- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vaku topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
exedoc
senior tag
Értem. Tehát PS5 előnyben, pontosabban a konzolok kialakításához, hardver-szoftver kezeléséhez igazodott az új engine. Persze PC-n is megvalósítható lesz ugyanez, csak jó borsos áron, illetve később. Kicsit olyan érzésem van, mint mikor a Crytek első Crysis bemutatóját láttam. Tudtam, hogy megvalósul, valószínűleg futni is fog szépen. Majd pár év múlva. (Bár az már akkor is futott high-end gépeken, itt viszont szoftveresen is előre kell lépni addig a PC-s világnak)
Ja egy érdekes kérdés:
Vajon az Unreal Engine 5 is free to use lesz mindenki számára?[ Szerkesztve ]
-
exedoc
senior tag
Nem váltja meg a világot? Viccelsz? Én magam is erre vártam évek óta. Nem kell szarakodni, a magas poligonszámú modell mehet a motorba a modellező programból. (Blender, 3ds max, ZBrush stb.) Nem kell alacsony / medium poligonszámú modellekkel szórakozni, normal map-et renderelni. Fele idő alatt megvan minden. Fejlesztők kimehetnek valós helyszínekre, fotogrammetriai eljarással dolgozni, és ezek a magas poligonszámú objektumok mehetnek is egyből a motorba, mert az engine elvégzi maga az optimalizációt / poligon redukciót. Ha már csak ez a része igaz annak amit tud az engine, azzal már megváltotta a világot.
-
exedoc
senior tag
Ott a pont. Sajnos. A PC-nek még várnia kell erre. Tudom sokan mondják most, hogy mert a konzol, PC sokkal erősebb. Ez igaz volt eddig. A PS5 máshogy működik. PC-n nincs jelenleg olyan szoftverkörnyezet ami alkalmas lenne a hardvereket olyan szinten kezelni, hogy ezt a részletességet ki tudja számolni, időben geometry vagy texture pop-up nélkül be tudja tölteni. Sajnos a PC hátrányba van most. Nem is kicsiben.
-
exedoc
senior tag
válasz Hopkins95 #53 üzenetére
Ettől tartok én is. Egyébként az Epic nagyon jól sakkozott. A jelenlegi motorjuk is elég frankó, tehát nem csak játékok készülnek vele, hanem belső látványtervek stb-stb hosszú a sor. Amíg a PC-s vonal nem veszi fel a fonalat, addig nekik ott a régi motor, az új konzolok beköszöntével pedig tarolni fognak ezzel a technológiával szerintem. Főleg ha megindulnak a PS5 eladások.
Erős a gyanúm PC-n még hosszú idő lesz mire történik valami. Az Epic most egy új irányvonalat adott. (Vagy a PS5?) Elég szomorú, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe (vagy nem tudunk róla), hogy az SSD-t lehetne használni memóriaként. Memóriagyártók súlyos összegekért tolják rá a user-ekre a 32-64-128 GB-s kiteket, csak legyen is aki megveszi. Sok idő lesz mire hardveresen és szoftveresen is adott lesz minden ahhoz, hogy ezt PC-n is élvezhessük. És ugye a kérdés, hogy mennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
exedoc
senior tag
válasz Hopkins95 #56 üzenetére
Ez nagyon igaz. Félreértés ne essék, nagyon örülök neki, hogy asztali fronton természetes lett a 8 mag / 16 szál és feljebb, de azért a mag / szál szám növekedésén, meg az 1-2 évenkénti chipset váltáson túl valami előremutatóbb dolog már azért történhetett volna a PC-s vonalon. Most kaptak egy sallert a konzoloktól. Viszont ez megint nem segít az amúgy is évről évre zsugorodó, és horrorisztikusan dráguló PC-n. Ráadásul egy új technológia hardveres és szoftveres bevezetése / felfutása iszonyatosan sok idő ilyen sokrétű iparágban. Ne feledjük a konzol valószínűleg több éve csak erre készül az AMD konyháján többek között. Míg a PC-s vonalon ezer gyártó tevékenykedik sokféle hardverrel, és a Microsoft bábáskodásával. Ezt a futamot most igencsak a PS5 nyeri majd.
-
exedoc
senior tag
Ez jóval másabb szitu most. Egy kicsit tegyük helyre. A többi fejlesztő engine-jével lehet, hogy nem tesz akkora csodát a PS5. A hangsúly itt a PS5 és az Unreal Engine 5 együttes ereje. Az Epic új motorja merőben máshogy közelíti meg a játékfejlesztést. Sokan szerintem nem igazán látják, hogy min van a hangsúly illetve miben van hatalmas fejlődés. Ekkora poligonszámú megjelenítést, ilyen textúra felbontással ilyen nagy ugrással nem láttunk még soha. Nem egy játékmotorban, sehol sem.