- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rohadni elvileg elég kevés rohad belőlük, azt a hírt inkább csak felkapta nagyon a média, mert hogy Tesla. A többivel amúgy egyet tudok érterni amit írtál.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dabadab
titán
Műszaki megoldásokban (mármint olyanokban, amik a villamos hajtással vagy a fedélzeti elektronikával vannak összefüggésben) pont nem, abban a Tesla az, aki egyelőre elhúzott a többiektől.
Az mondjuk elég jól látszik, hogy nincs meg náluk az a sokévtizedes vagy évszázados tapasztalat, mint más gyártóknál és ez egy csomó részleten visszaköszön, pl. a katasztrofális belső tereken.DRM is theft
-
WiZARD
addikt
Azért ha a műszaki megoldásokat nezzuk akkor se hatékonyság/fogyasztás se gyorstoltes terén még elérni se tudjak a Tesla szintjét, nem hogy meghaladni. És akkor még ott supercharger hálózat, az onvezetes, sentry mód, meg rakás software apróság, amiről a többiek nem is álmodnak.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cucka
addikt
A Tesla Model S-t 7 éve mutatták be, ez volt az első rendes nagyszériás autójuk. Azóta kijöttek még két típussal, és kanyarban van a Model Y, szerintem jövőre piacra dobják.
Nem az a baj a hagyományos autógyártókkal, hogy későn kezdtek bele, hanem hogy iszonyat lassúak. Amíg egy hagyományos autógyár évekig szenved azzal, hogy fantáziarajzokkal álljon elő, a Tesla ugyanennyi idő alatt valódi, megvásárolható terméket tud piacra dobni.
Nézd meg pl. hol tart a Ford elektromos autós vonalon, mai cikk: [link]
Igazán hosszú és agyzsibbasztó, de a lényeg, hogy a Ford, a világ egyik legöregebb autógyára így 7 évvel a Tesla után előállt azzal, hogy
- Egy midsize suv ami úgy néz ki, mint egy teleszart zokni
- Mustang felirat mindenhol, mert kimérték, hogy ez a legerősebb brand-jük
- Az olcsó verzió annyiba fog kerülni, mint egy Model3, cserébe lassabb lesz
- De csak majd jövőre lehet megvenni...
- ...annak aki siet, mert előre szóltak, hogy nincs elég akksijuk
- Ha szeretnél több dinamizmust, mint amit egy Nissan Leaf tud, akkor nincs semmi veszve, lesz majd erős verzió, amit majd egyszer valamikor két év múlva fognak bemutatni és olyan gyors lesz, mint egy közepes Model3. De majd két év múlva egyszer talán valamikor...[ Szerkesztve ]
-
Igen, te egy ember vagy a sokból. Ahogyan a bugok nagy része, nem szokott minden embernél jelentkezni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”