- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hazudnak. Ez egy kísérleti build, egy rakás olyan dolog van benne, ami a jövőnek készül (egy rakás motor csak early access szinten támogatja a DXR-t). Nem a ma az érdekes a DXR-nél, hanem ami lesz belőle. Ma még egy eléggé korlátozott rendszer az egész, de egy csomó újítást kapni fog jövőre az új hardverek mellett. Ezek egy része van már beépítve a Unity kísérleti rendszerébe, csak ugye hardverek hiányában még compute shaderrel vannak helyettesítve. Amúgy nem kötelező amúgy egyedi bejárást használni, kérheted a hardverbe épített fixfunkciós megoldást is, csak azzal lemondasz a programozhatóság előnyéről. Tehát jelenleg még nincs igazán jó döntés, de kb. egy éven belül itt lesznek az új GPU-k, amelyekkel ez már nem lesz probléma.
Ugyanaz játszódik le amúgy, mint régebben, amikor 2000 körül bejöttek a GPU-k. Például az első GeForce és Radeon. Azok tudtak hardveres T&L-t, és gyakorlatilag a hardverben, fixfunkciós egységekbe voltak építve az árnyalási modellek. Ez ugye eleinte jó volt, mert valahol kezdeni kell, de sok korlátot eredményezett, így megérkezett az első shader modell, amivel jöttek a GeForce 3-as és Radeon 8500-as hardverek. Ezek az árnyalást programozhatóvá tették, és azóta is ez a programozhatóság fejlődik. Most a DXR-nél is ugyanez van. Előbb jött egy kezdeti fixfunkciós verzió, aztán kezd kialakulni, hogy a futószalag mely részeinél előny a fixfunkciós gyorsítás, és hol hasznosabb a programozhatóság, és erre fejlődik a DXR új verziója. Csak itt annyiban kedvezőbb a helyzet, hogy a hardverek már eleve igen erős TFLOPS szörnyetegek, tehát nem kell nagyon komoly hardveres R&D-t belerakni az egészbe, hogy az igényeknek megfelelően alakuljon a DXR kiegészítés. Új hardverek persze kellenek, viszont nagyon gyors lehet a fejlődés, mert egy-két lépcsőt átraksz programozhatóra, és máris hozzányúlhatsz a TFLOPS-hoz a hardverekben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6