- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Mini-ITX
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Két problémám van:
1) Ha a Mantle-t akarjuk DirectX-hez hasonlítani akkor miért nem tök ugyanolyan vason futtatjuk?
2) Eddig is midnen új DirectX esetén ment a hatalmas számokkal dobálózás, aminek a vége töredék lett. most is?Abu: ha a directX határain túl van értelme, akkor nem kellett volna már a játékoknak a DirectX határain toporogniuk? Ami annyira nem jön le nekem.
-
#06658560
törölt tag
Akkor korrigálni, egyértelműsíteni kéne a cikket:
" Mindez egy Intel Core i7-4770K processzoron futott, amelynek láthatóan rengeteg kihasználatlan erőforrása maradt. A Mantle API ugyanezekkel a feltételekkel 33 ezredmásodperc alatt kiszámolt egy képkockát, ami több mint háromszoros gyorsulást jelent. Persze ez egy extrém szituáció, hiszen jóval túlment az Oxide Games a DirectX API tűréshatárán, de állításuk szerint ez a lényeges összehasonlítás, mivel a Mantle ott érzi magát elemében, ahol a DirectX már haldoklik. A fejlesztők nyolcvanezer parancsot is ráengedtek egy hatmagos processzorra, és a sebességet stabilan tartotta az új API.
Az összegzés szerint a StarSwarm program háromszor gyorsabban futhat bizonyos szituációkban, ugyanazzal a hardverkonfigurációban csupán az API különbségeire építve. A leglényegesebb, hogy a teszthez használt AMD Radeon R9 290X kártyával az alkalmazás GPU-limites volt, és még akkor is az maradt, amikor az AMD FX-8350-es processzor nyolc magjának órajelét 2 GHz-re csökkentették. Természetesen még ezzel az összeállítással is sokszorosan gyorsabb volt a program a DirectX kódnál."
-
#06658560
törölt tag
Tudod nem csak grafikai programozók vannak, hanem vevők, és a gazdasági oldalt nézők is. Ott pedig koránt sem olyan egyértelmű, hogy jó lesz még egy plusz API. A sikerességére meg lehet hozni az összes eddigi világmegváltó újítás marketingrizsáját, amikor a trabant is hipertérugrást hajtott végre.
-
#06658560
törölt tag
A mai napig egészen pontosan mennyi PS4-et és Xbox1-et adtak el? (A teljes kereskedelmi folyamat lezárásával.) Mennyin lehet ma játszani?
#44 leviske: tetszőleges IGP mint gyorsító?
#46 kisfurko: vevőket? Egyszerű: nézd meg mondjuk a PhysX esetét vagy a CUDA vs. OpenCL istóriában mélyedj el!
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"Az idézettel kapcsolatban pedig elnézést. Én azt hittem, hogy a "tetszőleges IGP mint gyorsító?" kérdést úgy érted, hogy az IGP-t befogni a CPU folyamatok gyorsítására, nem pedig úgy, hogy az IGP-t gyorsító."
Az API grafikai folyamat, nem CPU, így eleve az IGP dolga számolni, valamint e téren mennyire erősek jelenleg az IGP-k? Hány évtized múlva lesznek jók?
#54 kisfurko: Na akkor csak neked, ha ennyire tájékozatlan vagy/túl fiatal, hogy minden vicc új legyen.
PhysX esetén jött a dilemma, hogy most mint NV only termék A játékért vegye-e, vagy mivel B, C és D játékkal is játszik váltson másra. Mivel zárt megoldás volt, és NV only, így szépen szegmentálta a piacot, el nem tudott terjedni rendesen, csak gondot okozott.
CUDA: annyira nem él és virul, valamint NV sem rétegterméknek szánta, hanem általános GPGPU alapnak- de mivel senkit nem enged a fejlesztés közelébe amint lehetett és megjelent a nyitott OpenCL, mindenki a mögé állt, ma már NV-nek is ott kell lennie, ha akar valamit.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Nincs üveggömböm. Lehet akkorra márnextgen lenyomja a mostani nextgeneket is.
#58 rodrigez: a konzlokkal szembeni minden PC-s fejlesztés relatíve veszteség AMD-nek: sokkal több fejlesztés, sokkal rövidebb idő alatt, sokkal kisebb volumenre. Miközben a konzolokból szerintem egy év után már minden cent nyereség lesz nekik, a befektetés, fejlesztés megtérül ennyi idő alatt.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
NV-nek is be kellett állnia OpenCL- mögé.
PhysX pont jól mutatja mennyire nem jó, ha az elvileg bárki által licencelhető megoldás egy fejlesztő kezében van, aki anyagilag is érdekelt a piacon. CUDA dettó. Ahol megírták már CUDÁ-ra, ott az fog tovább menni, de új projektnél jön fel az OpenCL. MAC-en meg pláne.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BestBuy topik
- Napelem
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Gray Zone Warfare
- Kék halál (BSOD)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- Gainward Phoenix RTX3080
- MSI RTX 3070 8GB Gaming X Trio - 1 év magyar garanciával - eladó!
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest