- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
"Az igaz, hogy alap iso-n a sigma szinte mindent elkalapál, de ezt a többség tudja is, itt többről van szó."
100%-os pixelkukkolásban... aminek az égvilágon semmi értelme nincs. Főleg, mivel a Sigma ugye 5 MP-s 100%-os pixelkukkon kalapál el mindent, 15-ön megnézném, hogy viszonyul akár a hasonlóra átméretezett X100s képekhez képest.
-
FEDman
addikt
"kezdjuk ott hogy nem 5m-as hanem 15"
Írod nekem a Sigmádól, miközben eggyel előtte meg ugyanerről gépról ezt válaszoltad madgienek:
"mi az hogy 15-on? ez 5 megasat csinal"
Ha a Sigmáról van szó akkor nagyon lazán váltogatod ezt a két számot, függően attól, hogy épp mit szeretnél bizonygatni.
Persze értem én mire gondolsz és vágom én is a foveon szenzorok működési elvét.
Egy dolgot nem értek, ha olyan intelligensek vagyunk és nem hagyjuk hogy a gonosz bayer szenzorok átvágjanak a palánkon akkor hogy van az hogy egy 15m elemi pixelt tartalmazó foveon sznenzoros Sigma képét 5Mp-en vizsgálunk, addig egy 16m elemi pixellel dolgozó bayer szenzort meg 16Mp-en?Miért van az hogy elméletben gyönyörűen levezeted, hogy a bayer szenzorok max felbontása csak marketing, majd mikor eljutsz a gépek összehasonlításához már gyakorlatilag mintha semmire nem emlékeznél mindebből?
-
Stauffenberg
nagyúr
Az miota szemelyeskedes, hogy a kijelenteseid tartalmat vizsgalom? Es miota sardobalas, hogy neked nem ez valo? Te magad is erre a kovetkeztetesre jutottal.
En is hasznalom meg az analog kozepformatumu gepeimet, ilyen reszletesseget sem a kisfilm (full frame), sem az APS-C nem tud. Ha erre van igenyed, akkor azt kell hasznalni, senki nem kenyszerit masra.
Veszel egy jo Yashica vagy Zeiss gepet 50-60 ezer korul es 150 ezer magassagaban egy jo szkennert. A maradek 150-160 ezerbol meg evekre eleg rollfilmet tankolhatsz fel.
-
HÁZIGAZDA
válasz Stauffenberg #103 üzenetére
"En is hasznalom meg az analog kozepformatumu gepeimet, ilyen reszletesseget sem a kisfilm (full frame), sem az APS-C nem tud."
azért óvatosan ezekkel a kijelentésekkel. filmkedvelők ezt mondják a 6 mp-es dslr-ek óta, csak épp közben megjelent egy d800e, d7100 és társai. persze félvállról, futás közben valami alapzoommal lőve nem is lehet kihozni ezekből, ami bennük van (egy középformátumú cucc jóval megengedőbb ilyen értelemben, ahogy egy alacsony pixelsűrűségű dslr is), itt már tényleg a tükörmechanika keltette rezgéseket is ki kell küszöbölni, ha látni akarod, hogy mire képes a váz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
sphe
senior tag
Hé! Utána pár sorral írtam le, hogy apsc kit lágyabb képeket adott alap iso-n, de leméreteztem és nem látszott a dolog. Különben így van, pixelkukkra értettem de legyen már neki is részben igaza. Már csak a túlélesített kockás sigma élesség miatt sem értelmes dolog. Különben jó kis gépek, valami megmagyarázhatatlan tér érzet átjön a fotókból, amit eddig egy gépnél sem éreztem. Nem tudom hogy csinálják, tökéletlen, de ahogy nézem vissza a sigmás képeket monitorméretben valami plusz van bennük. De ezt nagyon zárójelben.
A 15 megás összehasonlításra egyébként ott van a photographyblog, ők csináltak merillel és fujival is fotókat.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
"Különben jó kis gépek, valami megmagyarázhatatlan tér érzet átjön a fotókból, amit eddig egy gépnél sem éreztem. Nem tudom hogy csinálják, tökéletlen, de ahogy nézem vissza a sigmás képeket monitorméretben valami plusz van bennük."
bármi is legyen ez a "térérzet", biztosan nem megmagyarázhatatlan... és biztosan nem reprodukálhatatlan. egyszerűen - főleg a merrill szenzornál - qrva jó a felbontás, a színinfo és az obik is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Stauffenberg
nagyúr
Mondom ezt úgy, hogy fotózok céges D800E-vel. Ebből a 36 megapixelből fotólabor minőségben kihozhatsz egy A3 körüli méretet, a középformátumú analógból, meg egy fél falfelület méretűt. Brutális gép a D800/D800E, de számomra még mindig az analóg az amiben élet van. Én nem állok sem az analóg, sem a digitális oldalán. Mindkettőt szeretem és kedvelem, de azokat a tónusokat és dinamikát amit a film tud, sosem fogja visszaadni egy digitális rendszer.
Persze a dinamikán lehet csiszolni és a tónusokat lehet Photoshoppal utánozni, de szerintem fontos az, hogy az ember élvezze azt amit csinál. Engem személy szerint örömmel tölt el a film befűzése, a tudat, hogy egy emulzióval bevont rétegre fotózok ami tiszta kémia, ahogy kijön a laborból a megelevenedett negatív és ahogy lenagyítod papírra. Sajnos nekem nincs laborom otthon, mert kevés a hely, de fotólaboros ismerősnél imádok belógni a kulisszák mögé, hogy lássam amint elkészül. Sajnos ezt ma már nagyon kevesen tudják értékelni. Megapixeleken, 100%-os nagyításon, algoritmusokon és egyéb paramétereken vitatkoznak, miközben ezek lényegtelenek. Nem az eszközön van a hangsúly. Az ember persze vegye meg azt ami a legjobban megfelel az igényeinek, de az alkotás folyamata és az alkotás minősége (nem a pixelekre gondolok) sokkal fontosabb.
Szeretnék egyébként nagyformátumot is kipróbálni. A dagerrotípia bitang drága, de a nedves lemezes kollódiumos fotózás (tintype) már emészthetőbb, de ott is több ezer forint egyetlen expo. Ezek olyan felbontóképességűek, amit a digitális nem fog megközelíteni addig amíg nem 100-150 megapixelekről beszélünk, de egy nagyon fontos dolgot akkor sem fog tudni utánozni a digitális. Az imént már kifejtettem. Szeretem és tisztelem a történelmi fotográfiai eljárásokat. Szerintem én rossz korba születtem. Inkább lennék Robert Capa, Ansel Adams, André Kertész vagy éppen Henry Talbot kortársa.
Na de elég a hablatyolásból. Leveszem a polcról valamelyik antik gépem és befűzök egy rollfilmet. Talán még kattintok is párat, hagy fogyjanak az ezres bankóim.
-
nord_
veterán
válasz Stauffenberg #108 üzenetére
Szerintem alábecsülöd a D800E 36 megapixelének nagyíthatóságát.
-
-
HÁZIGAZDA
válasz Stauffenberg #108 üzenetére
itt azért picit keveredik a technika/fizika ("a d800e nem veszi fel a versenyt a régi analóg középformátumú vázakkal a1-es nyomatoknál") és az egész érzelmi része. persze, hogy fontos az érzelmi rész, sőt, az a fontos. viszont az állítás nagyon is technikai jellegű volt.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
HÁZIGAZDA
válasz Stauffenberg #112 üzenetére
mit írtam? a középformátumú film nem analóg?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Stauffenberg
nagyúr
Analóg vázakat írtál. Az objektívet leszámítva nem sok köze van a felbontóképességhez és dinamikához. Az analóg film, minőségtől és érzékenységtől függően 0.4 - 2.1 µm szemcsemérettel rendelkezik, ráadásul mindezt egy FF-nél jóval nagyobb felületen (közép- vagy nagyformátum esetén). A D800E 4.88 µm pixelmérettel bír.
-
HÁZIGAZDA
válasz Stauffenberg #114 üzenetére
most komolyan azon vitatkozunk, hogy mit írtam HÁROM hozzászólással lejjebb, a #111-ben? nem szeretném beidézni, de tényleg. az biztos, hogy nem "analóg vázakat írtam", volt ott még egy szó, biztos megtalálod...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
FEDman
addikt
Ha ezt a kicsit a félrecsúszott vitát félretesszük egy pillanatra és pusztán csak azt a tényt rögzítjük, hogy a kisfilmes digitális Nikon D800E váz felbontását már nem is az azonos méretű, hanem a nála lényegesen nagyobb "érzékelő" mérettel rendelkező középformátumú filmes cuccokhoz hasonlítjuk.
Szerintem már pusztán ez a tény, a végeredmény kimenetelétől függetlenül azt bizonyítja, hogy ilyen téren bizony a digitális technika nyert.
Hiszen ha ez itt kérdés, akkor egy igazságos középformátumú digi kontra középformátum filmes csatában már egyértelmű lesz a végeredmény.Az meg hogy a filmnek lelke van azzal én is egyetértek. Csak hát ez már teljesen más lapra tartozik.
-
Gondwana
addikt
válasz Stauffenberg #114 üzenetére
Ezt az ok nélküli vitát olvasva ihletet kaptam: beletolok még egy Superia200-at az EOS1v-be (ha már 30€-t drágult itt nekem az X100s pár nap alatt), és hadd szóljon! Mi az, hogy csendes leaf-shutter! Még repülőből is kiszúrnak, hogy épp fotóznék...
(Szerk: ... ha már mi vagyunk Szabadkán az utolsók, akik még előhívunk C41-et, hát használjam...)
[ Szerkesztve ]
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
Marseille199
senior tag
válasz Stauffenberg #112 üzenetére
Hát, azért azt a dinamikát erőteljesen megkérdőjelezem. Mindezt mondom úgy, hogy napi szinten lövök 6x6-ra, negát, diát, magamnak hívom stb, sőt, ha akarom, akkor ott a nagyformátum, de pont a dinamika az a dolog, amiben már szvsz egy mai aps-c szenzoros masina is jobb mint a film
"Amikor a kép életlen, a gondolat éles, és amikor a kép éles, a gondolat eltávolodik a fókuszponttól." - Hiroshi Sugimoto
-
HÁZIGAZDA
válasz Marseille199 #118 üzenetére
de a hangulat, az érzés, a lélek, a transzendecia! az neked smafu?!
viccet félretéve, tényleg külön kéne választani az érzelmi és a mérnöki részét a dolgoknak. és nem, továbbra sem azt mondom, hogy az érzelmi nem fontos, elvégre ez nekünk hobbi! csak ne keverjük a szezont a fazonnal...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Marseille199
senior tag
Hát igen. Vannak egyébként igazságok benne, a felbontás és a részletrajz például klappol, azt tényleg nehéz elérni akár d800-al, de a dinamika, háát, az nem.
Más kérdés, hogy felvételi szűrőzéssel és nagyításkor ki lehet hozni finomságokat belőle, de azért álljon meg a menet. A legjobb dinamikaátfogású ff filmek hoznak olyan 8-9 FÉ-et, a legjobb nega -a Kodak Ektar- 8-at, a diák pedig 3-5,5 közöttit.Azért ez mesze elmarad a mai digik átfogásától
"Amikor a kép életlen, a gondolat éles, és amikor a kép éles, a gondolat eltávolodik a fókuszponttól." - Hiroshi Sugimoto
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Marseille199 #118 üzenetére
Én meg árnyalnám a képet, mert a monokróm negának sokkal nagyobb a dinamikája, mint a színesnek. Ahol lejöhet rengeteg a dinamikából az a fotópapír vagy éppen a digitális szkenner korlátai. De például a mozifilmezésben használt színes 35mm-es filmnek megfelelő laborálással 10-12 EV a dinamikatartománya, amihez jön még, hogy nehezebb teljes bebukásba vagy kiégésbe vinni az anyagot, mint digitális esetén, ami persze nem valós dinamikát takar ezt aláírom, de az utómunka során megvan a lehetőség arra, hogy játsszanak az anyaggal amikor a jelentősen szűkebb dinamikájú mozikópiára viszik át. Digitális esetén van highlight recovery, de a teljesen kiégett részletekből semmit sem lehet visszanyerni.
-
Marseille199
senior tag
válasz Stauffenberg #121 üzenetére
És te mozifilmre fotózol? Mert én fotóztam már rá, nem olyan egyszerű a laborálás. Na mindegy is, én is analógpárti vagyok, de ne beszéljünk blődségeket
"Amikor a kép életlen, a gondolat éles, és amikor a kép éles, a gondolat eltávolodik a fókuszponttól." - Hiroshi Sugimoto
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Marseille199 #122 üzenetére
Nem, de a mozifilmes nyersanyag dinamikáját ismerem számszerűsítve a szakirodalomból és ebben legalább egyetértés van. A fotófilm esetében meg nagyon megoszlanak a vélemények még a szakirodalomban is, ahol nem ritkán említenek 16-18 EV dinamikát monokróm filmre, máshol meg 7-9 EV dinamikát adnak meg maximumnak.
-
Marseille199
senior tag
válasz Stauffenberg #123 üzenetére
Inkább az utóbbit osztom én is. Más kérdés, hogy pl egy multigrade papírral elég durva dolgokat lehet csinálni
"Amikor a kép életlen, a gondolat éles, és amikor a kép éles, a gondolat eltávolodik a fókuszponttól." - Hiroshi Sugimoto
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Marseille199 #125 üzenetére
Egy korábbi megjegyzésre reagálva: Nem vagyok analógpárti. Csak szeretem és tisztelem, de mellette épp oly boldog vagyok a digitális gépekkel is.
Az egész feltevés meg csak onnan jött, hogy a kolléga sokallta a 360 ezer forintot egy olyan APS-C gépért ami nem képes a tó túloldalán lévő fákat kellően élesen lerajzolni. Én csak egy alternatívát mondtam neki, mert erre a D800 (plusz egy prémium objektív) sem képes 36 megapixellel és kétszer ennyi pénzért. De lehet venni milliókért 60 megapixeles középformátumot digitálisban, vagy ha neki éppen 360 ezer forintja van, abból aztán már elég magas szinten el lehet indulni analóg vonalon egy fasza szkennerrel.
-
Marseille199
senior tag
válasz Stauffenberg #126 üzenetére
Hát ez így van Vagy egy 4x5-ös műszaki gépet sem feltétlen horror áron lehet beszerezni
"Amikor a kép életlen, a gondolat éles, és amikor a kép éles, a gondolat eltávolodik a fókuszponttól." - Hiroshi Sugimoto
-
Gondwana
addikt
válasz Marseille199 #127 üzenetére
Egy Linhofot meg el se lehet adni... (Utolsó adataim szerint valakinek odaajándékozta a főnököm...)
Lehet, hogy itt ez kezd OFF lenni, de azért mintha a GH1-nek jobb lenne a fogása, mint az X100s-nek! Bejáratás folyamatban...
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Gondwana #128 üzenetére
Szerintem mindennek jobb a fogása, mint bármilyen Fuji "X" gépnek. Az X-E1 kivételével az összes X gépet kipróbáltam már és szerintem mindegyik borzalmas. Olyan mintha egy margarinos dobozt markolásznék. De ettől függetlenül imádom őket minden másért.
Aki kényelmet akar az vegyen Sony-t, az még a MILC műfajban is jó ergonómiával bír.
[ Szerkesztve ]
-
Gondwana
addikt
Ràjöttem (megtapasznyaltam), miért nem lesz forgalom itt, ebben a topikban: az X100s egyàltalàn nem egy technòzòs gép, ez olyan, hogy karàcsonytòl ùjèvig beszélsz ròla, utàna meg ùjévtől karàcsonyig csak tolod bele az expòkat, meg vigyorogsz.
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
optikus
senior tag
megneztem eloben a gepet. sajna nem talaltak az akksijat(????) igy bekapcsolni nem lehetett... (360e-ert dobbenet hogy telefonoznom kell elotte ha meg akarom nezni ugy hogy be is lehessen kapcsolni, de hat valsag van pang a piac nincs eladas stb akkor mit is varnek vevokent...). a gep penge, ahogy vartam szep igenyes, viszonylag massziv, finoman jar. erzesre sok a fem, meretben kisebb mint a hexar, kb olympus rd koruli, de meg jol kezbe foghato (pedig nagy a kezem), a kereso nagyon vilagos, de persze csak kikapcsolt allapotban tudtam azt is megsasolni.
Buy books not gear.
-
Gondwana
addikt
Makró-lágyság-sírás: akit zavart, azoktól kérdezném, hogy láttak-e már makró objektívet? Ideje kézbevenni egyet és eltekerni szépen lassan a fókuszgyűrűjét a végtelentől a legközelebbi állásig, közben figyelve, hogy mikor kezd mindenféle tájékoztatás nélkül beljebbmászni a blende. Fujiék legalább meghagyták a lehetőségét, hogy ha lágy, mosott dreamy makrót akarsz, nem kell az asszony harisnyájába csomagolnod a gép objektívjét...
Szerk.: az akkuvisszajelzés viszont még firmware-alapú javításra szorul: 3.7V-nál még maximumot mutat... (Ugye, 4.2V a teljesen feltöltött akku)
[ Szerkesztve ]
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
optikus
senior tag
válasz Gondwana #135 üzenetére
azert nem csak olyan makro van ami csukja a blendet
engem mondjuk ez a makro homaly nem zavarna (nem is makrora vennek ilyen gepet), no meg normalisan makrozni amugy is valami minosegi elotetlencsevel erdemes igazan (a fix obis gepeknel a gyari elotet szokott a legjobb lenni), de minden esetre furcsa ez az eros homaly, kb mintha nem lenne rendesen letakaritva az obi.Buy books not gear.
-
FEDman
addikt
Már az egy kisebbfajta bravúr, hogy APS-C szenzorra ekkora méretben meg tudták oldani ezt az objektívet. Aki ilyen paraméterek mellett a dedikált makró obik teljesítményét várja az valahol nagyon eltévedt.
Ahogy azt korábban is írtam, igazából az a meglepő, hogy egyáltalán van rajta bármilyen makró lehetőség, hiszen ez ebben a kategóriában és méretben egyáltalán nem megszokott.
Mint ahogy a Leica X1-nek, vagy a Sony RX1-nek sincs olyan közelpontja, mint az X100-asnak. -
Stauffenberg
nagyúr
Mondjuk itt az átmérő az igazán lényeges, mert a Pentaxnak is van ennyire durva nagylátó palacsintája szintén APS-C-re. Valamivel kisebb az átmérő, mint a NEX 7-nél, bár itt könnyű volt, mert az egész aknát lehetett az objektív köré tervezni. A NEX meg cserélhető objektíves, teljesen eltérő tulajdonságú objektívekkel.
[ Szerkesztve ]
-
FEDman
addikt
válasz Stauffenberg #140 üzenetére
Hát azért az obi hossza se egy elhanyagolható szempont, főleg ha tényleg kompakt cuccot szeretnél.
A Sony is biztos szerette volna azt a Zeiss obit kicsit kisebbre/rövidebbre tervezni, csak hát a mai érzékeny digi szenzorokra nem olyan egyszerű csak úgy rátolni az obit minőségromlás nélkül. A m43 rendszer valószínű többek között e jelenség csökkentése miatt is alkalmazza a szoftveres torzítás korrekciót. A Sony e helyett inkább gyárt minőségi nagy dög, illetve pici és középszerű üvegeket a NEX rendszeréhez.
A Fuji pedig az X100-nál az eddig nem említett 3. utat választotta és itt a szenzort igazították az objektívhez. Ez konkrétan a mikor lencsék eltolását jelenti, ez az apró trükk ami magyarázza, hogy miért tud a Fuji obija olyan pici lenni.A mi a Pentax-ot illeti, én nem keverném ide, még csak hasonló obijuk sincs. Eleve egy Pentax váz már obi nélkül is lényegesen vastagabb egy X100-nál.
Az ekv. 35mm-hez pedig a legközelebb a Pentax 21/3,2 áll. Ezzel együtt már az X100 vastagságának a dupláját kapjuk, ráadásul sokkal rosszabb fényerővel.Szóval minden relatív, ami DSLR felől nézve pici és laposnak számít az a mirrorless-ek között már lehet kifejezetten ormótlannak számít.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Hát azért az a Pentax Limited palacsinta még MILC viszonylatban sem számít nagynak, pedig ezt DSLR gépekhez tervezték. De azt nem állítottam, hogy a váz amire felcsavarod az kicsi vagy éppen fényerőben kiemelkedő (bár a képminősége egyáltalán nem rossz, szóval azért nem csak a fényerő lehet egy objektív egyetlen pozitívuma).
Itt a Fujinak nagy szabadsága volt, hogy a rendszer nem cserélhető objektíves de még csak nem is zoom.
-
FEDman
addikt
válasz Stauffenberg #142 üzenetére
Azért szerintem egy Pentax váz + 21/3,2 Limited-hez képest nem elhanyagolható szempont, hogy az X100-as nem csak fele olyan vastag, de több mint dupla olyan fényerős is.
Amúgy szerintem szinte ugyanarról beszélünk. A fent említett Pentax felállás DSLR-ek között szerintem is egy kifejezetten különleges és pici cuccnak számít. Ellenben ha a szóban forgó X100-hoz hasonlítjuk akkor máris nagynak és ehhez képest fájóan fényerőtlennek fog tűnni.
Szóval minden relatív, kérdés csak az ki honnan közelíti meg ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Jó, akkor mutass m4/3 objektívet ami ugyan ilyen kicsi és lapos. Gondolom hemzsegnek a piacon. Nem mondtam, hogy a Pentax objektíve ugyan ilyen kicsi, de hasonló kaliber. Millimétereken már nem sok múlik. Egy táskában elhanyagolható a helyigénybeli különbség. Meg csak a puszta fizikai méretéről beszéltem, nem fényerőről meg a többiről.
-
madgie
titán
válasz Stauffenberg #144 üzenetére
14/2.5 vagy 20/1.7 hasonló, nem?
-
FEDman
addikt
válasz Stauffenberg #144 üzenetére
Egy m43-as váz Lumix 20/1,7-el együtt kb olyan vastag, mint egy Pentax DSLR obi nélkül.
És azért az se mindegy, hogy a kezdő fényerőd f/1,7 vagy f/3,2 Még a szenzorok méretét figyelembe véve is egyértelmű előnyben van a m43.Persze lehet velem van a baj, de amikor méretről van szó akkor nem tudok elvonatkoztatni se a váztól, se a váz + obi által nyújtott teljesítménytől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Ukrajnai háború
- Kés topik
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Politika
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen