Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz S e t h #4150 üzenetére
Nem tudom, de leírom a sztorimat és a tippemet.
Az ominózus zöld S22 Ultrát a Samsung weboldaláról rendeltem és miután megkaptam, kikértem tőlük a jótállási jegyet. Viszont a jótállási jegyen nem az az IMEI volt feltüntetve, mint azon a telefonon, amit én fizikailag kaptam a Samsungtól...
Most írták e-mailben, hogy ami nálam van azt "nem a Samsung Electronics Magyar Zrt értékesítette végfelhasználó számára." (péntek 13. köszi...)
Elküldtem nekik a telefonról is a képet, illetve a szoftver adatokról és IMEI számról. Ezért érdekelt, hogy másnál a samsung.hu-s megrendleésnél TMH van-e a szoftvernél, mivel ez így érdekes. Köszi a megerősítést.
Gondolom, hogy baromi nagy hiány volt a telefonból, ezért visszakérték a Telekomtól a készülékeket, hogy a samsung.hu-s rendelőket ki tudják szolgálni, csak valamit marhára elnéztek. Ez alapján értem, hogy a Samsung most miért is írta azt, hogy nem a Samsung Electronics Magyar Zrt-től lett vásárolva, mert azt látják, hogy ez a készülék a Telekomnál van/volt. Nem vehették észre, hogy visszakérték a Telekomtól.
Ez történhetett, vagy az, hogy a raktáros néni a Telekomnak szánt polcról emelte le a nekem - mint samsung.hu-s rendelőnek - kiküldött készüléket, amit senki nem vett észre. Persze jó kérdés, hogy az az IMEI szám, ami a Samsung szerint nálam van, mégis honnan jött nekik... Meg is írtam, hogy nyugodtan tiltsák le, mert az sosem volt nálam, nekem meg vihar gyorsan oldják meg a gondomat, mert kezdek nagyon morcos lenni.
Kikérted már a jótállási jegyet és redneb meg is kaptad?
[ Szerkesztve ]
-
bg612
tag
válasz ForRedGlory #4151 üzenetére
Na, most elvesztettem a fonalat...
Nem úgy van, hogy a Samsung által kiadott számla elég a garanciához? -
ForRedGlory
félisten
Az elég, csak nálam a számlán is rossz IMEI van. A poén, hogy amit automatikusan küldenek e-mailben 1-2 nappal a termék átvétele után, azon marhára nincs sem IMEI, sem S/N. Most már látom a webshopos önkiszolgálón a megrendelésemnél az utólag feltöltött számlát, amin már van IMEI, csak apró bökkenő, hogy rossz.
[ Szerkesztve ]
-
sfefe
őstag
válasz ForRedGlory #4153 üzenetére
Azért az érdekes ha a Samutól veszek egy telót lehet, hogy tmh-s?
Hm...Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
S e t h
nagyúr
válasz ForRedGlory #4151 üzenetére
Nem a tudatos fogyasztó fog most megnyilvánulni.
Mivel megjött a telefon, így kb. nem is foglalkoztam ezt követően semmivel, de a felvetésedre most megtudtam, hogy vélhetően telekomos telefont kaptam, ezért most megnéztem a számlát amit küldtek, amin természetesen nem szerepel imei szám.Gondoltam fellépek a samung.hu-ra, hogy ellenőrizzem a megrendeléseimet és az fogadott, hogy bár a samsungtól korábban már kaptam emailt, hogy a terméket kiszállították, viszont az oldalukon az szerepel, hogy kiszállítás folyamatban........
Nem mondhatnám, hogy naprakészek(óvatosan fogalmaztam), de ami még megütötte a szememet az írásodban, nekem kell külön könyörögnöm a jótállási jegyért?
Most úgy áll a helyzet, hogy van egy számlám, amivel csak azt tudom igazolni, hogy vettem egy telefont, de azzal nehéz igazolnom, hogy ez az a telefon.Te legalább már előrébb vagy, de talán nem kis meglepetésre rossz imei van feltöltve....
Szóval chateljek egy ügyintézővel, hogy wtf van akkor ha garanciális igényt szeretnék jelezni, de nincs imeit igazoló dokumentum a birtokomban?
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
válasz ForRedGlory #4155 üzenetére
De ez azt is jelenti egyben hogy ha várunk vmi frissítésre, akkor mi a telekomos tábor szerinti ütemezés szerint fogjuk megkapni?
Vicces amúgy, mivel 10 éve független készülékeket vásárolok.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
bg612
tag
válasz ForRedGlory #4153 üzenetére
Nekem csak egy e-mailben érkezett Samsung számlám van gyakorlatilag semmi azonosításra alkalmas számmal...(csak cikkszám van)
Külön kell kérni? Vagy én nem értek valamit?[ Szerkesztve ]
-
Kisszaboo
junior tag
-
ForRedGlory
félisten
válasz S e t h #4156 üzenetére
Menj bele a megrendelésedbe és görgess le. Ott lesz elvileg a letölthető számla, amin csekkold le az IMEI számot. Fent a kép mellett is írják az IMEI-t, ha ki van töltve normálisan.
Egyébként igen, a gari lapot külön kell tőlük kérni, maguktól nem küldik.
[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
Dettó.
A vele együtt érkező watch4 számlája viszont tartalmazza az imeit.
Próbáltam velük az előbb chatelni, de csak munkanapon vannak, amúgy sem tartom szerencsésnek, hogy péntek 13-án kezdjek el nyájaskodni velük.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
válasz ForRedGlory #4163 üzenetére
Nincs feltöltve, de ezt okozhatja az is, hogy náluk a megrendelésem státusza: kiszállítás folyamatban, ami vicc.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
bg612
tag
Na, most jól rámhoztátok a pánikot
Samsung oldalon, Samsung (e-mailes) számlával most nekem kell majd igazolni, hogy jogosult vagyok a garanciára? Most már tényleg nem értem...(tényleg nagyon péntek 13)[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
válasz ForRedGlory #4166 üzenetére
Hétfőn, ha nem felejtem el akkor beszélek velük.
Tényleg érdekes lenne amúgy ha most bexarna most vmi a telón, akkor integethetnék nekik a számlával, hogy helló, hát én lennék az, a vásárló.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
bg612
tag
válasz S e t h #4164 üzenetére
És reménykedni kell, hogy gariidőn belül nem lesz baj? (én vagyok, aki már az AODvel is elakadt, tehát minimum egy ses vagy Samu szervíz jön már csak szóba)
Kérlek áruld majd el légyszi, hogy mire jutottál velük, mert ha még nekem kell utána járni (ennyi pénzért) esküszöm, hogy rájuk borítom az asztalt...[ Szerkesztve ]
-
Kisszaboo
junior tag
Nem az. Vhogy az ügyfélszolgálattal rendezd le! Azért csak nem megoldhatatlan .....de jelenleg valóban elhajtanának a szervízből. Nincs mese, Neked kell utána járnod. Egyébként felháborító az egész.... "Szerencsére" nekem ilyen gondom nincs az S21 Ultrával. Hétfőn viszem vissza 6 nap után az Edigitalhoz. Ott a visszautalásért izgulhatok csak...
[ Szerkesztve ]
Philips 65 Oled 805 , Asus Zenfone 7 , és 7 Pro
-
p87
senior tag
Én a szar 1 hetes ultrámat vittem volna be ses-be, és gyakorlatilag elzavartak, hogy 2 héten belül vagyok cseréltessem, de azt mondta a csaj be se vették volna garijegy nélkül...
Szóval igen, itt tartunk, hogy több százezres telódhoz kapsz egy semmire nem jó számlát, és még te könyörögj egy garijegyért...
Én is kértem egyből, egy választ kaptam, hogy továbbították kérésem illetékes kolléga felé azóta semmi, de egy hétre rá vissza is küldtem a telefont.Illetve valaki aki leadta buds2-re az igényét még április 30.-ig, ultra vásárlással az jogosult lett rá? Még hét elején kaptam e-mail, hogy nem lettem jogosult, pedig bíztam benne, hogy átcsúszik a visszaküldés ellenére.
Ezzel kapcsolatban fejlemény, hogy tegnap kaptam e-mailben, hogy visszatérítés folyamatban, 10-15 munakanap is lehet. Ez is komoly? Van aki kapott már így vissza pénzt, tényleg beletelhet ennyi időbe?
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Jöhetnek a holdas képek, ma tiszta az ég, szépen latszik a hold, pár nap es telihold is lesz belőle
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
bg612
tag
Én még csak vissza sem adhattam volna, mert cégként vettem...
Nem létezik, hogy ilyeneket a mai digitális világban csak személyesen lehet intézni (na jó, a szervízbe csak be kell vinni, de ha "papíron van" hogy megvásároltam (drága pénzen) (arról nem is beszélve, hogy a megrendelés pillanatában a bankszámláról levonták, így majdnem 2 hónapig taposta a nyakamat a NAV, hogy sikkasztok, mert nincs a kifizetésről számla...)
Valahogy biztosan meg lehet (meg kellene tudni) oldani, hogy küldjék a garijegyet, nem? Vagy nagyon naív vagyok? -
Laraxior
titán
válasz Rison77 #4180 üzenetére
En is most kinlodok a munkahelyen
Otthon majd megnezem allvannyal, ugy azert nem kell annyira koncentralni- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Grawens
senior tag
válasz S e t h #4157 üzenetére
Milyen SIM-el használod? Úgy értem melyik szolgáltatóéval?
ForRedGlory: És te milyennel használod?
-
S e t h
nagyúr
válasz Grawens #4190 üzenetére
Egy vodás és egy telekomos, utóbbi éjszaka ki van kapcsolva és legnagyobb örömömre reggelente amikor aktiválom, akkor mindig dob egy üzenetet, hogy töltsek le két telekomos alkalmazást, amit nem szeretnék.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Grawens
senior tag
válasz S e t h #4191 üzenetére
Tavaly óta változott a szoftverek frissítésére vonatkozó szemlélet.
Megjelent egy európai EUX csc, amely egy úgynevezett "felgyorsított frissítési csatorna". Azok a szolgáltatók akik kiváltak külön a meghatározott provider számára összeállított szoftvercsomag alól (TMH, VDH, PAN és volt a XEH-független) (magyarországon minegyik szolgáltató kivált), ők mostantól a providertől független EUX csatornát használják.Viszont megtartották az úgymond primary card elvét, ami azt jelenti, hogy a készülékbe helyezett fő sim kártya által használt eredeti provider szerint készülékbeállításokat (hálózati beállítások, internet beállítások, régiónknti funkcióbeállítások, stb.) és egyéb szolgáltatói alkalmazáslistákat eltárolják és letöltik a készülékre. Ez a megoldás sokkal egyszerűbb és gyorsabb, mit korábban a firmware-ben előre telepített alkalmazások esetén. Korábban minden egyes firmwareverzió frissítés esetén a szolgáltatóknak el kellett küldeniük a frissebb alkalmazásokat amiket beintegrált a samsung egy multi scs-s firmware-be.
A készülék első indításakor automatikusan feldobja a sim-kezelőt és ott jóvá kell hagyni a provider váltást/beállítást. Így változik meg a telefonban a provider csc. Ez már nem egyenlő a frissítési csatornáéval, az változatlan fog maradni.
-
sfefe
őstag
válasz ForRedGlory #4196 üzenetére
Én az s10e-t a Telekomtól is vettem nem csak tkom kártya van benne nálam végéig tmh. (4 tmh)
Gondolom itt azért idoben lesz frissítés nem úgy mint a tkomnál vásároltnál?Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
Grawens
senior tag
válasz ForRedGlory #4196 üzenetére
Az szopattyú-dugattyú.
Ez akkor fordul elő, ha nem te voltál az első aki indította a telefont.
Hogy lehet ez?
Egyszerű. Valaki megrendelte, nem tetszett, vagy bármi más. Visszaküldte, letesztelték, visszaállították, lematricázták és újra a végfelhasználói ágba dobták.
Ez egy bevett szokás sajnos. Ebből fakadóan az IMEI kavarodás is benne van.Elméletben kijátszahtó a ténylegesen 0km-es készülékeknél, ha kártya nélkül történik meg az első indítás, ekkor enm vátozik a provider csc.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
- Új, bontatlan Samsung Galaxy S22 8/128GB Fekete, színben, kártyafüggetlen, 24 hónap garanciával
- Kiváló állapotú Samsung Galaxy S22 8/128GB fekete szinben, kártyafüggetlen, 12 hónap garanciával!
- Samsung Galaxy S22 Ultra
- Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White, Újszerű Állapotú, Karcmentes, Fehér, Garanciális
- Samsung Galaxy S22 plus 5G 8/128GB Kártyafüggetlen