- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
Jó kis cikk, köszönjük.
Jól gondolom, hogy az Nvidia megoldása szabadon skálázható, gyakorlatilag a végtelenségig, míg az AMD megközelítése Texture Unit-szám limitált?
Arra gondolok, hogy TU-ból nem szoktak a gyártók önhatalmúlag sokszoros mennyiséget a lapkába helyezni egyik generációról a másikra, hanem van egy optimum mennyiség.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
A szabadon skálázható nem végtelent jelent. De ha igény van rá, tetszőlegesen befolyásolható a darabszám, míg a TU-hoz kötött változat mindenképp felesleges hardverelem növelést von magával (illetve ha nem akarják megbontani a TU struktúrát, egy skálázási limitet), legalábbis az én értelmezésem szerint.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs