- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPad topik
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Kérdés még, hogy az NVIDIA az Ampere architektúrához tervez-e hasonló lehetőséget egy DirectX Raytracing kiegészítéssel
Megoldják erőből. De talán csinálnak egyet kicsit eltérő megközelítéssel mint a konkurencia. És a programozó dönthet a három út közül melyik a kényelmesebb neki, esetleg az első kettőt használja, felváltva aszerint, hogy adott esetben akar-e az RT optimalizálással foglalkozni, vagy ép elkerülhetetlen, azért, hogy jól fusson az effekt.
Ebben az esetben talán "még kevesebb" munkát jelent a programozónak, mint minden egyes effektre programozni.[ Szerkesztve ]