Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisfurko

    senior tag

    Kezd unalmas lenne ez az ellen-Mantle mantra, amit itt egyesek művelnek, láthatóan mindenféle grafikai programozási tapasztalat nélkül.
    Nem értem, miért nem jó valami, ami nyújtja mindazt, amit a régiek, de jócskán tud többletet is adni. Továbbá, leegyszerűsíthet egy csomó mindent, mert nincs agyonbonyolítva.
    Ez nem nektek, hozzá nem értőknek szól, hanem a fejlesztőknek. A hozzáértők egyből látták, hogy ez nem egy GPU gyorsító API, hanem egy lehetőség arra, hogy hatékonyabban lehessen programozni (a jelek szerint mindkét értelemben).
    Nem lesz a kártyád gyorsabb tőle, hanem optimálisabban lesz kihasználva. Ha egy játék eddig is majdnem csutkára kihasználta (amire azért törekedtek a fejlesztők), akkor nem sok gyorsulás lesz. Viszont, ha CPU limites voltál gyengébb CPU miatt, akkor neked hozhat akár sokat is a konyhára.
    Egy ilyen API-nak már vagy 5-10 éve meg kellett volna jelennie. Ha nem egy sóhivatal tervezné az OpenGL-t, akkor ilyen lehetett volna a DX 10 riválisa.

Új hozzászólás Aktív témák