Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #21 üzenetére

    olyan dologról beszélsz amikről én nem beszéltem.Egyértelmű hogy nem hazudtak, ezzel én tisztában vagyok mint ahogy azzal is hogy az Unity engine és a DXR editor használja az RT magokat.

    A probléma nem az editorral van vagy hogy kezdetleges, mert nem az, hanem hogy egy 3D studios munkára átültessem az egészet. ezzel szenvedek. Nagyon szépen működik az RT benne, szerintem szebb mint UEngine alatt, az eddigi legjobb ilyen eljárás szerintem

    #22 azt látom, hogy nem érted mit írok. :DDD Nem írtam sehol, hogy ez gond lenne Az a gond, hogy olyan dolgot állítasz, ami nem igaz, hogy nem használja az RT gyorsítót.Ez az egyetlen problémám, semmi más, mert valójában használja...

    Az eljárást egyértelmű, hogy erre fogják elterelni és kihasználni, mint ahogy Nvidia is igyekezett a mostani kezdetleges Dx12 RT-t is elérhetővé tenni a GTX kártyákon több kevesebb sikerrel. ( használhatatlan, max rednerképekre érhet valamit,de baromi sok idő, mire egy 1070 karin értékelhető framet tudsz produkálni amit aztán képként kimentesz és elmondatod, hogy megspóroltad a világítás beállítását vagy azt hogy tesztelgesd mi hogy néz ki különböző textúrákkal.) Ezzel szenvedek a legtöbbet egyébként, mert sokszor teljesen más eredmény születik egy bevitt textúra RT tükrözése után mondjuk 2 világításból, mint amit én elképzelek. 2060 karin ez lényegesen gyorsabb, összehasonlíthatatlan egy 1070 nel.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák