- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
szvsz semmilyen pros játékot legyen az FPS vagy RTS nemlehet gamepaddal játszani.
Egyszerűen esélytelen, reménytelen az egér/bill kiválttása, elgalábbis én semmi eszközt nemismerek ami akárcsak a közelébe is érne vezérlésügyileg.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rudi
nagyúr
Ő... lécci hagjuk ezt a konzol vs PC a kényelmesebb jétkészer vitát, itt kicsit (eléggé) off...
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
BCS CORPS
csendes tag
Úgy látoma dx 10 egy újabb láncszem, hogy áttérítség az embereket a vistára.
off
Ez egy értelmetlen vita.
Nyugaton az az alap hogy van egy pc és egy konzol és az ottani piac az ami számít.
PC = fps meg stratégia gamék, internetezés, warezolás, fejlesztés,
Konzol = minden más kategóriájú game
Ennyi, a kettő tökéletesen meg fér egymás mellett.
on -
Dare2Live
nagyúr
konzolos topic [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ploteus
aktív tag
Az durva lessz, ha az ATI előrukkol XBOX 360 grafikus meghajtójához hasonlóval....Amúgy ahogy írták, a DX 10-es API-kat nem támogatják a DX9 karik, és ezért nehezen is fog elterjedni. Ez hasonló lessz a PSyHx kártyákhoz.
˘˘°°UP°°˘˘Szeresd az embereket...Hisz ők sem szeretnek téged...Nem az a baj, hogy nagy az isten állatkertje, hanem az, hogy alacsony a kerítés!!
-
Frigo
őstag
Olvastátok ezt a hírt:
''DirectX 10 GPUs to Consume up to 300W ''
[link]
Hát azt hittem lepetézek Mostmár lehet venni (persze jó pénzért) külön VGA tápot is . -
rup1u5
nagyúr
Ami hátrány, hogy DirectX 9-es videokártyával gyakorlatilag nem lehet emulálni a DirectX 10-et, ez pedig alaposan lelassíthatja az új API térhódítását.
Ezt én nem értem.
Elmagyarázná valaki?Why don't you knock it off with them negative waves!
-
nagyúr
Sziasztok!
Érezni a fejlődést, mondjuk sztem ezzel a fizikai újítással biztos, hogy nagyot fognak aratni, meg a 4-es shaderrel, de! Láttátok pl. a COD3-ról készült videót és screenshotot? Még mindig vannak olyan részek, ahol egy hosszú egyenes szakasz van, amin kép baloldalán gugol egy katona... Na ezeken lehetne javítani, hogy ne legyen annyira háromszöges pontosabban, hogy hasonlítson az igazira.
[link]~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
Ribi
nagyúr
Hat ez valami rossz vicc !?!? Leglabbis remelem.
A mostani legdurvabb konfigra irtak hogy a tenyleges fogyasztas 300W alatt van. Most kitalaljak hogy CSAK a Vidkari megeszik ennyit ?? Hat lol. Aztan kijonnek a 4 magos procik, azok is megesznek 250-300W-ot es akkor johetnek a KW-os tapok. Ez egyszeruen siralmas. -
Mackósajt
senior tag
Ha jól értettem a cikket, akkor az ATI és az nVidia nem nyilatkozott a várható a fogyasztásról. A tápgyártók mondták, amit mondtak. Ők meg nyilván minél több brutális tápot akarnak eladni.
-
rudi
nagyúr
Ez szerintem maxibadarság, a maxibbnál is maxibb! A64 3800+ két Radeon X1900 XT-vel eszik közösen 300 watt körül. Maradjunk inkább a felében, 150-ben, de bármit is akkor lehet majd mondani, ha tudjuk, milyen csíkszélességen, hány (millió) tranzisztroból állnak majd az új magok és hány MHz-re tervezik őket. Az X1900XTX 90 nm-en, 380 millával, 650 MHz-n legrosszabb esetben is max 150 wattot eszik egy ugyanekkora chip 65 nm-en akár 100 wattra is visszaeshet.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Arról van szó, hogy a DX10 gyökeresen más mint a DX9. Anno a DX8 és DX9 között annyi volt az eltérés, hogy a shaderek (VS és PS) programozhatóságát fejlesztették. A DX8 kompatibilitás annyi volt, hogy a túl komplex kódt igényló hatásokat visszabutították, vagy kivették.
A DX10-ben a VS és PS közé beraktak egy harmadik shadert a geomatriás GS-t. No, ennek a munkája bajosan szimulálható a másik kettővel, és mivel többek közt fizikát is számol, ezért nem lehet csak egyszerűen elhagyni ezeket a nem szimulálható részeket, hanem valahogy máshogy kell megoldani. No, emiatt a máshogy miatt lehetnek gondok, majd meglátjuk.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
A katona geometriájának összetettsége javarészt a jkátékdizányereken múlik. Ha a motor és a hardver bír részletesebbet, akkor megcsinálhatják. Mindenesetre, a kép, amit linkeltél, szerintem egészen rendben van (a katona is). Persze várjuk meg a végleges gamet
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
nagyúr
nem a katonáról beszélek, hanem a rom amin áll. A rom és a pocsolya széle természetellenesen egyenes. Ilyen nincs, legalábbis elég valószínűtlen. Majd talán a DX12 környékén lehetséges ilyen részletek odafigyelésére. A robbanások, meg a filmszerű effektekkel nincs baj, csak a 3D-s terep/környezetre nem fektetnek még mindig akkora hangsúlyt.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
rudi
nagyúr
Aha, értem. Szerintem az javarészt textúra, kcsit megphotoshopolják és már jó is lesz. Persze nem szabad még ezzel a DX10-zel szemben sem világigényesnek lenni, ez is csak számítógép, nem lesz egycsapásra olyan, mintha a valóságot vetítenék monitorra. Azt kell megnézni, mekkore fejlődés lesz DX9-hez képest (baromi nagy).
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
nagyúr
Én még csak 2 videót láttam, a Far Cry 2 (Crysis) és a COD3. Azt hiszem a Brothers In Arms köv része is ilyen lesz, mindenesetre a mozis effektek meg a fakivágás a farcryban egész jó volt. Remélem az év végére lecserélhetem a 7900gtx-et...
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
faster
nagyúr
No, emiatt a máshogy miatt lehetnek gondok, majd meglátjuk.
Erre valók a Havoc vagy az Ageia féle motorok, amik a hardvertől viszonylag függetlenül képesek elvégezni a fizikai számításokat (az Ageia api-ja is úgy van megírva, hogy nem csak Physx kártyán, hanem a CPU-n is képes elvégezni a modellezést, mindezt az alkalmazás szempontjából transzparensen, és a Havocnál is hasonló törekvéseket látni)
Anno a Far Cry, ami híres volt szép grafikájáról, úgy készítették el, hogy működjön DirectX9 és OpenGL felületen is, csodálkoznék, ha nem lehetne megoldani a DX9 - DX 10 - fizikai számítások vonalon a portablitási problémát. -
rudi
nagyúr
Nézd meg milyen fizikai képességei vannak a DX10-nek és azt, hogy CPU-ból mit lehet. A GS benn van a VS és PS ''futószalag'' kellős közepén, ahova a CPU elég bajosan tud benyúlni. Az OpenGL és DX9 tözött távolról sincs akkora eltérés (lásd Cg, ami crossAPI), mint a DX9 és DX10 között. Persze nem mondom, hogy nem megvalósítható, de gondok lesznek vele és valszeg jó lassú (pontosabban kisebb teljesítményű) lesz.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
faster
nagyúr
Az OpenGL és DX9 tözött távolról sincs akkora eltérés (lásd Cg, ami crossAPI), mint a DX9 és DX10 között.
Én nem osztom ezt a nézetet.
A GS benn van a VS és PS ''futószalag'' kellős közepén, ahova a CPU elég bajosan tud benyúlni.
Egy jó wrapper osztállyal, ha el lehet rejteni az OpenGL és DX9 közötti különbségeket, akkor el lehet rejteni azt is, hogy a fizikai részt melyik alkatrész számítja ki. Szerintem.
Persze az engine-nek írása még komplexebbé válik, és ezért elképzelhető, hogy még kevesebb engine-gyártó lesz, és több engine-licenszelő.
Nem ismerem azt, hogy a fizikai modellezés mennyire igényel szabadon variálható shadereket, de jelenleg a fix fizikai API kielégítő megoldásnak tűnik. Így az api-ra van bízva, hogyan és milyen hardveren végezteti el a számításokat.
Annak sem látom még az egyértelmű cáfolatát, hogy a GS rendszert a DX9 capsbit rendszerébe vagy az OpenGL bővíthető extension kezelő részébe miért is ne integrálhatnák bele.
[Szerkesztve] -
rudi
nagyúr
El rejteni el lehet a DX9-DX10 különbséget, de ahogyan írtad, komplex móka lesz, és, ahogyan én írtam, gond lesz a teljesítményével, mert a CPU-t vagy SM3.0-s Pixel Shadereket terhelő fizika sokkal kisebb teljesítményű lesz mint a GS-es.
A legtöbb DX10 cuccot most R2VB-vel és masszív multipassolással próbálják DX9-ben megoldani, ami ugye nem valami gyors.
A DX9 és OpenGL 2.0 ugyanarra a shader ASM-re épül, max a fordító más. DX10 halom mindennel bővült hozzájuk képest. Néztél már DX10 leírásokat?Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
tjhooker464
őstag
Szerintem az mindenkinek csak jó lenne ha egyszerű lennea portolás! Felpörgetné kicsit az amúgy szerintem nem túl acélos PC s játékkínálatot(bocs ha valakiben ezzel megforgatom a nagykést ez csak személyes vélemény), az MS több játékot adna el(sok fejlesztő cég birtokosa), nekem meg elég lenne egy közepes pc mellett a Wii vagy a Ps3, hogy szinte minden játékkal tudjak játszani. Kánaán lenne.
A születés nem más mint a halál torz mosolya
-
CocooN-z
őstag
Ez a COD 3 as előzetesek nekem egy turbózott COD2 esnek tűnik. Sztem ha megjelenik jobb lesz, ez csak egy hír hogy lesz cod3, mint ingame preview.
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
-
Turmoil
senior tag
Szerintem ne keverjük a fizikát a geometriai számításokkal. Ez a GS nem a PhysX, vagy Havok párja lehet, hanem a megjelenítés újabb effektjei. A fizikát egy másik kártya számolhatja...
Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes. Tőle féljetek. Aki tud, és nem tudja hogy tud, az bölcs. Tőle tanuljatok. Aki nem tud, és tudja hogy nem tud, az okos. Őt tanítsátok. Aki nem tud, és nem tudja hogy nem tud, az hülye. Őt hagyjátok ..
-
gaben88
őstag
jesszus mária, de útálom ezzeket a pc-s hozzáálásokat, sz*rt se értenek a konzolhoz de okoskodnak! bocsi de ezzek mellet nem tudok szó nélkül elmenni, tudom h*lye vok de ISTENEM! Tehát a 360bőven tud 1080i felbontást ami sztem igen brutális akárhogy is nézzük, és ha az embernek nincs naon pénze akkor is ki tud hozzni 1280x1024-es felbontást a 360-ból úgy, hogy a mezei crt pc-s monitorják köti box-ra! A fps meg rts kérem szépen se probléma, mert szó nélkül köthető usb-s egér és bill. a 360-ra, de amugy a gamepad is sima ügy csak rá kell állni, meg ez a remegés meg mit tom én sokkal kényelmesebb hosszú távon! De külfödlön már laza a 106cm-es hd tv-k amik hihetetlenek minden szempontból! KONZOL
iPhone 13 Mini, PS5, PC, iPad Pro 10.5, Switch OLED, Steam Deck, Quest 2
-
Joco
aktív tag
Én azt nem tudom, hogy a konzoltól felejtette el magyarul, mert ha igen, akkor veszélyesebb, mint a mobil, attól csak agyrákot kapsz
''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
gaben88
őstag
Ez a drága a játék csak számunkra Magyaroknak drága, nyugaton annyira nem eget rengető a dolog, de év végére hivatalos támogatást kap M.o.-on is a 360 és még olccsóbb lehet az egész konzol koceráj, de mivel mi Magyarok már ''szinte'' elvből warezolunk leírom azt is, hogy a warez már lélegzik 360-on is, méghozzá úgy, hogy a live-ról se kell lemondani! Meg jön a ki be kapcsolható chip! És Xbox-on is van a classic dolog ami olyan mint pc-n a EVM! De hagyjuk ez a topic télleg nem erről szól, egy biztos akinek 360-ja van az qrwaára le fogja x*rni, hogy mi lesz a 150ezer ft-os dx9-es vga-val, meg ezzel az egész váltással!
iPhone 13 Mini, PS5, PC, iPad Pro 10.5, Switch OLED, Steam Deck, Quest 2
-
rudi
nagyúr
Korábban már kértem, hogy melőzzük a konzol vs PC vitát! Most megkérek mindenkit még egyszer, mellőzzük a konzol vs PC vitát! Aki mégis ebben a témában akar megnyilvánilni, tegye itt: [link]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest