- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Én a mai napig azt gondolom a Dx12 elsősorban a Microsoft érdekeit szolgálja, egyszerűbb portolni az Xbox PC játékokat egymáshoz/ talán még a PS4 is bele tartozik a körbe.
Nem igazán a dx 11 korlátainak a ledöntése volt a cél szerintem."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"Most egyelőre szimplán szoftveresen megy a bounding tetahedron hierarchiával a számítás, az aktuális RT hardveres blokkok kizárásával,"
valószínűleg azért reklámozza Nvidia RTX logóval az Unity a dolgot, mert nem használja a BVH -hoz az RT magokat, meg azért írja a manualban hogy az RT hez RTX videokártya és megfelelő Windows build kell.
"Requirements:
NVIDIA RTX series card with the latest drivers here
Windows 10 RS5 (Build 1809) or later"
manual:
[link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
most nem erről van szó amit itt leírtál. egyértelmű, hogy fejlődni foga jövőben. Arról van szó, hogy szerinted az Unity a mostani fázisban nem használja az RT blokkot magyarul szerinted hazugság a Githubos readme a márciusi előadás, a BMW demó satöbbi.
Ezzel az a gond, hogy ha felmész az Unity reddit oldalára megnézheted hogy teljesít a githubos verzió a legerősebb GTX kártyán és hogyan egy 2070 karin.... [link]
szokás szerint szeretném látni honnan az állításodhoz az infók...2 hete szenvedek vele hogy összehozzak egy normális rednerképet a DXR editorral. és rengeteget olvastam utána és néztem videókat.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
olyan dologról beszélsz amikről én nem beszéltem.Egyértelmű hogy nem hazudtak, ezzel én tisztában vagyok mint ahogy azzal is hogy az Unity engine és a DXR editor használja az RT magokat.
A probléma nem az editorral van vagy hogy kezdetleges, mert nem az, hanem hogy egy 3D studios munkára átültessem az egészet. ezzel szenvedek. Nagyon szépen működik az RT benne, szerintem szebb mint UEngine alatt, az eddigi legjobb ilyen eljárás szerintem
#22 azt látom, hogy nem érted mit írok. Nem írtam sehol, hogy ez gond lenne Az a gond, hogy olyan dolgot állítasz, ami nem igaz, hogy nem használja az RT gyorsítót.Ez az egyetlen problémám, semmi más, mert valójában használja...
Az eljárást egyértelmű, hogy erre fogják elterelni és kihasználni, mint ahogy Nvidia is igyekezett a mostani kezdetleges Dx12 RT-t is elérhetővé tenni a GTX kártyákon több kevesebb sikerrel. ( használhatatlan, max rednerképekre érhet valamit,de baromi sok idő, mire egy 1070 karin értékelhető framet tudsz produkálni amit aztán képként kimentesz és elmondatod, hogy megspóroltad a világítás beállítását vagy azt hogy tesztelgesd mi hogy néz ki különböző textúrákkal.) Ezzel szenvedek a legtöbbet egyébként, mert sokszor teljesen más eredmény születik egy bevitt textúra RT tükrözése után mondjuk 2 világításból, mint amit én elképzelek. 2060 karin ez lényegesen gyorsabb, összehasonlíthatatlan egy 1070 nel.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
De a tetahedron egy kiegészítő eljárás egy meshfilter, ami baromi szarul működik jelenleg az Unity motoron, hiába próbálják csak 2-3 látszó élből kisakkozni az egészet. jelenleg a hagyományos BVH gyorsítás hatékonyabb, hiába lassabb, és ezzel működik a jelenleg elérhető legújabb DXR editor tehát ezért írtam, hogy használja az RT magot az Unity jelenlegi formája, hiába vannak benne alternatív lehetőségek.
Nagyon sok idő kell mire ez gyors és hatékony lesz, főleg hogy erre ALU kat fixfunkciós blokk nélkül használjanak.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya