Hirdetés
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Gaming notebook topik
- ASUS notebook topic
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ZIDOO médialejátszók
Új hozzászólás Aktív témák
-
kurta9999
tag
Na végre valami elkezdődött, remélem ez szét is fog futni és a játékokba is be lesz építve olyan, hogy "Upscaling tecnhology", és kiválaszthatod, hogy DLSS, FSR vagy Intel Xe.
-
IgorKGB
csendes tag
ez a felskálázás nagyon vicces , értem én hogy a raytracing lineárisan korrelál a felbontással, és ki kellett találni valamit hogy a 4K-s tv-n ne 800x600-ban fusson csak le az algoritmus, és el lehessen adni a fél milliós vga-kat valahogy a beszopatott usereknek,
szerencsére a hardverek hamar túllesznek ezen a kezdeti bevezető szakaszon, hisz a felbontást tovább már nem nagyon kell növelni, miközben a számítási kapacitás meredeken nő[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
Az AMD szempontjából céges szinten szinte semmi értelme nem lenne csatlakoznia ehhez a konkurense által vezetett/szabályozott platformhoz.
Valószínűleg pontosan ráérzett a lényegre ez a cikk."NVIDIA knowing it is now behind the eight ball with Intel and AMD leading the open source charge, is trying to be seen as an arbiter of open source software, when it is in fact trying to cover its proprietary history with something "good for everyone" all of sudden."
"I believe that this just is another way for NVIDIA to move things back into their proprietary solution while appearing to support open solutions."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alogonomus #3 üzenetére
Ez nem platform, hanem egy szimpla keretrendszer. Tök mindegy, hogy az AMD hivatalosan támogatja-e vagy sem. Ha akarja valaki, akkor beépítheti az FSR-t is. Nem kell hozzá az AMD engedélye és munkája.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MODERÁTOR
-
Alogonomus
őstag
Open source az FSR, ahogy írtad is a cikkben, de open source az Intel XeSS is, és ott látszólag mégis adja a nevét is az Intel a közös platformhoz. Az Intel ezek szerint céges szinten állt be a platform támogatói közé, nem csak "hagyja" az XeSS használatát, hiszen open source.
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz Alogonomus #3 üzenetére
LOL, a hordopc-s arcok a jelek szerint még mindig be vannak sértődve az nV-re...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Duck663
őstag
Az lehet a helyzet, hogy míg a FSR irány érdeklődnek a fejlesztők, addig a DLSS, iránt kevésbé, csak úgy hajlandók foglalkozni vele a fejlesztők, ha mellé megy egy kis "Nokiás" doboz. Ez erre reagál. Az hogy az Intel belement, annak több oka is van, költségcsökkentés, az érkező termékeik mellé szeretnének valami exkluzív technológiát csomagolni, amivel serkenthetik az eladást, és hogy a hosszú távú eredményeit ennek nem gondolták végig. Valójában ez egyedül az nvidia számára jó, a zárt DLSS további erőszakolása miatt.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Hellwhatever
aktív tag
válasz Alogonomus #3 üzenetére
A linkelt "cikk" nem más egy blogbejegyzés a szerző személyes véleménye és hiedelme alapján, minden konkrétumot nélkülözve.
Ebben a formában nem több mint köpködés egy olyan dologra amibe másképp nehezen lehet belekötni: Open source? Igen. Egyszerűbbé teszi a fejlesztők életét? Igen. Kötelező támogatni? Nem.
7800X3D | ASRock X670E Steel Legend | Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 4070S WINDFORCE OC
-
Yutani
nagyúr
válasz Alogonomus #3 üzenetére
Pedig jó lenne, ha legalább csak annyit mondanának, hogy üdvözlik a kezdeményezést. Aztán valaki csak belerakja az FSR-t, ha az AMD nem is foglalkozik vele.
Ebben a szituációban tök felesleges és igazából röhejes is beleállni az Nvidiába.
#tarcsad
-
Duck663
őstag
válasz #36531588 #10 üzenetére
Dehogy, ennek az az oka, hogy fizetnek a beépítésért. Arról nem is beszélve hogy mennyivel is indult előbb?
Hogyha megnézzük mennyi játék van támogatva és mennyivel előbb indult a DLSS, és ráadásul mekkora a piaci részesedés különbség, akkor nem 3* annyinak kéne lennie!
A fejlesztők a "nokiás" dobozt veszik figyelembe! Pénz beszél... Tesznek a piaci részesedésre. Az nv attól tart leginkább, hogy az XeSS gyakorlatilag kifilézi a DLSS-t. Az Intel pénztárcájával nem tudják tartani a lépést, és nem is akarják! Az hogy nem látsz át a szitán, az a te gondod.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
SindaNarmo
tag
válasz #36531588 #10 üzenetére
Nagyobb köze van hozzá hogy sokáig csak az volt. Kíváncsi lennék hogy a 80%-nak hány százaléka DLSS kompatibilis.
És ha azt nézzük hogy mennyivel korábban indult az a 3x nem is sok.
Na de majd meg látjuk hogy az FSR 2.0 és a XeSS mit tud felmutatni. Azoknak elég nagy előnye lehet hogy bármin elfutnak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alogonomus #6 üzenetére
Ezt is lehet csinálni. Céges szinten itt az a kérdés, hogy tudsz-e magadtól sok támogatót szerezni a technológiád mögé. Ha úgy gondolod, hogy nem, akkor a Streamline hasznos lehet, mert könnyen tudja támogatni bárki az XeSS-t, aki a DLSS-t eleve támogatja. Az AMD azért áll hozzá ehhez másképp, mert az FSR-jük az Xbox GDK-ban van benne, tehát nekik onnan eleve marha sok támogató fog lepattanni.
Jelentősége amúgy nincs, mert ha nincs Streamline, akkor is csak pár nap a másik rendszer beépítése, ha az egyiket már támogatja a leképező. Tehát Streamline nélkül is rohadt egyszerű ám DLSS 2-t, XeSS-t és FSR 2-t egyszerre támogatni. A Streamline-nál igazából pár órát nyersz ehhez képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyit hozzátennék a fentiekhez, hogy ha egy fejlesztő eleve azon gondolkodik, hogy mindhárom temporális felskálázást beépíti, akkor eleve úgy teszi meg, hogy ír hozzá egy saját keretrendszert. Tehát a Streamline ötlete nem egy teljesen elborult dolog. Nyilván nem ez fog megmenteni egy időhiánnyal küzdő játékot, mert összességében nem lehet nyerni vele pár óránál többet, de lényegi hátránya nincs, tehát sokan lehetnek majd úgy vele, hogy miért ne. Aztán még ha az AMD nem is fogja direkten támogatni, akkor is nyílt forráskódú az FSR 2.0. Azt egy fejlesztő is be tudja húzni a Streamline-ba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
válasz #36531588 #15 üzenetére
Vagy talán nem? Hányszor is történt már ilyen? Arról nem beszélve, hogy még a tesztelőknek is meg akarják határozni, mivel hogyan teszteljenek. Mindegyikre volt példa bőséggel!
Milyen savanyúság? Jobb szöveg nincsen? Az hogy te a tényeket nem fogadod el, az a te problémád!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
A XeSS gyakorlatilag mindenhol működni fog! Ezek után a DLSS-nek kb 0 létjogosultsága lesz, mert ott lesz a piacon egy olyan megoldás, ami ugyanazt tudja, hogy jobban vagy sem az majd kiderül, és mindenhol működik. Ez pedig roppant lényeges része, nem exkluzív, hanem mindenhol működik!!! Ráadásul nyílt forrású. Az nv-nek ez a problémája, ezzel ugyanis egy technológiájuk gyakorlatilag kiszorul. Egy ilyen keretrendszerrel, még a felszínen tarthatják a DLSS-t, legalábbis egy ideig. Ez ennyi. Már most tapasztalják az érdeklődők számának változásával a kiszorulást, erre léptek, egy ilyet.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az azért nem igaz, hogy gyakorlatilag mindenhol működik. A shader modell 6.4 nem egy általános dolog, de persze a modernebb hardvereknek van rá támogatása. Azt érdemes írni, hogy több helyen működik, mint a DLSS, de mindenhol azért nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
Csak akkor beszélhetünk a DLSS kiszorulásáról, ha az XeSS és/vagy az FSR 2.0 nagyon hasonló (vagy ugyanolyan) eredményt ad, így feleslegessé válik a "neuronháló trenírozás"-sal járó plusz munka, és csak simán beépítik az Intel és AMD megoldásait. Amíg a DLSS superior a másik kettőhöz képest, az NV tolja tovább a szekerét. Kell is, mert még a 3090 Ti is elhasal 4k-n RT mellett, és nem hiszem, hogy rövid időn belül felskálázás nélkül elérhető lesz 4k-n a magas FPS grafika szempontjából komoly játékokban.
#tarcsad
-
Duck663
őstag
Lassan a régebbi hardverek támogatása megszűnik mindegyik gyártónál. A gépigény meg láthatóan olyan mértékben megy felfelé, hogy aki még PC-n játszani akar, az VGA cserére van kényszerítve, sőt komplett rendszercserére, ha megnézzük a Win11 igényeit. Innentől kezdve, ha ma még nem is mondhatjuk általánosnak, holnap az lesz!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
#36531588
törölt tag
Csakhogy az hogy te mondod, az nem tény, maximum a véleményed, amit nem tudsz alátámasztani.
Gondolom ezzel [link] nincs problémád.Yutani: "Amíg a DLSS superior a másik kettőhöz képest" - ez így van, de látod hogy szerinte csak azért építik be a DLSS-t a játékokba mert fizet az nv.
[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
Az FSR 2.0-ból amit láttunk az nem rossz, de abban nem vagyok biztos, hogy az elég a kiszorításhoz. Az XeSS-t is demozták már, és bizony az sem rossz, sőt, és azzal, hogy általánosan működőképesek, ez jelenti az igazán nagy erőt.
Ez pont a szekér még további lökdösése, és a technológia erőszakolás. Amikor van 3 alternatíva, amiből 2 nyílt forrású és azonos vagy közel azonos eredményt ad, akkor ki az a hülye, aki azt az egy szem zárt, gyártófüggő megoldást fogja választani?Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
#36531588
törölt tag
Akkor az intel lefizetéséit kilőttük, így már hogy az amd is ad kedvezményt már rendben van/volt. Kár is volt akkor eddig pereskedni.
Na akkor már csak az nv van vissza. A HU balhéban nem látom lefizetés nyomait. Annak viszont igen, hogy az nv annak ad tesztkitet, akinek akar. Mint az amd. Ő sem küld mindenkinek, és pontosan meghatározza a tesztelés menetét. Lásd 2017-es ryzen tesztkitek.
Mondjuk nem értem hogy jutottunk a DLSS lefizetéstől a teszkitekig, de szerintem te sem. Beszélhettünk volna arról is ennyi erővel, hogy tüntette el a sok vram-ról szóló oldalát az amd az ominózus vga megjelenésekor.[ Szerkesztve ]
-
SindaNarmo
tag
Az én szemszögemből nézve sok különbséget nem láttam köztük.
megjegyzem csak összehasonlításokat nézve, 4k-n kb tök mindegy már az FSR-rel hasonlítva is. persze kisebb felbontáson sokkal jobb a DLSS.
Nem igazán gondolom hogy lényeges különbség lesz közöttük. de majd kiderül a tesztek alapján. -
Duck663
őstag
válasz #36531588 #25 üzenetére
Nem lőttünk ki semmit sem, ez egyetlen példa volt.
Kár volt pereskedni? Végül is mennyit kellett fizetnie az Intelnek?
A HU balhé csak egy a sok közül. De ugorjunk vissza a #23-as hozzászólásomhoz. Van 3 technológia, amiből 2 nyílt egy zárt. És hozzávetőlegesen ugyanazt tudják. A zárt technológiát csak akkor tud versenyképes maradni a nyílttal szemben ha van valamilyen ellentételezés. Amikor ott van másik kettő, ami mindenhol máshol működik, akkor miért a 3. zárt gyártófüggőt építené be a fejlesztő? Pénzért! Ennyi! Értem én hogy fáj az igazság, de jobb lesz elfogadnod!
#27 Busterftw: A fejed nem elég forrásnak? Nem logikus? Most te mikor építenél be egy zárt gyártófüggő technológiát, akkor amikor van másik kettő nyílt, mindenki számára elérhető, azonos vagy közel azonos eredményt adó, és mindenhol használható? Csak akkor ha fizetnek érte, nem?
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
#36531588
törölt tag
Maradjunk annyiban, hogy nem a pénzével érvényesül a két gyártó, ezt jobb lesz elfogadnod.
Világos hogy fáj az igazság, de nézz szembe vele. Engem sem fizetett meg az nv hogy rtx karit vegyek, meg a többieket sem. De neked arra is van biztos elméleted, miért választja a vásárlók 80% őket. -
Duck663
őstag
válasz #36531588 #29 üzenetére
"Maradjunk annyiban, hogy nem a pénzével érvényesül a két gyártó, ezt jobb lesz elfogadnod. " Hol van itt bármiféle érv, logikusan alátámasztva? Semmi sincs a tarsolyba csak a hited, de az ide édeskevés lesz!
Miért van több nv kari? Mert az AMD nem képes elég GPU-t gyártatni! Gyártatják a konzolokat, gyártatják a Zeneket, a különféle gyorsítókat, a GPU-knak a maradék kapacitás jut. Az nv nem véletlenül ment a Samsunghoz.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
#36531588
törölt tag
-
Duck663
őstag
válasz #36531588 #31 üzenetére
De én legalább logikusan alátámasztom!!! Neked ez neked nem megy! Te csak hiszed, hogy nem!
Kérdés: Amikor van 3 alternatíva, amiből 2 nyílt forrású és azonos vagy közel azonos eredményt ad, miért támogatna valaki egy harmadik zárt, gyártófüggő megoldást? Tessék lehet érvelni és érvényesülni!
Közel fél éven keresztül nem lehetett Radeonokat beszerezni a megjelenésük után. De geforce-ok voltak, szóval téves az info![ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
#36531588
törölt tag
Semmit nem támasztottál alá.
Kérdés: Amikor van 3 alternatíva, amiből 2 nyílt forrású és azonos vagy közel azonos eredményt ad, miért támogatna valaki egy harmadik zárt, gyártófüggő megoldást? Tessék lehet érvelni és érvényesülni!
Azzal hogy zárt, a fejlesztőket éri valamilyen hátrány? Nem.
Kell érte fizetni? Nem.
Ad segítséget az nv? Igen.
Miben más a DLSS? Tensor magokkal működik.
Van ilyen az amd/intel gpu-ban? Nincs.
Volna értelme nyílt forrásúvá tenni? Nem.
Jobb eredmény érhető el vele? Igen.Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
-
#36531588
törölt tag
Te kis türelmetlen.
"Közel fél éven keresztül nem lehetett Radeonokat beszerezni a megjelenésük után. De geforce-ok voltak, szóval téves az info!"
Sajnos ez nem így volt, ez sem. [link] És millió ilyen hsz. Sebaj, az emlékeid megszépülnek. Egyébként az nv részesedése már évek óta ekkora, de téged ez sem fog kizökkenteni.
[ Szerkesztve ]
-
SindaNarmo
tag
válasz #36531588 #33 üzenetére
Majd a másik két eljárás függvényében (teszt eredmények).
Miben más a DLSS? Tensor magokkal működik. (lehet hogy fölöslegen)
Van ilyen az amd/intel gpu-ban? Nincs. (Mert valószínűleg nincs rá szükség)
Volna értelme nyílt forrásúvá tenni? Nem. (Mert hardveresen korlátozva van)
Jobb eredmény érhető el vele? Igen. (Megeshet csak nem veszed észre)Ettől függetlenül bőven megférnek egymás mellett, bár én is inkább nyíltabb megoldások felé hajlok.
[ Szerkesztve ]
-
#36531588
törölt tag
válasz SindaNarmo #36 üzenetére
(Mert hardveresen korlátozva van)
Hogy ne lenne, mikor csak az nv karikban van tensor mag?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tensor mag más hardverekben is van, csak ott matrix feldolgozónak hívják. A lényege viszont ugyanaz. Grafikus vezérlőben azért ritka, mert alig lehet hasznosítani a képességeit, és eközben zabálja a tranzisztorokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Busterftw
nagyúr
Nem, a logika nem eleg. Vagy van forras/bizonyitek erre vagy nincs.
"Kár volt pereskedni? Végül is mennyit kellett fizetnie az Intelnek?"
Semennyit, mert fellebbezes es 10 ev utan visszakapjak a penzt.
Persze ezek utan neked "logikus", hogy akkor mindenki mas is lefizet mindenkit mindenert.Az Nvidia tensor mag vagy nem tensor mag kb 12 vs 1.9 millio gpu-t ad el egy evben.
Erre van igeny, ezt fedi le az Nvidia. Ezert van 80% piaci reszesedes.
Az AMD-t jobban erdekli az Epyc meg a konzol, mar par eve szerintem vilagos, hogy a "we love gamers" duma kamu es tojnak a jatekosokra.
Akkor viszont nem kell csodalkozni, hogy itt tartanak.[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
válasz #36531588 #33 üzenetére
Ez egyik sem válasz a kérdésre! Megértetted te egyáltalán a kérdést? Felteszem még egyszer! "Amikor van 3 alternatíva, amiből 2 nyílt forrású és azonos vagy közel azonos eredményt ad, miért támogatna valaki egy harmadik zárt, gyártófüggő megoldást?"
Egy fejlesztő mindenki számára fejleszt, minden hardvertulajdonos potenciális vásárló, általánosan az ő igényüket kell kiszolgálni. Miért dolgozna valaki több különböző rendszerrel, amikor van olyan, amely minden gyártó hardverén elérhető és csak egyszer kell munkát beleölni?
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
SindaNarmo
tag
válasz Hellwhatever #38 üzenetére
Köszönöm hogy aggódsz értem, nem fogok éhen halni, csak nem szeretem amikor hülyeségekkel próbálnak bizonygatni valamit.
-
Hellwhatever
aktív tag
Egyébként nem hasonló a mostani helyzet mint anno a T&L -> programozható shader váltás volt?
Ott is volt egy rakás fix funkciós általános esetekben nem nagyon használható egység mint most a tensor magok, csak ott minden gyártó többé kevésbé ugyanazt az utat járta.
#43 nem rád gondoltam, nézd meg jobban melyik hsz-re reagáltam...
[ Szerkesztve ]
7800X3D | ASRock X670E Steel Legend | Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 4070S WINDFORCE OC
-
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #41 üzenetére
Nézd ma a világ durván így működik! Folyamatos a befolyásolás valamilyen irányba! Erre pedig a pénz az eszköz.
Ha te ezt nem veszed észre akkor valami idealizált álomvilágban élsz, de nem a valóságban.
"Az AMD-t jobban erdekli az Epyc meg a konzol, mar par eve szerintem vilagos, hogy a "we love gamers" duma kamu es tojnak a jatekosokra." Az Epyc-ben több a pénz, a konzolokra valószínűleg van mennyiségi kötelezettségük. Nem tojnak rá, de messze nincsenek már olyan fókuszban mint voltak korábban ez igaz! De ugyanez igaz az nv-re is! mindkét gyártó inkább kiszolgálta a bányászokat, mint a játékosokat! Mert megint csak mi van? A pénz! A profit a fontosabb! Ehhez nem árt hozzászokni!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SindaNarmo #40 üzenetére
Ez véleményes. Alapvetően érdemes megkülönböztetni az AI upscalingot attól, ahogy a DLSS és az XeSS csinálja. Az AI upscaling nagyon is jól működik, csak ott egy kép felskálázása sok-sok másodpercig tart.
Na most erre egy valós idejű megoldásnál egyszerűen nincs lehetőség, mert nem lehet másodpercekig számolni, mivel szaggatna veszettül. Ezért a DLSS és az XeSS a tréningelt neuronhálót csak arra használja fel, hogy olyan új jellemzőket keressen a korábbi képekből származó mintákon, amelyek esetlegesen módosíthatják az alapvetően használt felskálázó algoritmust. Ha ilyet nem találnak, és az esetek jó részében valószínűleg nem fognak, akkor igazából a keresésnek nem lesz eredménye, tehát csak az áramot pazarolta a hardver a feladat AI részére.
Tehát maga az AI upscaling az nagyon is látványos, de a DLSS és az XeSS nagyon nem olyan formában használja ezt, ahogy egy offline algoritmus, így természetesen sokkal korlátozottabbak a képességei, viszont nem is tart a munka több másodpercig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#36531588
törölt tag
Mindegyik válasz volt, csak ugyan úgy nem veszed figyelembe, mint azt hogy az nv részesedése nem most alakult ki, hanem évekkel ezelőtt. Vagyis a volt/nem volt a polcon nem lényeges.
Én 4 hónapokig vadásztam a rtx karimat. Tessék.
Az nv rendszere attól hogy zárt, nem hátrányosabb mint a nyílt. Felesleges is lenne nyíltnak lennie, mert csak az nv kártyákon működik.
Ezt próbáld meg megérteni, de érted te csak ha ezt belátnád akkor felborulna a szépen felépített lefizetési elmélet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BMW topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Okos Otthon / Smart Home
- PlayStation 5
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
- Razer Blade ADVANCED 15" i7-11800H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3070 8GB QHD 165Hz PATIKA, ÚJ AKKU! GAR
- 2024 Mac Mini - M4 CHIP - 10C CPU / 10C GPU / 24 G RAM / 512 SSD - Bontatlan
- RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Lenovo E580 i5-7.gen (kishibás) akku jó /Bontás/
- PlayStation 5 Digital 30th Anniversary Limited Edition / Bontatlan - 2 év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest