Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #14 üzenetére

    És ebben a kísérleti buildben már van bounding tetahedron hierarchiához támogatás, amivel az aktuális DXR BVH még nem kompatibilis. Ezt egyelőre egy compute shader bejárással hidalják át, de az új DXR már lehetővé teszi az egyedi BVH bejárás létrehozását úgy, hogy a hardverek képesek legyenek ezeket gyorsítani. Persze ehhez majd új GPU-k kellenek. Most egyelőre szimplán szoftveresen megy a bounding tetahedron hierarchiával a számítás, az aktuális RT hardveres blokkok kizárásával, de az új hardverek már támogatni fogják a programozható bejárást. Ennek amúgy az a haszna, hogy lehet kísérletezni, így amire megérkeznek rá a hardverek, akkorra lesz róla tapasztalat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák