Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
bwoay
nagyúr
válasz ravebp #16090 üzenetére
ember, gondolkodj! nem a meghibásodott akksikat és/vagy CCD-ket hívják ilyenkor vissza, hanem mindet, miután az elismert szériahibából adódóan bármikor meghibásodhatnak.
pont az a visszahívás lényege, hogy a hibát megelőzendő elvégzik a javítást (vagy a cserét) az egyelőre működőképes készülékeken. te sem gondolhatod komolyan, hogy ennek így nincs értelme... ami meghibásodott, azt meg már értelemszerűen hiába hívják vissza, olyankor közönséges garanciális javításról/cseréről beszélünk, ld Motorola Defy.továbbá vedd észre, hogy te is külön sorolod a fenti a példákat a Defy esetétől, pontosan erről beszéltem: utóbbi helyzet merőben más, mint egy visszahívás, ezért nem áll a Swiftes példa. itt nincs semmiféle megelőzés, tanultak a hibából, így utólag módosították a gyártást, de visszamenőleg nem tettek semmi olyan intézkedést, amire ne kötelezné őket egyébként is a jótállás.
ami a bejelentést illeti:
The european (!) Motorola did, recently, an small statement over facebook, but I can’t say it’s exactly official. We updated on our post:
Motorola Europe
“Hi all, Motorola is aware of a small number of DEFY users who have experienced lost audio through the phone ear-piece speaker. We have identified the source of this issue and have resolved the issue in production. Any consumer who experiences this problem should contact a Motorola customer support centre (…)”ugye jól látni, hogy ez milyen távol van a mind a hivatalostól, mint a bejelentéstől. Kezdve azzal, hogy nem A motorola, hanem csupán az európai divízió nyilatkozta, az meg kb olyan, mint nálunk a céges facebook account, amit én "szerkesztek" És ez pusztán arról szól, hogy megtalálták a gyártási hiba okát. Ha tudtok hivatalos forrást linkelni, azonnal rakom első HSZ-be.
Bond:
jó észrevétel, ki is akartam térni arra, hogy a visszahívás a garanciaidőn túl is érvényes! Egy adott termék esetén a (2-3 év) szavatosság biztosítja a fogyasztó számára azt, hogy az általa vásárolt eszköz nem rendelkezik semmilyen (gyártási) hibával a vásárlás pillanatában. A jótállás időtartama alatt a gyártónak (szerviz, szakvélemény) kell bizonyítania, hogy egy adott meghibásodás mondjuk nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, vagyis nem ők tehetnek róla. A jótállás (1-2 év) lejártával annyi változik, hogy meghibásodás esetén már a fogyasztóra hárul a bizonyítása annak, hogy a probléma egy eredendően meglévő hibára vezethető vissza. Ez a bizonyítási kötelezettség értelemszerűen megszűnik azzal, hogy a gyártó elismeri a hibát. EZÉRT nem mindegy.[ Szerkesztve ]
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen