- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
.Szaki.
addikt
"Ford Kuga nagy dög "hobbiterepjáró" semmire nem jó viszont sokat zabál, ..."
A Kuga minden csak nem nagy dög még Európában sem, Amerikában pedig ha ezt mondanád elég hangosan nevetnének.Az pedig, hogy semmire nem jó szintén nem állja meg a helyét, a legpraktikusabb kategória egyik éllovasa, és fogyasztani sem fogyasztanak sokat ezek az SUV-k. Ráadásul ezekből ugyanúgy készülnek már hybridek is, ahogyan a most debütált Kugából (US modell Escape névre hallgat) is lesz plug in. Sőt, az Escape-ből 2011-ben is volt hybrid, de talán a 2003-as modellből is volt, ebben nem vagyok biztos.
Értem a mondanivalód csak a példa volt teljesen hibás.
-
.Szaki.
addikt
"Azt viszont nem értem hogy az SUV-k miért praktikusak?"
Pedig elég egyértelmű, hogy miért a legpraktikusabbak ezek az autók.
Kényelem szempontból tök jó, hogy széles, vállban nem szűk, kényelmesen lehet könyökölni, elég hosszú, hogy beleférjen a család csomagokkal, viszont mégis kellőképp rövid ahhoz, hogy akár a belvárosban is könnyen lehessen velük parkolni (rövidebb, mint egy felső közepes kombi), nem lógnak ki és többségük elég fordulékony is. A fogyasztásuk igazából teljesen korrekt manapság. A hasmagasság szintén előny, persze ma már az nem érvényes, hogy átlátni az autók felett hiszen nagyon sok már az SUV így meg ugyanott vagy, mint régen a szedánokkal, viszont nem kell tartani egy nagyobb fekvőrendőrnél vagy padkánál, hogy leér az alja. Motorikusan nyilván nem erőgépek, de kényelmesen, különösebb zaj nélkül lehet velük tartani akár 130km/h feletti sebességet is anélkül, hogy ez érezhetően problémát okozna (persze kizárólag lezárt német autópályán).
Szerintem ezekben egytől egyig jól teljesítenek a középkategóriás SUV-k, épp ezért tartom a legpraktikusabbnak. Hosszabb távokon is kényelmesek, de belvárosban sem problémás velük a közlekedés. Elég sokat kipróbáltam közülük, volt ebben a listában benzines és hybrid is, teljesítményben pedig 140-200LE-ig terjed ez a skála. Az egyedüli probléma talán az ha túl könnyű a bódé, például pályán egy Vitarát azért már tud dobálni a szél.
A külső már egy szubjektív dolog, szerintem baromi jól néz ki a többségük, de én a Sedanokat is kifejezetten szeretem, pl az aktuális Civic Sedan, a most debütált Corolla Sedan és a Camry is kifejezetten tetszik.
Na de befejeztem az OFF-olást, maradjunk ennél a csodálatos Smartnál.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Nem pont a kényelem az egyik legfontosabb? 🙂
Ameddig nem használtam, nekem sem tetszettek (külsőre most is a sedan jön be, de egy kisebb suv is jóval tágasabbnak érződik, mondjuk a vitara pont nem)[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
Fogyasztásban egy hasonló tdci focus (alsóközépkategória) illetve kuga (compact suv) közt kb 1 liter különbség van (ezekből kb ugyanannyi van fent spritmonitoron: kuga [link] , focus [link] ,de benzinesnél is hasonló a különbség)
A sedan/kombi focus még kicsivel hosszabb is a kuganal meg sok suvnál, de azt mégsem tartja senki nagy autónak[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
addikt
Ha annyiról sem vagyunk hajlandóak lemondani hogy kényelmesebben guruljunk át a fekvőrendőrön (mert ilyen példa is volt), és legalább ennyivel csökkentsük a levegőbe jutó szennyezőanyagok mennyiségét...
Te komolyan azt hiszed, hogy az átlag embernek ilyen eszébe jut? Ezt azért te sem várhatod el reálisan.
Amúgy ha valaki azt hiszi, hogy a mai ember majd visszaül autóból a tömegközlekedésbe meg mindenféle kompromisszumos teleautóba, az téved. Az USA-ban meg pláne, ahol úgy vannak már megtervezve a városok is, hogy autók számára.
Én Bécsben használom a tömegközlekedést és amúgy remek a hálózat, a legjobb a nagyvárosok közül, ahol valaha jártam. Azonban ott is nem egyszer bizony tele a metró vagy a busz, olyankor én is szívesebben autóval utaznék. Próbálják is kiszorítani az autókat a városból, aminek én személy szerint nem is örülök, mert ingázóként már lassan nem fogok tudni hol parkolni.
Tehát jó a tömegközlekedés, de még Bécsben is túlterhelt a rendszer, ahol egyébként jelenleg is egy új metróvonal építése folyik. Szerintetek mi lenne, ha hirtelen mindenki autóról metróra váltana?
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
addikt
Ezt egyébként teljesen jól látod. De hát nem kell ezen ugye csodálkozni, hisz erre épül a kapitalista társadalmunk. A fogyasztás a gazdaság hajtómotorja.
Viszont én meg vagyok győződve róla, hogy attól még nem kell feltétlenül kevesebbet fogyasztanunk/kisebb autót venni, ha környezettudatosan akarunk élni. És itt jön képbe az elektromos autó, ahol tulajdonképp mindegy, hogy X-et vagy X+2 Kwh-t fogyaszt el, ha
1. ha az áram megújulókból vagy atomból van kinyerve, esetleg később fúziós erőművekből
2. Ha az első pont nem is teljesül, akkor is a településeken kívül kerülnek a szennyező anyagok, amit így nem lélegzünk be - kialakuló szmog esélye ezzel a városokban minimalizálódik
3. Egy bizonyos mennyiségű árammenyiséget ígyis-úgyis betáplálnak az elektromos hálózatba naponta, tehát azt mindenképpen megkapja a hálózat a fogyasztástól függetlenül - kvázi felesleg keletkezik benne, ha elhasználod, ha nem.Az ember kényelmes, már pedig nem fog lemondani a kényelméről, még a környezet kárára sem. Viszont szerintem az elektromos autóval tulajdonképp se a kényelemről, se a környezetvédelemről sem kell teljesen lemondanunk.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
axioma
veterán
Hat engem pont a szolgaltato toketlensege sarkall most arra, hogy napelemrendszert telepittetsek. Amugy siman ellennek egy olyan tarifaval, ami a volgyidoszakban (nem a vezerelt kezdetekor, 18-tol!, hanem amikor tenyleg nincs mar szamottevo hasznalat, 23-05 kozott) tolthetnem olcsobban. Paks zsinoraramot csinal, es a vezereltre adott szabalyozas miatt - na fazzon a villanybojleres meg hotar kalyhas az esti aktiv idoszakban - ekkor kb. sehova nem tudjak tenni a felesleget. De nem, ilyen tarifa nincs, ha kifizetek 200e ft-ot akkor kaphatok olyan tarifat ami jelenleg 5Ft-tal olcsobb per kWh. Vezereltre NEM kothetem, csak arra lehetne, de hat meg ket autoval is heti 100kWh-vel is baromi lassan jonne ki a nullszaldo is, es addigra reg megszuntethetik...
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Crypto Trade
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...