Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Abu85 #37 üzenetére

    Akkor korrigálni, egyértelműsíteni kéne a cikket:

    " Mindez egy Intel Core i7-4770K processzoron futott, amelynek láthatóan rengeteg kihasználatlan erőforrása maradt. A Mantle API ugyanezekkel a feltételekkel 33 ezredmásodperc alatt kiszámolt egy képkockát, ami több mint háromszoros gyorsulást jelent. Persze ez egy extrém szituáció, hiszen jóval túlment az Oxide Games a DirectX API tűréshatárán, de állításuk szerint ez a lényeges összehasonlítás, mivel a Mantle ott érzi magát elemében, ahol a DirectX már haldoklik. A fejlesztők nyolcvanezer parancsot is ráengedtek egy hatmagos processzorra, és a sebességet stabilan tartotta az új API.

    Az összegzés szerint a StarSwarm program háromszor gyorsabban futhat bizonyos szituációkban, ugyanazzal a hardverkonfigurációban csupán az API különbségeire építve. A leglényegesebb, hogy a teszthez használt AMD Radeon R9 290X kártyával az alkalmazás GPU-limites volt, és még akkor is az maradt, amikor az AMD FX-8350-es processzor nyolc magjának órajelét 2 GHz-re csökkentették. Természetesen még ezzel az összeállítással is sokszorosan gyorsabb volt a program a DirectX kódnál."

Új hozzászólás Aktív témák