- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Nekem nem is a cache-elés a kérdéses, ez nagyjából összeállt a fejemben, de ezt a szinte pixel méretű háromszöges geometria-felbontást árnyékostul, mindenestül le is kell renderelni. Ez a rész nem tiszta nekem 60 fpsnél. FSAA-val speciel itt már nem lehet szórakozni, kelleni fog, vagy vibráló pixelhegyekkel szemezhetünk majd, amire az ilyen post-process fake-AA algoritmusok nem is lesznek megoldások.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078