Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
De csak 30 fps-en és max 900p-n fog menni. De csak a béta. A fejlesztők a végleges verziót 10 fps-re és 480p-re tervezik, mert így nem filmes, hanem a sokkal hangulatosabb diavetítés hatást fogja kelteni. Az idősebb korosztályoknak szép emlékeket fog visszahozni, a fiatalokat pedig megismerteti egy új élménnyel.
Mondta el Twitteren az ezt firtató kérdésekre az Ubisoft menedzsmentjének feje, Yves Guillemot. Megjegyezte, hogy van még néhány újítás a tarsolyukban, de nem akarja előre lelőni az összes poént.
[ Szerkesztve ]
-
gabber01
addikt
Ubisoft --- Need I say more?...
Pedig tényleg úgy örülnék, ha egyszer végre tényleg beváltanák az előzetes ígérgetéseiket.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
frenetik
tag
elméletben 100%-kal gyorsabb, nem?
-
Cooley18
aktív tag
Nálam egyetlen dolog nem világos. Elvileg a konzolok GPU-ja nem túl erős, ezért is van sokszor ez a 900p-s mizéria. Lassan mégis ott tartunk, hogy szinte a komplett játék a GPU-n fut... Csak én nem értem ezt a logikát
-
7time
senior tag
Rosszul látod, a 900 FPS mizéria a programozok töketlenkedése miatt van most pld. az Ubisoft Assassins játék futott bele egy CPU limitbe mikor akar 4 magot is hozzárendelhetnének a játékhoz de ugye ehhez már programozni is kellene tudni és nem a 9 éves motort használni mert az olcsóbb.
-
AAAgold
senior tag
számomra érthető ez a 30fps dolog - eltérő architekturákra kellene fejleszteni, így inkább próbálnak egy "közös szintet" tartani, így nem kell teljesen annyira eltérően fejleszteni a különböző rendszerekre
illetve nem véletlenül kéri mind az ms, mind a sony, hogy ha 60fps alapú a játék, akkor legyen opció a játékban 30fps módra is - pont attól, hogy sokkal simább, folyamatosabb a kép, sokak számára kellemetlen lesz a látvány
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
-
pakriksz
őstag
Mondjuk abban van valami, hogy ma egy modern játé PCs "60fps"-e az általában 0fps és 60fps közötti random számot jelent annál tényleg jobb egy stabil 30 fps.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
nyakdam
aktív tag
-
gabber01
addikt
Egy játék esetében nem is igazán a látvány a döntő szempont 30 vs 60 esetében, hanem hogy ég és föld a játszhatóság, mivel ugye egy filmmel ellentétben itt effektíve irányítanod kell valamit. De egyébként nézni is sokkal kellemesebb.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
RepeatSector
senior tag
Értem én a rohanást a technológiai fejlődésben , de az ubisoft-ról van szó aki régen letett nem is egy olyan címet az asztalra ami a saját generációjában(BGE, Rayman 3 stb.) olyan játékélményben és vizuális orgiában részesítette a játékosokat , hogy a butításokat észre sem vetted(pl BGE gamecube/PS2, a splinter cell-eket gamecube/ps2-n hagyjuk )
Most pedig hé fiúk új hassasin játék tessék felfalni a sablonokat! + most már a far cry-t is teljesen bekebelezték(én bírtam a hármat de nekem nem jött át az előző részek hangulata ,pl az első rész vagy az instincts sorozat minőségét szerintem nem hozta! )
Most akkor ezek a francia fiúk is beállnak a sorba és az amerikai sorozatokhoz mérten dobálják ki a sablon-t semmi újítással csak más design-al?
"The tail of the snake is in it's teeth tonight"
-
gabber01
addikt
-
AAAgold
senior tag
filmélmény esetében sokak számára teljesen más hatása van egy 60fps videónak, mint egy 30fps-nek
nem jobb vagy rosszabb kategóriában kellene gondolkodni, hanem abban, hogy más
valószínű, hogy az ubi inkább kifogásként hozta fel érvként ezt az egyébként létező hatást
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
nyakdam
aktív tag
válasz RepeatSector #12 üzenetére
Igen, csak a profitmaximalizalas. Kevesebb időt szánnak az optimalizalasra, kicsit többet a reklámra, és már cseng is a plussz love. Vegyel 50%-al drágább hardvert 5% plusz teljesítményért, de legalább nekik ez nem kerül több pénzbe.
-
gabber01
addikt
Ez már többször ki lett tárgyalva más topikokban, és most nem szeretnék megint elmenni ebbe az irányba, és fölösleges is, de a filmek képi minőségét meg a játékok megjelenítését semmilyen módon nem lehet összehasonlítani fps terén. Nem lehet, pont. Innentől kezdve értelmetlen felhozni a mozis 24/25/29/30 fps-eket.
Egy játékban az fps-nek semmi köze nincs a "filmszerűséghez".Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
AAAgold
senior tag
akkor ha jól kitárgyaltad, akkor teljesen egyértelmű, hogy az ms és a sony is hülye a fogyasztói viselkedés ismeretében, amikor kéri a 30fps opciót a 60fps-es játékokhoz... igen, igazad van, hiszen kitárgyaltad
kár hogy nem olvasta mind a 7mrd ember az okfejtésedet és inkább a saját agyuknak "hisznek" sokan a valóságérzékelés terén
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Reggie0
félisten
Az, hogy igenylik, nem azt jelenti, hogy jobb is. Egyszeruen sok az idiota a vilagon, ha rajtuk mulna meg mindig a vonat mellett futnanak, mert a 20km/h-ba is bele lehet halni(ahogy tettek anno egyik angliai szarnyvonal beinditasakor sokan).
Az MS es Sony csak logikusan a legkisebb ellenallas fele megy, tehat ha a hulyenek valami hulyeseg kell, akkor nem lebeszelni es meggyozni kell, hanem megadni neki, ha lehet jo nagy haszonnal.[ Szerkesztve ]
-
gabber01
addikt
1. szerintem kicsit vegyél vissza a hangnemből.
2. nem én tárgyaltam ki, hanem sokszor, sokak részéről, több topikban volt már erről szó.
3. nyilvánvalóan lövésed sincs a technikai aspektusokról, csak akkor nem értem hogy oktatsz ki másokat.Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
AAAgold
senior tag
a pontjaid ellenére az emberi agy által érzékelt valóság nem azonos mindenkinél, így van amit sokan kellemetlenül érzékelnek
talán azért, mert a sokkal folytonosabb, simább mozgás mellett egyre több részletet képesek érzékelni, felfogni a képből - esetleg már túl sok környezeti részletet fogad be az agy "fontos" információként a képernyőről, nem pedig pusztán a cselekmény központját
ez elsősorban nem technikai kérdés ebből a szempontból, hanem az emberi viselkedés kérdése - a virtual sisakok használatánál is előfordulhat szédülés, hányinger, ami nem a közeli képmegjelenítés miatt van (ez pld. egy technikai kérdés lenne), hanem amiatt, mivel az agy vizuális és mozgáskordiánciós központjai ellentétes üzeneteket küldenek, azaz azt látja az agy, hogy pld. egy hullámzó tengeren vagyunk, a fülünkben viszont az egyensúly érzékelés nem tapasztalja meg mindezt, így létrejön az agyban két ellentétes helyzetértékelés
nem mindenkinél fordul elő, de elég sokaknál, hogy figyelembe kelljen venni
a filmszerűség abban áll elsősorban, hogy befogad bizonyos információkat az agy a látottakból és egy "meseszerűség" illusztrációjaként értelmezi - csak segít a képzeletnek, hiába vizuális tényező
az egyre nagyobb felbontás, az egyre nagyobb színmélység, az egyre nagyobb dinamika, az egyre nagyobb méret, az egyre nagyobb képsebesség egyre jobban lebontja ezt az érzést ("illusztáció") az agyban, egyre inkább valóságnak érzékeljük a látványt és ez bizony zavaró tud lenni - mert tudod, hogy az nem a valóság, mégis valóságnak érzékeled
EZÉRT van a 30fps opció, nem azért, mert a hülyék nem fogják fel, hogy nekik jobb lenne a 60fps
és lényegtelen, hogy filmről, reklámról, koncertről vagy videójátékról van szó, mert az emberi valóságérzékelés a közös pont
pár emberi generációval később, amikor már születésünktől fogva hiperrealisztikus álvalóságokat fogunk érzékelni valószínűleg már sokkal kevesebb embert fog zavarni mindez
persze, az ubisoft csak mögébújik mindennek, mert szerintem egyszerűen üzletileg nem tudják/akarják megvalósítani azt, hogy a top-ra fejlesszenek jelenleg - persze, mind a konzol, mind a pc nextgenek egyre erőteljesebb jelenléte (no meg a konkurencia) előbb utóbb őket is rá fogja kényszeríteni arra, hogy lépjenek
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
#56573440
törölt tag
"talán azért, mert a sokkal folytonosabb, simább mozgás mellett egyre több részletet képesek érzékelni, felfogni a képből - esetleg már túl sok környezeti részletet fogad be az agy "fontos" információként a képernyőről, nem pedig pusztán a cselekmény központját"
mert irl ezt nem oldja meg az agyad ugye? én is utálok az erdőben sétálni így ősszel, mert rohadjon meg a sok fa a levelek kusza színei meg agyonélsimított kontúrjai, fúj a szél és még esnek is lefele. aztán betelik a puffer és rebootol az agyam század annyira nem részletes a legjobb játék se mint a való világ... a filmekben is szétmosódnak a gyors mozgások sokszor. nem is értem miről beszélsz... amit irl simán kezelsz azt egy képernyő előtt már nem? mondjuk így leírva jogos
"ez elsősorban nem technikai kérdés ebből a szempontból, hanem az emberi viselkedés kérdése - a virtual sisakok használatánál is előfordulhat szédülés, hányinger, ami nem a közeli képmegjelenítés miatt van (ez pld. egy technikai kérdés lenne), hanem amiatt, mivel az agy vizuális és mozgáskordiánciós központjai ellentétes üzeneteket küldenek, azaz azt látja az agy, hogy pld. egy hullámzó tengeren vagyunk, a fülünkben viszont az egyensúly érzékelés nem tapasztalja meg mindezt, így létrejön az agyban két ellentétes helyzetértékelés"
ez részigazság. a nagyobb gond eddig a késleltetés volt, mert ha fejedet forgattad akkor is nagyon késve kúszott utána a kép az pedig sokkal nagyobb gond...
"a filmszerűség abban áll elsősorban, hogy befogad bizonyos információkat az agy a látottakból és egy "meseszerűség" illusztrációjaként értelmezi - csak segít a képzeletnek, hiába vizuális tényező"
erre van valami konkrét linked a nőklapján kívül vagy a bullshit generátor dobta? ahogy a többit is.
puffogtatsz itt nagy szavakat de a kommented jelentős része egyszerűen tévedés, a többi meg meglátásom szerint semmilyen ténnyel nem támasztható alá amit itt be tudsz linkelni és hiteles forrásból származik, csupán úgy gondolod hogy ez így van.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
"illetve nem véletlenül kéri mind az ms, mind a sony, hogy ha 60fps alapú a játék, akkor legyen opció a játékban 30fps módra is - pont attól, hogy sokkal simább, folyamatosabb a kép, sokak számára kellemetlen lesz a látvány"
Na ebből látszik, hogy volt értelme ilyen kijelentést tennie a két cégnek, mivel van aki be is veszi azt a bullshitet amit mondanak.
-
tDr1v3r
veterán
A 60 FPS-nek is elég nagy... de amúgy kutatásokra szoktak hivatkozni, ami olyan emberekről készült akiknek hányingerük van 30 FPS-nél nagyobb framerattel futó játékok miatt.
Nekem nincs gondom viszont se a 60 se a 30 FPS-el, egy 30-es Destiny, Watch_Dogs vagy Infamous Second Son (itt nagyot dobott a cap) totál jól adja. A Forza Horizon 2-nél érzek némi latency zavart miatta, de az is percek alatt megszokható. De a DriveClub ugyanez pepitában (bár ott az izé fizika rájátszik a korrigációra picit), de mint mondtam tök gyorsan igazodok hozzá.
Szvsz inkább legyen stabil 30 mintsem ingadozó valami - persze ha illik a játékmenethez shooterek esetében.
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
AAAgold
senior tag
válasz #56573440 #21 üzenetére
"amit irl simán kezelsz azt egy képernyő előtt már nem? "
pontosan erről van szó - ugyanis irl te tudod, hogy irl vagy, egy monitor előtt ülve pedig tudod, hogy monitor előtt vagy - de a technika fejlődésével a szemed egyre inkább valóságot kezd el érzékelni a monitor előtt ülve is, miközben az agyad tudja, hogy ez nem a valóság - ez két ellentétes információt, ez okozza a problémát
ezért írtam a vr sisakok használata közben egyeseknél megjelenő szédülésről, hányingerről, rosszullétről
a "tengeri betegség" egyébként pontosan ugyanez a jelenség, az egyensúly érzékelés és a vizuális érzékelés két ellentétes információt közöl az aggyal (a látvány stabil, hiszen a hajó fedéleztén nem mozog semmi, miközben érezzük a hullámzást) - azért lesz rosszul az ember(ek egy része) ilyen esetekben, mivel az evolúciós tapasztalat az ilyen esetekben, hogy valamilyen mérgezést, kábító hatású anyagot fogyasztottunk, amit gyorsan ki kell hányni - és mielőtt valaki ebbe is bele kötne, a várandós nők szag és ízérzékelése is amiatt nő meg, hogy romlott ételt ne egyen meg, ami veszélyeztetné az utódot - az evolúciónk kicsit nagyobb léptékű, mint a pár száz éves technológiai fejlődésünk
talán pont még itt a ph-n volt nagyon sok évvel ezelőtt a cikk a legelső japán kísérleti 8k megjelenítő tesztekről (még a fullhd kereskedelmi termékek is inkább csak hírek voltak akkor itthon) - ott a tesztalanyok egy része szédült, annyira sokkoló volt számukra az élethűség és a disszonancia a valóság érzékelésben
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
haddent
addikt
Ubisoft fele optimalizacio utan roviden: 900p30fps ps4 & rip xbòne
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
"de a technika fejlődésével a szemed egyre inkább valóságot kezd el érzékelni a monitor előtt ülve is, miközben az agyad tudja, hogy ez nem a valóság"
forrást kérek...
"ezért írtam a vr sisakok használata közben egyeseknél megjelenő szédülésről, hányingerről, rosszullétről"
jah csak a fő okát nem találtad el. tudom mi a tengeri betegség. nem, a 60 fps-es játéknak ehhez kvára semmi köze.
"annyira sokkoló volt számukra az élethűség és a disszonancia a valóság érzékelésben"
ahhoz a teljes látómezőt ki kell töltsed a látott képpel, ugyanis ha nem sikerül akkor ugyan olyan mintha moziban ülnél be egy imax non 3d filmre az eslő sorba. behánysz? lófaszt. egyébként meg továbbra is mondom hogy linkelj.
én a helyedben nem erőltetném ezt mert osztkár bácsi nem fog gyünni...
-
#56573440
törölt tag
tehtát nincs linked... nem tudod alátámasztani semmivel, de én nem értek hozzá ergo igazad van...
magyarázd már el hogy 30x30-as felbontáson a teljes látómezőt kitakaró "vr szemüveggel" miért hányna be ugyanúgy az ember, és miért nem egy moziban az első sorban...
hagyjuk már a habidumát. olyan dolgokat állítasz egy teljes látómezőt kitakaró vr világon kívül, ami egészen egyszerűen minden jelenleg általam ismert tudományos ténynek ellentmond. ezért érdekelt hogy honnan szedted ezt a mennyiségű bullshitet.
látom már hogy saját generátorból
köszcsá
[ Szerkesztve ]
-
AAAgold
senior tag
válasz #56573440 #34 üzenetére
azért, mert a szemed azt látja, hogy mozgás van, ezt az infót küldi az agyba - de egy székben ülsz, a füledben lévő egyensúly érzékelő szervek pedig emiatt azt érzékelik, hogy nincs mozgás (mert nincs is)
az agy két totálisan ellentétes információt kap ugyanarról a szituációról, ami a már leírt "evolúciós tapasztalat" miatt jelent egyeseknél problémát
a vr sisak a látható információkat leszűkíti, kizárólag a látottakra tud a szem hagyatkozni
de pld. van, hogy képernyőn/mozivásznon hullámvasútról, vagy nagyon magas épületeken történő mászkálásról készült videó vált ki hatást embereknél (szédülés, tériszony)
és csak a te kedvedért, mert úgy látszik a képességeid nem terjednek ki az érvek felfogására és értelmezésére, a tengeribetegség ugyanez:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Utaz%C3%A1si_betegs%C3%A9g
Az utazási betegség, orvosi nevén kinetózis egy tünetegyüttes, amit többnyire a látási ingerek és az egyensúlyérzékelés közötti ellentétek okoznak. A helytől függően a neve lehet tengeribetegség, vagy légi betegség is (de autóban való utazáskor is jelentkezhet). Előidézhető számtalan más módon, például Vidámparkban a hullámvasúton, vagy űrhajóskiképzés során a centrifugában való tartózkodással
http://www.cs.amedd.army.mil/borden/"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
#56573440
törölt tag
"azért, mert a szemed azt látja, hogy mozgás van, ezt az infót küldi az agyba - de egy székben ülsz, a füledben lévő egyensúly érzékelő szervek pedig emiatt azt érzékelik, hogy nincs mozgás (mert nincs is)"
na várj és ez eddig mondjuk a moziban nem volt gond? vagy a tv előtt? és aki pc-n játszott maxos graffal 120 Hz-es monitor előtt? ami nagy volt és közelről nézte és extraultramagas beállításokkal nyomta?
"de pld. van, hogy képernyőn/mozivásznon hullámvasútról, vagy nagyon magas épületeken történő mászkálásról készült videó vált ki hatást embereknél (szédülés, tériszony)"
ahogy a pók is az araknofóbiásnál. nem is értem mit akarsz ezzel...
na tisztázzunk valamit. a tengeri betegség tipikusan az a betegség, amikor nem látsz mozgást de érzed hogy hullámzol. az utazóbetegségben pl amikor térképet bújsz meg szintén és a teljes perifériád, az egész látómeződ ezzel van csak tele. ennek mégis mi a retkes köze van ahhoz hogy egy tv-n nézek bármit bármilyen képfrissítéssel? kitakarja az egész látómeződet a tv? teljesen? az agy egy fotorealisztikus játéknál se falsolna be, hacsak nem a teljes látómezőben történik, mert egyértelmű a perspektíva hiszen a látott kép jobb esetben egy egyenes panelen jelenik meg és nem térben, és látja a környezetet is, tehát képtelen azt hinni hogy a test mozog ha a szoba maradék része egy helyben áll és ezt látja is... mint mondtam meglepő lehet de pc-n 60fps-nél is nagyobbak vannak, meg egész jó grafikák... aztán hányan hánynak miatta?
tudom mi az a tengeri betegség.te tudod mi a különbség a látómező teljes lefedése és a részleges között? ahogy látom nem igazán ami minimum problémás ha ilyen kérdéskört szeretnél feszegetni szerintem
továbbra se hiszem hogy tovább kéne égesd magad itt.
-
AAAgold
senior tag
válasz #56573440 #36 üzenetére
itt te égeted magad, mert nem vagy képes felfogni, hogy nem minden ember ugyanolyan
te vagy, aki kijelented, hogy nem lehet valami, mert az nem olyanezzel ellentétben az emberek egy részénél mégiscsak "olyan"
te nem tartozol valószínűleg ebbe a csoportba, de nem is érted meg, hogy vannak, akiket negatívan befolyásol a dolog
"az agy egy fotorealisztikus játéknál se falsolna be, hacsak nem a teljes látómezőben történik, mert egyértelmű a perspektíva hiszen a látott kép jobb esetben egy egyenes panelen jelenik meg és nem térben, és látja a környezetet is, tehát képtelen azt hinni hogy a test mozog ha a szoba maradék része egy helyben áll és ezt látja is... "
te csak magadból vagy képes kiindulni, és kivetíteni magadat az egész világra
ha egy képmegjelenítő az egyetlen fényforrás egy szobában, akkor egy idő után a szem bizony már csak arra fokuszál - a nagy fps mellett a gyors mozgások a képernyőn pedig kellemetlenek lehetnek egyesek számára
ennyi - nem egy nagy történet, így van összerakva az ember
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
#56573440
törölt tag
"itt te égeted magad, mert nem vagy képes felfogni, hogy nem minden ember ugyanolyan"
ha neked igazad lenne akkor ezzel a problémával a pc játékosok egy része már szembesült volna. hallottál ilyenről? nalátod...
"te nem tartozol valószínűleg ebbe a csoportba, de nem is érted meg, hogy vannak, akiket negatívan befolyásol a dolog"
mutass 10-et akik 3d nélkül játékok alatt tapasztaltak bármi ilyet ami nem a fóbiáikban gyökerezik...
"ha egy képmegjelenítő az egyetlen fényforrás egy szobában, akkor egy idő után a szem bizony már csak arra fokuszál "
továbbra is azt kérem, hogy mutass 2 pc játékost akik szembesültek már ilyen gonddal...
jah hogy nincs.
kár
-
AAAgold
senior tag
válasz #56573440 #38 üzenetére
minek mutogassak neked? bőven elég, ha a konzol gyártók találkoztak már ilyenekkel, akik miatt kérnek 30fps opciós lehetőséget a 60fps mellé, miközben minden más paraméter ugyanaz a játékban
"ha neked igazad lenne akkor ezzel a problémával a pc játékosok egy része már szembesült volna. hallottál ilyenről? nalátod..."
igen, hallottam, sőt, én is érzékelem, hogy a minél nagyobb fps mellett a kép egyre furább, ami nem jobb vagy rosszabb kérdése, de számomra nem zavaró - de más részére lehet, hogy már zavaró
[ Szerkesztve ]
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
#56573440
törölt tag
"minek mutogassak neked? bőven elég, ha a konzol gyártók találkoztak már ilyenekkel, akik miatt kérnek 30fps opciós lehetőséget a 60fps mellé, miközben minden más paraméter ugyanaz a játékban"
vagy ott a felbontás lesz jobb... a konzolgyártók pont arról híresek hogy a vásárlók 0.x%-át kitevő csoport érdekeit tartják szem előtt nagy erőkkel
"igen, hallottam, sőt, én is érzékelem, hogy a minél nagyobb fps mellett a kép egyre furább, ami nem jobb vagy rosszabb kérdése, de számomra nem zavaró - de más részére lehet, hogy már zavaró"
őőő zavaró a vajpuha, simább, folyamatosabb kép. ez nem film ahol tetszik nemtetszik az fps difi. megint porhintünk hogy téged nem zavar a stabil 60 fps jah ahogy senkit se, utoljára, mert már 30 topikban ki lett fejtve. a filmeknél számítana. játékoknál nem. a 120 se. ott se hányt be még ember.
ne akard beadni hogy ami jobb a szemednek, jobb az agyadnak, az mégis szarabb mert nem ismerek minden embert te megy egyet se aki behányt volna 60 fps-en. pont.
7time: ki lett tárgyalva ha visszanézel, igen voltak vele gondok, de jellemzően a késleltetés miatt. az új amit talán a phsok is teszteltek már gyorsabban követi a mozgásokat, jelentősen javult. a tényen viszont nem változtat, hogy egy tv-n bármit látsz az nem fog rosszullétet vagy más problémát okozni úgy hogy itt próbálta AAA beállítani, csak ha 3d-vel vagy a teljes látóteret lefedve nyomod....
[ Szerkesztve ]
-
nemlehet
őstag
Érdekes mi 5-en próbáltuk a haverokkal a legújabbat és senki sem lett rosszul. (pedig van olyan aki egy hosszabb autóút után is elfehéredik, a hegyi szerpentint meg nem bírja). Szóval amíg nincs tapasztalatod vele ne írd le a dolgot. Mindig az a hangosabb akiknek valami miatt nem jó lsd iphone bendgate vagy a note 4 illesztési gondja. Azt hinnéd általános probléma közben talán ha párszáz embert érint...
[ Szerkesztve ]
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Interceptor
addikt
(#41) blackrulz: "a tényen viszont nem változtat, hogy egy tv-n bármit látsz az nem fog rosszullétet vagy más problémát okozni úgy hogy itt próbálta AAA beállítani, csak ha 3d-vel vagy a teljes látóteret lefedve nyomod...." Ez így eléggé dogmatikus megközelítés, azért az esélyét meghagyhatnád hogy hátha valakinél mégis. Feleslegesen vitatkoztok amúgy, rengeteg változó van még az emberi képletben amiről nem is tudhattok. Az Ubi meg csak becsomagolja a sz@rját valami tetszetősebb köntösbe a p@raszt meg bólogat, persze kivéve a ph-sokat
(#42) nemlehet: Bíztatóan hangzik.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
#56573440
törölt tag
válasz Interceptor #43 üzenetére
jó gondoltam hogy nem kell leírni mert egyértelmű hogy a jelenlegi tv-ről beszélünk, a jövőben ki tudja mi lesz, és a fóbiák mellett még zárjuk ki az epilepsziát.
játékok alatt más problémát 120 fps se okozhat ahogy az elmúlt években se okozott a pcjátékosok számára semmi ilyesmit, életemben nem láttam még olyat aki azt mondta a 120-ra hogy úúú ez sok de mennyivel jobb volt a 30 vagy 60... főleg nem azért amiért itt próbálták beállítani.
[ Szerkesztve ]
-
7time
senior tag
válasz Interceptor #43 üzenetére
Kíváncsi lennék honnan volt a legújabb darabból csak mert senki sem kapott ilyesmit a fejlesztőkön kívül.
-
#56573440
törölt tag
-
cacasz02
aktív tag
A filmeknél 24 fps az ideális mert az eredetit is így készítik (erre érdemes a monitort tv is szinkronizálni. A játékoknál a 60 az ideális mert smoot-abb az irányítás és a kép. Az MS egészség ügyi okokból kérte a 30-at mert vannak emberek akik rosszul lettek a 60-tól. Ennyi. Az Ubi csak hadovál mert nem akarják csúsztatni a megjelenést a plussz munka miat. Ennyi
-
Interceptor
addikt
válasz #56573440 #44 üzenetére
Nekem megváltás volt 30 körüli fps után folyamatos 55-60fps-t látni ugyanazon játékban(TES5), most tökéletes és folyékonyan fut, nem érzem azt mintha szét akarna esni a grafika mozgás közben Nem tudom milyen lehet a 120fps más játékban ahol nincs frame rate limit, de tv nem tud 120hz-et, elégedett vagyok ha 50-60 között futkorászik valami, bár nem kizárt, hogy látnék 60 és 120 között is különbséget.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
#56573440
törölt tag
válasz Interceptor #49 üzenetére
jah csak pozitív irányban változik az élmény bár mondjuk amíg vannak akik el is hiszik hogy "Az MS egészség ügyi okokból kérte a 30-at mert vannak emberek akik rosszul lettek a 60-tól" addig nincs is miről beszélni
a köv az lesz, hogy az ms visszalassítja a kernelt ssd-n mert a usereket zavarja a gyorsan megnyíló programok és dokumentumok
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB