Hol nyerjük meg ezt a sok teljesítményt?

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák