Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Petykemano #337 üzenetére

    A ROP egységek már a Cayman óta folyamatosan és rengeteget fejlődnek - ettől még ciklusonként nem fognak egynél több pixelt kirajzolni :)
    A Fiji 64 ROP-jára szerintem elég bizonyíték, ha összehasonlítod a Fury X-et a 390X-szel.

    Az AMD kevesebb ROP-jra az az egyetlen racionális érv (szerintem), hogy bizonyos adatformátumok esetében tartja az 1 művelet / clk sebességet, míg az nVidia több fontos esetben is csak fele sebességet tud (INT8-on kívül minden blending, ill. FP16 már blending nélkül is). Őszintén szólva fogalmam sincs, melyik játék mit használ, vagy hogy milyen a blending ROP műveletek aránya az összeshez képest, de láthatóan nem olyan a mix, ami az AMD spórolását támogatná.

    A DSBR kapcsán pláne nem értem, hogy miért nem tolták meg a ROP-okat - a Maxwellnél pont ez volt a nagy trükk, és mintha úgy emlékeznék, hogy működött :)

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák