- Kompakt vízhűtés
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aujjobba
addikt
Köszönöm, hogy így megragadtad a mondandóm lényegét.
Mivel nem volt mostanában új autóm nem vagyok teljesen képben az árakkal, nézd el nekem ezt, javíthatjuk középkategóriásra, a lényegen nem változtat.
Biztosra veszem, hogy 7.2 millióból (ami 5.8 támogatással) egészen normális benzines kombit lehet venni.A lényeg: családi autónak a méret és a hatótáv miatt használhatatlan, második autónak rohangálni pedig luxus.
[ Szerkesztve ]
-
aujjobba
addikt
Na ezért utálom az online beszélgetést, néha rosszul jön át mit is szeretne mondani a másik fél és milyen céllal.
Mármint 20 éve is 7M volt egy kombi meg most is, vagy 20 éve a mai 7MFt-nak megfelelő összeg volt? Érted mit nem értek, akkoriban nagyobb értéket képviselt 7M Ft.
-
veterán
Nekem vitarám van és lassan 4 éves közel a 80e-hez. Nem érzem sem kényelmetlennek, sem csúnyának. Egyenlőre vidéken élek és a falu és a város között 90 tempómattal 5.2-5.5 között fogyaszt kb. Nyáron úgy alakul, hogy felköltözök a nagyfaluba és ha egy módom lesz rá nem fogom használni a kocsit munkába. Most is 90%-ba biciklivel járok dolgozni, bár csak 1,3 km-t kell tekernem. Úgy tervezem a nagyfaluba is biciklizni fogok (szeretem a veszélyt ) és ha olyan helyen lakok majd és lesz rá zsé akkor tuti xiaomi m365 pro-t fogok használni.
A cikkhez nyilván minden környezet szennyező, de ha valahol nem kezdjük el, akkor soha nem lesz semmi. Fanyalogni fikázni én is tudok, (mint minden magyar, ebben világelsők vagyunk) de megoldást még senkitől nem olvastam. A sima hibrid (Öntöltő lol ) ugyan úgy benzinnel megy szóval annak már 10 éve el kellet volna terjednie. Még jó hogy minden nyugati országban büntetik a diseleseket és mi majd olcsó pénzért megvehetjük, hogy a sok hülye gyerek tudjon száguldozni az úton. Nah mindegy én az elektromos autókkal vagyok. (meg a vízilovakkal) -
Nincsen
csendes tag
Én egy csapotthátú G Astrát hajtok, ahhoz képest, majdnem minden nagyobb
De az sem mindegy, hogy milyen nagyságról beszélünk. Míg egy kombinál a hasznos csomagtér kb. 1600 liter, vagy még több is lehet, addig egy SUV csak álmodhat ilyenről.Továbbá, te magad írod, hogy alig egy liter a fogyasztás különbség ami az SUV terepjáró szerű felépítéséből adódik,(nagyobb tömeg, + légellenállás), ami pedig egy városi környezetben teljesen indokolatlan. (De valószínűleg bennem van a hiba, hogy az eszközeimet próbálom funkcionálisan megválasztani)
Szerinted ennek hosszútávon nincs jelentős, környezetre gyakorolt hatása?
Ha annyiról sem vagyunk hajlandóak lemondani hogy kényelmesebben guruljunk át a fekvőrendőrön (mert ilyen példa is volt), és legalább ennyivel csökkentsük a levegőbe jutó szennyezőanyagok mennyiségét, akkor megis érdemeljük, azt ami következik.