Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egy szót sem írtam arról, hogy mikor vettem észre a motorost. Te gondolsz valamit bele a történetbe.
De nagyon szívesen pontosítok neked.
Sárga - járda
Rózsaszín - szint emelt vasútvonal
Piros - a vasútvonal alatti közútszakasz
A piros és kék kis nyilak az áthaladás elsőbbségét szabályozzák. Két jármű nem fér el egymás mellet. A áthaladhatóság felső mérete a normál méretű teherautó.
30 és 50 a sebességkorlátozó táblák helye.
Nagyobb kék nyíl a haladási irány. A kékkel jelzett terület nagyjából az esemény helyszíne.A vasútvonal alatt 30-al sem lehet biztonságosan áthaladni. Kihelyeztek egy áthaladást segítő tükröt, de abban sem lehet belátni a teljes útszakaszt. Többször előfordult, hogy a tükörben még nem lehetett látni a közeledő, elsőbbséggel rendelkező járművet, de a kanyar végére, már valakinek tolatnia kell, hogy elférjünk egymás mellett. Az "alagút" falára szoktam villogni, hogy hamarabb észrevegyen a szembejövő.
A környéken van két lakóház. Egy nagyobb szemétgyűjtőtelep, kertészetek és nyilvános park. A vasút másik oldalán iskola, óvoda, nyugdíjas otthon, sportpálya.
A vasútvonal alatti áthaladás előtt nem az érdekel, hogy ki van mögöttem. Az érdekel, hogy ki jön velem szembe. Nem akarok vele ütközni, automatikusan én leszek a hibás. Elsőbbsége van.
A macskák sem túl gyakoriak, először találkoztam macskával ott.
Egy fényképet azért dobok a hozzászóláshoz. A Google támogatta az igyekezetemet.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
bambano
titán
-
bambano
titán
"a Kresz azt mondja, hogy olyan távolságot kell tartani, és olyan sebességgel kell haladni, hogy meg tudj állni minden olyan akadály előtt, amire az adott körülmények között számítani lehet.": nem. nem ezt mondja.
"Vajon, a Te váratlan satufékezésedre az adott körülmények között számítani lehetett?": nem biztos, de ez nem is kérdés.
a magyar kresz azt mondja, hogy olyan követési távolságot kell tartani, hogy az előtted haladó vészfékezése esetén is biztonságosan meg tudj állni. tehát nem kérdés, hogy a mögötted jövő számít-e rá, hogy satuzol-e, úgy kell tennie, mintha satuztál volna.
ezt hivatásos sofőrként neked tudnod kell.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bkercso
nagyúr
Nem neked kellett volna írni a választ, mert nem neked szólt..
A válasz nyilván az, hogy nem ütöm el a macskát. Én is vészfékeztem macska miatt az elmúlt években 3x is. DE: tudom, hogy ki/mi van mögöttem.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bambano
titán
-
bambano
titán
"Az elől haladó macska megmentőnek is be kell tartania a KRESZT, a hirtelen fékezésével nem veszélyeztetheti a közúti forgalomban szabályosan közlekedőket.": teljesen egyértelmű.
ha szabályosan jön mögöttem, akkor elegendő követési távolságot tart, tehát nem veszélyeztetem satuval se.
világos, mint a nap.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz fatpingvin #35 üzenetére
Megnyugodhatsz, nincs olyan büntetőjogi kategória hogy "büntetőfékezés", ez csak egy hangzatos köznépi elnevezés. Bikkfanyelven közúti veszélyeztetésnek hívják az ilyet.
Tönnyire nem úgy szokott lezajlani a büntifékezés, hogy mentek egymás mögött kilómétereken át a szabályos követési távolságot megtartva, és egyszercsak az előtted lévőnek eszébe jut, hogy most akkor téged megbüntet. Amennyire én ezeket látom, többnyire egy szabálytalan előzés is meg szokta előzni. Nyilván ha szabálytalanul megelőznek, akkor is elvárható, hogy ha duzzogva is, de lemaradj annyira, hogy meglegyen a megfelelő követési távolság, de azért hátrébb nem tudsz teleportálni egy szemvillanás alatt 5-10 kocsihossznyit. Úgyhogy egyáltalán nem értelmetlen vizsgálni az elől lévő viselkedését ráfutásos baletesetek esetén sem, mert van olyan, hogy a hátulról érkezőnek nincs semmi felelőssége. -
fatpingvin
őstag
válasz Kisgépkezelő #58 üzenetére
"mert van olyan, hogy a hátulról érkezőnek nincs semmi felelőssége"
vázolj már kérlek nekem egy ilyet, nem kötözködésből kérdezem hanem egyszerűen tényleg nem tudom elképzelni a dolog mechanikájából adódóan hogy ez hogyan tud előállni. totál életszerűtlen példa is lehet amennyiben egy közúti helyzetben elvileg előfordulhat.A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz fatpingvin #59 üzenetére
Persze egyszerű. Mész elől halál nyugodtan 50-el. Valami hülye bevág eléd 6 méterre a sávodba, de már akkor rányom a fékre mikor még a bal kerekei a szembe sávban vannak. Totál életszeű példa egy büntifékezésre, viszont totál életszerűtlen lenne rajtad, mint hátul közlekedőn számon kérni a szabályos követési távolság tartásának hiányát.
-
fatpingvin
őstag
válasz Kisgépkezelő #60 üzenetére
sejtettem hogy ilyesmit fogsz írni. ez eklatáns példája a szabálytalan sávváltásnak/előzésnek. én ezt nem keverném bele az egymás után haladó járművek ráfutátos ütközésének kérdésébe.
azzal egyetértek hogy ezesetben az előző hibája volt, de azt is lássuk azért hogy ez nem az az eset hogy csak úgy egymás után ment a két jármű hanem egy sávváltás folyományaként alakul ki a helyzet.A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
ricsi99
addikt
Sok oksokodónak üzenem:
Mint motoros...
Kedves fórumtárs helyesen járt el.Ha útakadály van... legyen kutya/macska/bármi és befékez a mögötte lévőnek is meg kell tudnia állni.
A féktávolságot nem befolyásolja ,hogy ez előtted lévő joggal/vagy csak úgy befékez....
Tesssék betartani és nincs probléma... ha belemászol a másik segg@be akkor nem kell nyekeregni ,hogy nem rózsa illatú...
És megvalami... a motornak sokkal nagyobb a féktávja mint a kocsinak,,, eleve 2 kerékkel kevesebb fékez.
Ha a motoros kissé le van maradva ,akkor nem muszáj bepofátlankodni elé ,hogy te oda beférsz....Lehet csak kényelmesen haladni akar... fütyiméregetésre is kevés ,mivel akár egy 600-as gép ,is lealáz ha leszorítosdít játszol és elborul az agya...
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz fatpingvin #61 üzenetére
Nem egymás után haladó autók ráfutásos ütközéséről beszéltél a posztban amire válaszoltam, hanem büntetőfékezéről, az meg azért általában valami ilyesmi forgatókönyv szerint szokott zajlani, lásd pl: a viszonylag jól dokumentált Berki féle esetet, vagy épp ezt a másik remek testfelépítésű egyedet aki szintén BKV buszt akart leckéztetni, de nem úgy sikerült neki, ahogy tervezte.
Nekem egyszer volt részem ilyenben, kis pötsch koromban akkor még csak utasként, az is ilyen koreográfia szerint zajlott két percen belül úgy kb. ötször egymás után valahol Sashalom szélén, de abból végül nem lett kocc. -
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #39 üzenetére
Az az elektronika nem biztos, hogy életben hagy. Sajnos, a mostani kamionomon kikapcsolhatatln. Már többször besatuzott teljesen indokolatlanul. Egyszer a hátamra fogok venni valakit emiatt.
Úgy tudsz tenni a baleset ellen, hogy képben vagy a mögöttes forgalommal és ha az balasetveszélyes, akkor nem satuzol egy macska miatt. Ennyi.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PDA_FAN
tag
Van azért itt még egy dolog, mégpedig az indokolatlan fékezés, ami KRESZ kategória (ellentétben a "büntetőfékezéssel").
A motoros azzal a követési távval számol, ami az adott sebesség és forgalmi helyzet esetén reálisan elég lesz a megálláshoz. Ide értendő egy váratlan forgalmi helyzet is, pl. lelép valaki a járdáról, kereszteződésben nem adják meg az elsőbbséget, stb.
Ezek a helyzetek általában a motoros számára is láthatóak, így időben számíthat fékezésre. A macska viszont nagy eséllyel nem fog látszani, pláne nem olyan messziről, hogy legyen ideje reagálni.Így ez esetben a helyes döntés, ha nem fékezünk hirtelen, még a macska elütése árán sem. Arról nem is beszélve, hogy ha a motoros csattan, és nincs az autónkban két szemtanú, akkor vajmi nehezen tudjuk majd igazolni, hogy tényleg jött egy macska, és nem indokolatlanul álltunk bele a fékbe.
Mellesleg valamikor 30-40 éve még oktatták a defenzív vezetés alapjait, csak valahogy mostanában ez teljesen elsikkadt. Mondhatni, a defenzív vezetés helyett az offenzív jött divatba.
-
nagyúr
Most nem azért, nekem csak egy B kategóriás jogsim van de nem emlékszem, hogy bármikor is akár forgalmi vizsgán vagy a való életben figyelnem kellett volna, hogy ki jön mögöttem, kivéve ugye ha megkülönböztető jelzéssel jön mögötted valaki.
A másodperc tört pillanatában te tudsz mérlegelni, hogy előtted egy ember, mögötted túl közel egy kamion jön akkor mit is tegyél? Az nem baj ha törekszik rá az ember, ez persze alap, hogy nézem a tükröt mert ki tudja, de szerintem elvárni nem lehet, hogy az ember egy autója elé kerülő akadály esetén mérlegeljen.
Thanos was right.
-
Somatom
veterán
Nyilván én is csak törekszem a lehető legjobb megoldásra. A kamion kicsit más tészta. Ott a fékkel automatikusan nyomom a vészvillogót. Ha megfigyelted, a kamionos mindíg váltott jobb/bal index -szel köszön meg valamit, sosem vészvillogóval. A vészvillogó azonnali fékezést jelent. Személyautóval sokmindenhez nem szoksz hozzá. Pl. ha motorozol, akkor mindíg, minden irányban képben kell legyél, mert Te vagy a sérülékenyebb. Nem csak az autót kell figyelned, hanem a vezetőjét is. Ha nagyon tekintget jobbra, akkor sorolni készül. Neked ezt már akkor tudnod kell, mielőtt ő kiteszi az indexet (már ha indexel egyáltalán). A "nekem elsőbbségem van", meg az "aki a hátam mögött jön, az oldja meg" akkor is rendkívül hibás hozzáállás, ha a Kresz betűje szerint "joga van". A Kresz szerint joga van, az élet szerint meg lehetősége életben maradni. Csak rajtunk múlik, hogy a jogunk, vagy a lehetőségünk a prioritás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
koanla
aktív tag
Köszönöm a választ! MInt az bizonyára kitaláltad, oda szerettem volna elvinni, hogy másként fékezel-e, ha valami túlképzett majom jön mögötted. Tippem szerint - és az eddig hsz-aid alapján is - másként fékeznél.
És pontosan ez a baj itt. Nem az, hogy másként fékezel, mert sajnos rákényszerülsz. Hanem pont az, hogy valami idióta arra kényszerít, hogy másként dönts, reagálj egy adott helyzetben. És ez - szerintem! - inkorrekt.
Türelmetlenségében (vagy azért, mert fogalmatlan hülye és/vagy így szokta meg) egy nagy rakás járművezető nem tart biztonságos követési távolságot, amivel veszélyeztet másokat. Csak tetézi a helyzetet, hogy ezzel a veszélyeztetés mellett semmit sem nyer. Előrébb nem lesz ettől, hamarabb nem fog odaérni, max később, ha sikerül összehoznia valamit – és továbbra is: mindezt totál értelmetlenül. -
válasz pusszycat #64 üzenetére
"Igy minden büntetőfékező ráfoghatja egy macskára."
Nem egészen.
A forgalmi sávba történő visszatérés feltétele, hogy az előzött járművet ne veszélyeztesse. Ha az előzést nem lehet biztonságosan befejezni, akkor nem marad más, mint feladni az előzési szándékot.Ebben a helyzetben az előzött jármű vezetőjének túlzott jóindulata halálos tévedés. Ha maga elé akarja engedni lassítással az előző járművet. Magyarul a fékezéssel nem engedi maga mögé visszatérni, az előzést feladó járművet.
Ha sikerült befejezni az előzést, akkor mögötte haladó járműnek ki kell igazítania a követési távolságot, ha túl közel áll be elé az előző jármű.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Így ez esetben a helyes döntés, ha nem fékezünk hirtelen, még a
macskagyerek elütése árán sem. Arról nem is beszélve, hogy ha a motoros csattan, és nincs az autónkban két szemtanú, akkor vajmi nehezen tudjuk majd igazolni, hogy tényleg jött egymacska[/S gyerek], és nem indokolatlanul álltunk bele a fékbe."A javítás esetében is helyes marad az idézett mondatrész, vagy inkább általános érvényűre módosítod a mondatot?A macskával tulajdonosával ellentétben a gyerek szüleit minden esetben ki lehet deríteni. Gondolom, mert a példád alapján el kell ütnöm a gyereket is a macska analógia alapján még az autó elejének javítását is ki kell fizetniük.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
stickermajom
addikt
válasz Hieronymus #41 üzenetére
Továbbra sem értem. Akkor most neked ment?
-
DigitXT
félisten
válasz stickermajom #74 üzenetére
Egyrészt nem ment neki, csak bizonyára a szemére vetette, hogy ez az
indokolatlan fékezés őt bizony veszélyeztette, s legyen kedves máskor
nem csinálni. (A macskát nyilván nem látta. Ezért volt a megbeszélés.)Másrészt nem tudom, minek van ide citálva a magyar jogszabály, ha az
eset a nemrég mellékelt képek szerint német (nyelv)területen történt.Ui: motorosként soha nem mennék senki seggébe. Pont azért, mert ha
nem adja ki, rögtön nem csak anyagi kárt kockáztatok. Autósként sem,
mivel nagyjából betartom a szabályokat, s engem is zavar, ha valaki túl
közel jön (tol le az útról), mégpedig azért, mert bármi van, ütközés lesz.
És azt, hogy túl közel van, a tükörből tudom, mert oda is kell pillantani...
(Motoron még sokkal jobban zavar, ha valaki tol le, hiszen azzal megint
a testi épségem veszélyezteti közvetlenül, ha "csak" lekoccol véletlenül.
Ennek megoldása, hogy nem tartok fel senkit motorral. Tud az haladni.) -
stickermajom
addikt
“Egyrészt nem ment neki, csak bizonyára a szemére vetette, hogy ez az
indokolatlan fékezés őt bizony veszélyeztette, s legyen kedves máskor
nem csinálni.“Tudom, hogy nem ment neki, ezért nem értem a hőbörgést. Történt egy indokolatlannak látszó fékezés, a motoros nyilván megijedt és ezt indulatból megbeszélték. Sokadszor jön fel, hogy juj nem tartott megfelelő követési távolságot, miközben dehogynem. Ha nem tartott volna most egészen másról szólna a sztori.
-
bkercso
nagyúr
valami idióta arra kényszerít, hogy másként dönts, reagálj egy adott helyzetben. És ez - szerintem! - inkorrekt.
Az. Baj akkor, ha korlátoz, előny akkor, ha épp te úszod meg a kompromisszumkészsége miatt az esést. (Persze, vannak itt is, akik sosem bunkók, sosem figyelmetlenek és sosem sietnek, de hát nem mindenki ilyen tökéletes.)egy nagy rakás járművezető nem tart biztonságos követési távolságot, amivel veszélyeztet másokat.
Így van. Mások meg figyelmetlenségből veszélyeztetnek. Megint mások meg nem tudnak vezetni, ezért töttyögnek és feltartanak. Aki tempósabb, az a napi 20. alkalom után már tűkön ül az ilyen mögött és a nyakára megy ösztönösen. Emberek vagyunk. Sajna én is hajlamos vagyok a seggében menni a Mr. 40km/h-knak, akik direkt minden határon túl lemaradnak még az 50km/h-s forgalom mögött is... Ha még a telefonja is a kezében (!) van, akkor hosszan rá is dudálok, amikor mellette vagyok.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
PDA_FAN
tag
válasz Hieronymus #73 üzenetére
Ne mááár.... A történet nem erről szólt. Bátorkodtam rangsorolni, és a macska életét alacsonyabb szintre tenni, mint az emberéletet. Ha gyerek rohan eléd, akkor nyilván beleállsz a fékbe, ez nem kérdés.
-
PDA_FAN
tag
-
PDA_FAN
tag
Elég nagy baj, hogy mindenki ilyen türelmetlen. Nem biztos, hogy aki lassabb, az nem tud vezetni.
Furcsa, hogy mifelénk aki autóba ül, az azon nyomban ott akar lenni a céljánál, és türelmetlen mindenki mással szemben. Lehet, hogy mielőtt autóba ült, még nem sietett ennyire, és épp négy órán át nézett zombiként valami fasságot a tévében. Arra rohadtul van ideje, de ha autóba ül, mindenki takarodjon előle, mert ő most siet.
Időben kellene elindulni, és akkor nem gond, ha valaki lassabb a többieknél. Kizárt, hogy mindenki vérszállító, vagy épp szül a neje, és azért rohan, mint az állat.
-
bkercso
nagyúr
Ezt nem gondoltad át szerintem. Motorral lenne sok baleset.- Egyébként se lehet vlk-t motorozásra kényszeríteni. Én hetedikben felültem osztálytársam mögé az új, pöpec mocijára, és azóta soha többet motorra!
#77: Nem az idő miatt, hanem mert a sétaautókázás valamiért nem annyira kompatibilis az idegrendszeremmel. Ez van... Egy normális tempójú forgalommal nincs bajom, de a töttyögőket szeretem kikerülni.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bambano
titán
meg nagyságrendekkel kevesebb autóvezető
ha én komolyan gondolnám a baleseti statisztikákat, akkor a motort megtiltanám en-bloc.
ugye mekkora marhaságnak hangzik? mint az, hogy az autós egy évig kötelezően motorozzon."Nem biztos, hogy aki lassabb, az nem tud vezetni.": ritka alkalom, hogy indokolt a tötymörgés. tessék megszokni, hogy mindenhol annyival kell menni, amennyi a megengedett. indokolatlan lassú vezetést is tiltja a kresz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ricsi99
addikt
Tévedsz:
A forgalmi helyzetnek/időjárásnak/képességeidnek adják meg a maximális sebességet.
A relatív gyorshajtásból van a legtöbb baleset.
Nekem még azzal sincs bajom ,ha valaki tép mint a meszes..
Azzal igen ha agresszíven beáll a másik segg@be és tolja le az útról.
Motorosként sokkal jobban látom az ilyen helyzeteket....
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
bambano
titán
ha a képességeid záros határidőn belül nem érik el azt a szintet, hogy a megengedett legnagyobb sebességgel vezess, akkor ne vezess.
azt, hogy akkor is menj 50-nel, mikor előtted 10-zel araszol a dugó, helytelen beleképzelni az előbbi hozzászólásomba.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz stickermajom #74 üzenetére
"Továbbra sem értem. Akkor most neked ment?"
Nem jött nekem. le tudott lassulni időben.
(#78) PDA_FAN: "e mááár.... A történet nem erről szólt. Bátorkodtam rangsorolni, és a macska életét alacsonyabb szintre tenni, mint az emberéletet."
De a jogszabályok nem működhetnek így. Azon szituációban mindig azonos cselekvést kell kell megkövetelni. Ha nem így lenne, a legfelsőbb bíróságig menne minden ügy.
(#83) ricsi99: "A relatív gyorshajtásból van a legtöbb baleset."
Ez a magyar gumicsont. Minden baleset konkrét okra vezethető vissza, csak egyszerűbb elintézni a relatív gyorshajtással. Sőt minden baleset vissza vezethető a relatív gyorshajtásra. A lassabban vezetsz, akkor nem alakul ki a baleset. Később érsz oda.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
totron
addikt
Jó, ezt itt értjük és talán helyén is kezeljük, de ha az többségi autósnak elsütöd ezt a gondolatot, egyből rápakolja az 1 bites filozófiát, hogy igen-igen, a tükör szinte teljesen felesleges, fölösleges nyűg, figyeljen csak mindenki előre fele, ő már amit maga mögött hagyott az a múlt és hagyják békén a bonyolítással, úgyhogy én óvatosan vagyok az ilyen mondatokkal, mert a hülyeségi/önigazolási végállást fél másodperc alatt kihozza belőle.
-
bambano
titán
próbáld már meg megfelelően értelmezni, amit írtam. kösz.
nem arról volt szó, hogy aki tükörjégen cammog, az problémás, hanem arról, hogy aki megfelelő forgalmi-, út- és látási viszonyok között tötymörög, mert nem mer a szabály szerinti maximummal menni, az problémás.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Somatom
veterán
Egy Impresa -val, zsír új Wredestein téligumikon azt a kanyart még Béla bácsi is beveszi ötvennel. Egy Zsigulátorral, félig kopott nyári gumikon még Colin McRae sem. Mivel Magyarországon nem kötelező a téli gumi, ezért mindketten szabályosak. De, Bélabá mérges, mert Colin McRae cammog előtte. Pedig, sztem elérte azt a szintet, amire azt mondjuk, hogy tud vezetni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bkercso
nagyúr
válasz Hieronymus #85 üzenetére
Menj ki a britekhez, és meglátod, milyen az, amikor mindent csak és kizárólag a leírt szabályozás szerint akarnak bonyolítani! A józan paraszti ész, ami nekünk természetes, náluk egyszerűen hiányzik a hétköznapi emberből.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
félisten
válasz Hieronymus #72 üzenetére
Ha bárki meg tud előzni, akkor túl lassan mentél.
-
JoeYi
őstag
a motorosok, és egykerekű segwayesek önkéntes szervdonorok, így nagyon fontos szerepük van a társadalomban. Fontos, hogy ritkán tartsák be a követési távolságot, hogy haladó kocsik között soroljanak előre, hogy 0-ról 150-re gyorsítsanak két lámpa között így minél több rászoruló szervdonor jusson alkatrészhez.
ui.: onnét tudod, hogy szervdonor, vagy normális motorossal találkoztál, hogy előbbi kikéri magának, hogy te nem figyeltél oda az ő felsőbbrendűségére, míg utóbbi elnézést kér, hálát ad Istennek, hogy túlélte és megfogadja, hogy lassabban közlekedik
[ Szerkesztve ]
-
totron
addikt
A keltett zajhatásról nem is beszélve. Mert őt mindenkinek hallania kell*, hajnali 2-kor is, egy egész lakótelepnek, s nem csak az alvásból való felriadás miatt hangosabbnak ható jelenségre gondolok, hanem tényleg kurva hangosan képesek nyomni, a ráadásul zéró előzmény nélkül. Nehogy becsukhasd az ablakot vagy ha úton vagy, nehogy tudj teleportálni: mindenféleképpen hallanod kell, ha halláskárosodást is szenvedsz még pluszban, na az a legjobb. Akkor teljes a napja. Ő tudja mikor húzza rá, őt védi a sisak, mindenki más gyanútlan, mindenki más nem tudja. Ritka féreg fajta. Ott és akkor randalírozik ahol és amikor akar, még csak kiszámolni sem tudod biztonsággal az elkerülést. És igen, vannak normális motorosok is, nem ők okozzák a gondot a környezetüknek. Semmi gondom azzal, ha elduruzsol mellettem egy nagyköbcenti és értem a feelinget is. A többit visszakínálnám pontosan ugyanazokkal, ugyanolyan mértékekben mint amit okoztak másoknak.
*normális embernél ez legkésőbb a középsuli végére kinövődik.
-
ricsi99
addikt
válasz Hieronymus #85 üzenetére
Relatív gyorshajtás: a vezető nem a forgalom/szituációnak megfelelő sebességgel halad.
Pont az a lényeg ,hogy annyival megy amennyit a tábla ír... télen-nyáron esőben/hóban/napsütésben mind1...
Szerintem meg pont veszélyes mert hamis biztonságérzetet ad ,hogy ennyit enged meg a kressz....Ém speciel "mindenféle" gyorshajtó vagyok... motorosként a sebességkorlátozó táblak mint javasolt tájékoztatásra tekintek tekintek
Viszont hazafelé meló után,ha fáradt vagyok, igyekszem már tartani a sebesség határt... ez álltalában addig megy míg valaki ezért meg nem próbál beletaposni a bentonba/árokba ,hogy mit szerencsétlenkedek amikor ő 5-10-el többet akar menni... amig kielőz addig nincs gond... csak ha rám is húzza a kormányt... ilyenkor visszarugom 3-as-ba a gépet és padló... aztán 160-200 felé már nem kell a tükröt bámulnom ,hogy betartsa e a mögöttem lévő a féktávot/kressz szabályait
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
ricsi99
addikt
Sokan azért használják "hangosan" a motort mert amúgy nem veszik észre a motort... tükörből vékonyka és pillanatokon belül mögötted van... nem hinném ,hogy a tükröt bámulnád folyamatosan.
Lakótelep/közút meg ilyen... mindenki használhatja ergó zajjal jár... mindenkinél más a küszöb... van aki nappal alszik/gyerek van... mi volna ha valaki reklamál ,hogy reggel korán kelted /vagy délután.
Sisak meg arra véd ,hogyha elcsúszol ne törd porhanyosra a kobakod... a ruha szintén hasonló... de ha rámész a 2 tonnás kocsiddal onnét nem jön ki élve... vagy ha felkenődik a kocsidra akkor szintén matrica lessz... te meg kiszálsz nyugodtan mert az acélkaszni megvéd és sopánkodhatsz ,hogy ejnye... összetört.
Szóval lehet szeretni/nem szeretni a motort/biciglit/rollert... azt tudni kell ,hogy te túl fogod élni bármi lessz.... de az idióta 2 keréken már nem biztos... ha szerencsés akkor fel tud állni ,ha nem akkkor meg mindenmin1[ Szerkesztve ]
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
-
ricsi99
addikt
válasz fererencz89 #98 üzenetére
Majd ha kifordul eléd valaki párszor és csak vészfékezéssel/egyebekkel tudsz kitérni/megállni és integet ,hogy bocsi nem vettelek észre akkor elgondolkodsz ,hogy mit lehetne tenni.
Viszont sokan tényleg tahók... kocsiban is vannak ,iszonyatosan hangos gépek. Tudomásom szerint van egy határ ameddig el lehet menni... csak ugyi sokan tesznek rá nagy ívben...Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Somatom
veterán
válasz fererencz89 #98 üzenetére
Figyelmetlenül közlekedni és letolni az útról a motorost még nagyobb tahóság.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest