Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    senior tag

    válasz Kansas #12 üzenetére

    A szabadon skálázható nem végtelent jelent. De ha igény van rá, tetszőlegesen befolyásolható a darabszám, míg a TU-hoz kötött változat mindenképp felesleges hardverelem növelést von magával (illetve ha nem akarják megbontani a TU struktúrát, egy skálázási limitet), legalábbis az én értelmezésem szerint.

    [ Szerkesztve ]

    640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

  • b.

    félisten

    válasz Kansas #52 üzenetére

    35 cím és a DXR 1.1 kompatibilis visszafelé. Meg mindig több cím mint amennyi kihasznalta a HBCC lehetőségeit megnovelt Vramigenyet Vegan vagy radeon 7 kártyán..
    Nem látom azt hogy ki mit veszített azzal hogy bármelyik Turing tudja a DXR 1.0 át az mellett hogy sebességben anélkül is jók voltak.
    Az mellett a dx 12 ultimatet támogatják teljeskoruen a RDNA 1 meg nem.nem csak a DXR ben járnak előrebb az 5700 szerianal, van még pár ficsor amit a Turing tud a Navi 1 meg nem,eleg megnezni a dx12u újításait. Szóval nem lesz ez annyira csúnya öregedés.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz Kansas #54 üzenetére

    Kevered a DXR-t a dx12 ultimate támogatással.jah hát egy érkező, meg sem jelent kártyát hasonlítunk egy 2 éve piacon levőhöz. A DXR 1.0 és a Turing hianyossagait és ficsorjeit nézed egy érkező, meg sem jelent kártyához. Azt nézzük mit tudott AMD akkor amikor kijott a Turing. Volt egy Vega és egy RX széria. Mindegyiknél gyorsabb volt még a 2060 is. Az RDNA 2 pedig az Ampere ellenfele lesz.
    A Navi 1 évre rá jelent meg mint a Turing hiányos tamogatottsaggal, nincs mesh shading, DLSS, ami egy normál 2060 kártyan az új F1 gamet 4K 60 FPS képessé teszi. Remélem megkapják a 3.0 támogatást is a Turing.. stb de ezt már veled megbeszéltük nincs kedvem ugyan azokat az ultimate érveket felsorolni. Maradjunk annyiban, hogy minimum illő olcsóbban adni mert vége lesz az RDNA 1 nek mint a botnak hamarosan.
    A címeket te is meg tudod keresni szerintem, Google.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • NightGT

    senior tag

    válasz Kansas #52 üzenetére

    Volt a Crysisnek az a ray trace demója, ami egy 1070Ti-n futott 70-90 Fps között. Mondjuk abban is leginkább csak tükröződés volt jól elmosva, de azthiszem ott, vagy egy CD Projekt interjúban mondta valaki, hogy valós ray-trace az kb. Hollywood big budget filmben van, ahol napokig renderelik a 20 másodperces jelenetet a stúdióban. Pedig ott van vas is bőven, és nem konzumer szint. De még az sem a végtelenig szimulál minden fotont, nyilván.

    Metro Exodusban mondjuk már látszott, hogy milyen szép, atmoszférikus megvilágítást lehet majd egyszer ezzel, nem véletlenül annak voltak a legcsúnyább FPS dropjai RTX on esetén

    Speed is the only truly modern sensation

  • b.

    félisten

    válasz Kansas #56 üzenetére

    A Turing megjelenésekor volt egy Vega és egy RX 590-570 kártya család. Szerintem egyértelmű, hogy nem a rá 1 évre megjelent RX 5700 kártyára gondoltam, mikor arról beszélek, hogy a Turing megjelenésekor..
    A mesh shading DX 12 Ultimate , VRS szintén...jah van primitive shader csak az nem dx 12 ultimate.
    A DLSS és a raytracing két különböző dolog, hogy ne leehetne aktiválni? az egyiket amásik nélkül? és se DLSS1.0 2.0 meg főleg nincs. Jó lenne a jelenben gondolkodni és elfogadni hogy DLSS 2.0 van és remekül dolgozik továbbra is.
    A DLSS és a RIS két különböző dolog . NIncs DLSS hez hasonló megoldás Navin Nvidán a RIS hez hasonló élesítő filterek vannak...
    Továbbra is egy elfogult hülyeségnek tartom hibának felróni azt hogy valamit tud egy gyártó kártyája úgy hogy a saját kedvenc gyártónk vele egy generációban lévő kártyája nulla sebeséggel képes futtatni ugyan ezt plusz nem támogatja a Dx 12 ultimate ficsőrjeit és így leszólni a konkurenciát hogy az tudja ugyan azt asebességet és még fölötte is minden extra ficsr nélkül. részemről ennyi off.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Carlos Padre

    veterán

    válasz Kansas #89 üzenetére

    Ki ne találd már, hogy az Nvidia ötlete volt. Annyi történt, hogy az Nvidia bennfentes infok alapján idő előtt piacra dobott egy terméket (ismét), amihez volt kéznél egy fixfunkcios hardverük, amivel brute force meg tudták oldani rettenetesen rossz hatásfok mellett a feladatot. Az AMD viszont közölte a Microsoftal, hogy van erre egy jobb ötletük és nem ebbe az irányba fognak elindulni. Most ott tartunk, hogy az Nvidia megoldása zsákutca lett és az AMD-féle lesz a jövő. Persze ettől az Nvidia még sikéresnek mondható, hogy elmondhatják, hogy övék az első RT kepes videokártya (egyébként nem) és eladtak egy csomó marha drága videokártyát, amit amúgy enélkül nem sikerült volna.

    Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

  • b.

    félisten

    válasz Kansas #94 üzenetére

    De nincs ilyen hogy NV iránya. A DXR 1.0 egy Microsoft szabvány.... de nvidianak érdeke volt van hogy benne legyen a z RT kezdetetétől a fejlesztésben. Ha megnézed nem csak az RT - t hozta be korai verzióba, hanem az AI felhasználását.
    Microsoft behozta a DXR 1.0 át és kért rá egy megoldást a gyártóktól.
    Nvidia megoldotta ezt hardveres és szoftveres módon, fut egy pascalon is... Ezek a korlátai a DXR 1.0 nak. Intel AMD nem foglalkozott vele, érthető okokból.
    Microsoft a DLSS -- is a Direct ML segítségével hozza be általános szabvanykent.
    Ez ugyan olyan tapasztalat szerzés nekik, mint Micronak.
    A konzolok RT megoldását és a Inline RT-t pedig együtt dolgozták ki a cégek. Amit AMD most mellekvaganyon csinál, hogy behozza a PS5 RT verzióját egy nem szabványos formában Windows 10 re.(PS5 nem directx alapú.) amelett hogy a többi játékban persze támogatja a dxr1. 1 megoldásait. Ez nem zárja azt ki, hogy nem építik ezt be késöbb a DXR alá szabvanyba.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák