Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 7 GB/s-os SSD-t pedig csak úgy odaképzeli magára a hardver.
A cikk is írja, hogy a háromszögek kezelésével nem lenne gond. Erre tényleg képes egy mai 400 dolláros VGA. Az adatmennyiség kezelése, na az hiányzik ezekből.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És melyik hierarchikus lapozás kezelő memóriavezérlővel olvassa be a VRAM-ban az SSD-ről a szükséges lapokat?
A probléma ugye az, hogy hiába van szupergyors SSD-d, ha nincs olyan vezélőd a GPU-ban, ami meg tudja címezni. Még egy külön API is kellene hozzá PC-n.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UE5-re gondolnak itt. Maga a motor kompatibilis lesz a PS4-gyel és az XO-val is, tehát nem lesz kötelezően szükséges a Nanite, ami megfeküdné a régi rendszerek gyomrát. Így már nagyon gyenge hardverek is elegek, hiszen Xbox One-on is futni fog. A Nanitéhez viszont új típus megközelítés kell. Nem véletlenül mutatták be PS5-ön, és az sem vételen, hogy nincs PC-s demó még. De persze a motor futni fog 2070 Superen, hiszen Xbox One-nal is kompatibilis, aminél a GeForce gyorsabb, csak lesznek nem működő modulok. Meg tudják azt is oldani, hogy ez a demó lefusson Xbox One-on, csak néhány modult kell régebbire kicserélni, illetve az összes felhasznált tartalmat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Látom hogyan fogalmaz a cikk, de nem írja le, hogy miképp csinálják ezt. Nem tudom, hogy mennyi tapasztalatod van az UE4-gyel, de próbálj meg bedobni mondjuk 15 quixel cinematic tartalmat egy jelenetbe. Vége lesz a dalnak. Ez a demó pedig több száz ilyen tartalmat jelenít meg. Ezt PlayStation 5-nél érthető. Van egy 5 GB/s-os SSD-je, és olyan memóriavezérlője, ami képes direkten olvasni az SSD-t, és a 4 kB-os lapokat cserélgetni tudja a RAM VRAM részében, amit cache-re használ, ehhez ugye a Sony kínál egy API-t. Na most PC-n van ugyan SSD-d, de se API-d nincs, amivel ezt le tudod programozni, se hardvered, ami megcsinálja. Később talán lesz mindkettő, de ma ez lehetetlen. Ezért is lenne jó, ha a Guru3D leírná, hogy egy 2070 Super memóriájába hogy kerül majd bele az a temérdek adat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Senki sem írtam még le, hogy lehet. A PS5-re van magyarázat.
Az előbb írtam, hogy más lehet. Nyilván Nanite nélkül működik a PC-s verzió, hiszen az előző generációs konzolokkal is kompatibilis a motor. De Nanite nélkül nem is tudod beledobálni rendkívül részletes modelleket. Előbb azokat át kell alakítani, bake-elni kell normal mapot, megcsinálni a LOD-ot, stb.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy mennyire kell komolyan venni jól jelzi, hogy az előző generációs konzolokkal le is váltottuk PC-n a régi API-kat. Ha ugye ezzel nem lett volna gond, mert ugye én csak leírtam a gond létezését, akkor nem váltottuk volna le a régi API-kat. Egyiket sem. De láthatóan nem ez történt, hanem szépen az összes gondot, amiről a generáció elején írtam, elkezdték kezelni PC-n a szoftveres fejlesztésekkel. Ugyanez lesz most is, azzal a különbséggel, hogy ezúttal a hardvereknek komplett platform szintjén utol kell érni a konzolokat.
A DirectX 12 Ultimate-ben erre a mesh shader kevés. Nyilván ez megfelelő a PS5 primitive shader helyettesítésére, de ez csak egy komponens. A Sampler Feedback Streaming, illetve a DirectStorage kellene, ha az Xbox Series X rendszereit nézzük, mert abból lehet valaha PC-s verzió, de egyik sincs a DirectX 12 Ultimate-ben. Egyedül Sampler Feedback van, de nem a streaming verziója, hanem a butított.
(#71) Yany: Csak az SSG API-val megy az SSD-ig, és ott is csak a Radeon Pro SSG a támogatott, általánosan nem működik. Ez egyébként a konzolokon is részben API-n keresztül működik, például a DirectStorage és az SFS kombinációja az új Xboxon. PS5-ön is megvan ugyanez, csak nincs publikus neve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EAFC 24
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Fujifilm X
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...